مشکلات جدید با ووکامرس

mahmood.hojabri

تازه وارد
با سلام.

من به تازگی به چند مشکل بر خوردم:

1. وقتی برچسبها رو وارد میکنم و بعد روی گزینه ی افزودن برچسب در قسمت افزودن محصول کلیک میکنم برچسبها اضافه نمیشن و هیچ اتفاقی نمی افته.

2. توی قسمت ویرایش محصول، وقتی محصول رو انتخاب میکنم و بر روی ویرایش پیوند کلیک میکنم کادر ویرایش ظاهر نمیشه.

3. وقتی تصویر شاخص رو انتخاب میکنم و یه تصویر رو از کتابخانه استفاده میکنم، بعد از کلیک بر روی قرار دادن به عنوان تصویر شاخص تصویر قرار میگیره ولی به صفحه ی ویرایش محصول بر نمیگردم.

این مشکلات خیلی طاقت فرساست. لطفا راهنمایی کنید.

پیشاپیش از راهنمایی شما ممنونم.

 

خلیل دلاوران

مدیر انجمن ووکامرس
امکان تداخل افزونه ها وجود داره. همچنین ممکنه پوسته مشکل داشته باشه.

برای تست پوسته، شما از پوسته پیش فرض وردپرس 2015 استفاده کنید، و چک کنید مشکلاتتون حل میشه یا خیر؟ اگه حل نشد، تداخل افزونه وجود داره.

 

mahmood.hojabri

تازه وارد
با سلام. قبلا این مشکل رو نداشتم. از وقتی که ووکامرس رو آپدیت کردم این مشکل به وجود اومده. من از پوسته ی 2010 استفاده میکنم.

- - - Updated - - -

راستی از وقتی که ووکامرس را آپدیت کردم، نصف نرم افزار انگلیسی هست و نصفش فارسی. مثلا اکثر کلمات در ایمیل انگلیسیست و خیلی از قسمت مدیریت هم انگلیسیست

 

enterpc.ir

کاربر عضو
اقا فقط یک سوال اگه بخوام همون ووکامرس نسخه قبلی داشته باشم چه باید بکنم? این یکی که تازه اپدیت شده افتضاحه۰ به نظر من مشکل استارتر عزیز میتونه همین باشه۰ یک نگاهی هم به این لینک بندازین عکس شاخص نشون نمیده

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
ما که داریم تصویر شاخص شما رو میبینیم

100% مشکلات کاربران با ووکامرس جدید ، عدم سازگاری با قالب هاشون هست. نه چیز دیگه ای...

آرشیو نسخه های ووکامرس:



 

mahmood.hojabri

تازه وارد
با سلام. اینکه خیلی از قسمتهای ووکامرس هم انگلیسی هست مثل pending payment به قالب ربط داره؟ یا مثلا ایمیلها که میاد بیشترش انگلیسیه مثل the order was canceled.

 
بالا