سلام
یک مشکل بعد از پرداخت از طریق درگاه بانک ملت وجود دارد که به این صورت است:
کاربر برای پرداخت بهای محصول، به درگاه بانک ملت وصل شده است. در اینجا کاربر ۱۰ دقیقه فرصت دارد تا پرداخت خود را نهایی کند. کاربر در دقایق پایانی، پرداخت خود را نهایی کرده و به صفحه سفارش منتقل می*شود.
در اینجا با پیغام سفارش متوقف شده است مواجه شده است.
در گزارش*های کاربر هم که نگاه می*کنیم، پرداخت از طریق درگاه انجام شده و کد پیگیری دریافت کرده است. اما در گزارش بعدی درج شده است: «سفارش پرداخت نشده لغو شد – حد زمانی پایان یافت وضعیت سفارش از در انتظار بررسی به متوقف شده تغییر کرد.»
حدس می*زنم که این حالت به دلیل این است که حد زمانی برای لغو یک سفارش کمتر از مدت زمانی است که کاربر فرصت دارد تا به درگاه پرداخت بانک وصل شود و پرداخت را نهایی کند.
از کجا می*توانیم حد زمانی برای پایان وضعیت سفارش از در انتظار بررسی به متوقف شده را بیشتری کنیم؟
متشکرم.
یک مشکل بعد از پرداخت از طریق درگاه بانک ملت وجود دارد که به این صورت است:
کاربر برای پرداخت بهای محصول، به درگاه بانک ملت وصل شده است. در اینجا کاربر ۱۰ دقیقه فرصت دارد تا پرداخت خود را نهایی کند. کاربر در دقایق پایانی، پرداخت خود را نهایی کرده و به صفحه سفارش منتقل می*شود.
در اینجا با پیغام سفارش متوقف شده است مواجه شده است.
در گزارش*های کاربر هم که نگاه می*کنیم، پرداخت از طریق درگاه انجام شده و کد پیگیری دریافت کرده است. اما در گزارش بعدی درج شده است: «سفارش پرداخت نشده لغو شد – حد زمانی پایان یافت وضعیت سفارش از در انتظار بررسی به متوقف شده تغییر کرد.»
حدس می*زنم که این حالت به دلیل این است که حد زمانی برای لغو یک سفارش کمتر از مدت زمانی است که کاربر فرصت دارد تا به درگاه پرداخت بانک وصل شود و پرداخت را نهایی کند.
از کجا می*توانیم حد زمانی برای پایان وضعیت سفارش از در انتظار بررسی به متوقف شده را بیشتری کنیم؟
متشکرم.