مشکل با سرعت پایین سایت

  • نویسنده موضوع javiid
  • تاریخ شروع

javiid

تازه وارد
سلام دوستان

سایت وردپرسی دارم که سرعتش بسیار پایین است. هم سرعت لود سایت و هم سرعت داخل پنل وردپرس. تمام بهینه سازی ها برای سرعت سایت رو انجام دادم و حجم صفحه اول کمتر از 700 کیلوبات شده. از هاستینگم هم مطمئن هستم چون 2 تا سایت دیگه روش دارم که بدون مشکل هستند. از قالب اورجینال سحیفا هم استفاده می کنم. ابزارک هامو هم غیر فعال کردم ولی باز تغییری نکرد. سرعت لود سایتم متغیر است. مثلا یک بار 60 ثانیه میزنه یک باز 10 ثانیه یک باز 20 ثانیه و هر بار که با gtmetrix تست می کنم یه سرعتی رو بهم نشون میده.  حالا به نظرتون باید چه کار کنم؟

آدرس سایت : 

You must be registered for see images attach


 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

ShoMpeT

تازه وارد
والا من اصلا وردپرس استفاده نمیکنم اما همانطور که توی سایت  gtmetrix مشاهده میکنید، تعدادی از ایرادات شما اونجا لیست شده که با کلیک بر روی هر کدوم میتونید توضیحات مربوطه رو بخونید. چیز هایی که من از  gtmetrix  و سورس سایت شما متوجه شدم این هست که، تا به حال وبسایتی با این همه فونت ایمپورت و CSS ندیده بودم! شما ۱۰-۱۲ تا فایل CSS لود کردید توی قالب و فکر کنم ۲۰-۳۰ تا هم فونت! غیر از این، حجم زیادی هم CSS به صورت اینلاین دارید! بعد هم اینکه 16 تا فایل JS دارید که بر رو سایت سایت شما لود میشوند! فایلهای JS و CSS هم فشرده نشدند! فایل font-awesome.min.css بر روی قالب لود نمیشه چون توی سرور وجود نداره، در نتیجه زمان بارگذاری سایت افزایش پیدا میکنه، یک سری تصاویر هم دارید که متاسفانه زمان بارگزاریشون بسیار زیاد هست، هر کدوم بین ۶ تا ۷ ثانیه! حجم صفحه اولتون بسیار زیاد هست! 616 KB برای چند خط تکست و ۱۰ تا عکس خیلی زیاده! گالری عکس من با ۲۰-۳۰ تا تصویر و متن توی صفحه اصلیش، فقط 355 KB حجم داره و تعداد درخواست های قالب به سرور هم 44 هست، اما صفحه اصلی شما 50 تا درخواست برای بارگذاری ارسال میکنه! البته این تعداد درخواست زیاد مهم نیست اما چون قالب شما هیچ جای سالمی نداره براتون مشکل ساز میشه!

از نظر من تمامی قالب + کدنویسی اون ایراد داره! و وقت گذاشتن برای اون صرف نمیکنه.

پ.ن: برام جالب بود که مطالب سایتتون هم در مورد افزایش سرعت سایت و این جور چیز ها هست! حتی توی این انجمن هم مطلبی در مورد سئو گذاشتید! در صورتی که خودتون توانائی برطرف کردن ایرادات ساده وبسایتتون رو ندارید. حالا من نمیدونم این تاپیک ها تبلیغاتی هست یا واقع مشکل!

موفق باشید

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

javiid

تازه وارد
دوست عزیز اولا برای من خیلی جالب است که شما وردپرس کار نیستید و در این انجمن فعالیت می کنید و درباره سایت ها وردپرسی اعلام نظر می کنید. (باور کنید قصد توهین ندارم). دوما قالب سایت من صحیفه است و به صورت اورجینال خریداری شده است. اگر نمی دونید این رو باید بدونید این قالب محبوب ترین و بهینه ترین قالب وردپرس است و تعداد بسیار زیادی دارند از این قالب بدون مشکل استفاده می کنند. مورد بعدی حجم صفحه اول سایت من بسیار پایین است وب سایت های معروفی هستند که حجم صفحه اولشون بیش از 2 مگ است ولی سرعت بارگذاری بسیار خوبی دارند پس حجم صفحه اصلاا ملاک نیست. مورد بعدی تمام عکس های وب سایت من بهینه شده توسط سایت tinypng است و بیشتر از این فشرده تر نمی شوند تنها عکسی که بهینه نشده است عکس لودینگ میلر لایته که اونم دست من نیست. مقاله ای هم که در سایتم در این مورد گذاشتم ربطی به مشکل عجیب سایت من نداره و من اومدم راه کارهایی رو به کاربرام ارائه کردم.

 

ShoMpeT

تازه وارد
نیازی نیست وردپرس کار باشی تا افتضاح بودن کدنویسی یک قالب رو تشخیص بدی، کافیه با CSS و HTML آشنا باشی. امیدوارم سایر دوستان مشکلت رو حل کنند...

 

javiid

تازه وارد
دوست من مشکل با غیر فعال کردن یک افزونه حل شد به همین سادگی. 

 

mostafa98

کاربر عضو
دوست من مشکل با غیر فعال کردن یک افزونه حل شد به همین سادگی. 
سلام

با افزونه autoptimize سرعت سایتت خیلی بهینه میشه

لینک دانلود افزونه :

https://wordpress.org/plugins/autoptimize/


کافیه نصبش کنی

تنظیمات خاصی نداره فارسی هم هستش

و این فونت های گوگل رو هم حذف کن

http://fonts.googleapis.com/css?family=Droid+Sans%3Aregular%2C700
http://www.google-analytics.com/analytics.js
http://www.google-analytics.com/plugins/ua/linkid.js
https://fonts.googleapis.com/css?family=Open+Sans:400,400i,700,700i&subset=cyrillic,cyrillic-ext,latin-ext
https://track.mailerlite.com/webforms/o/319431/y6h9v8?v1488481438


موفق باشی

 

ali-25

تازه وارد
منکه هرچی دوره آموزش افزایش سرعت سایت دیدم هرچی تلاش کردم نتونستم سرعت سایتمو خوب کنم نزدیک بود خراب کاری هم بکنم یه جا کل اسلایدرهای سایتم از کار افتاد چیزی میخواستم به فنا برم آخر برون سپاری کردم درست شد یه سایتی هست با نام وبسافت3 خدمات افزایش سرعت سایت میده سپردم بهشون 1 روزه تحویل دادن خواستید شماهم استفاده کنید اینه
websoft3.com
 

katayoon ghahari

تازه وارد
باید سایتتون رو آنالیز کنین تا متوجه بشین سرعت سایتتون چطوره. ممکنه صفحه های جدیدتون تاثیر گذاشته باشن تو سرعت سایتتون که با آنالیز کردن معلوم میشه. اگز هم به کسی نیاز دارین برای کمک بهتون، من ویکی ئمی رو پیشنهاد می کنم. بهتون مشاوره سئو رایگان هم میدن.
 
بالا