مشکل بعد از پرداخت از طریق درگاه بانک ـ پایان حد زمانی برای پرداخت

pirooz33

تازه وارد
سلام

یک مشکل بعد از پرداخت از طریق درگاه بانک ملت وجود دارد که به این صورت است:

کاربر برای پرداخت بهای محصول، به درگاه بانک ملت وصل شده است. در اینجا کاربر ۱۰ دقیقه فرصت دارد تا پرداخت خود را نهایی کند. کاربر در دقایق پایانی، پرداخت خود را نهایی کرده و به صفحه سفارش منتقل می*شود.

در اینجا با پیغام سفارش متوقف شده است مواجه شده است.

در گزارش*های کاربر هم که نگاه می*کنیم، پرداخت از طریق درگاه انجام شده و کد پیگیری دریافت کرده است. اما در گزارش بعدی درج شده است: «سفارش پرداخت نشده لغو شد – حد زمانی پایان یافت وضعیت سفارش از در انتظار بررسی به متوقف شده تغییر کرد.»

حدس می*زنم که این حالت به دلیل این است که حد زمانی برای لغو یک سفارش کمتر از مدت زمانی است که کاربر فرصت دارد تا به درگاه پرداخت بانک وصل شود و پرداخت را نهایی کند.

از کجا می*توانیم حد زمانی برای پایان وضعیت سفارش از در انتظار بررسی به متوقف شده را بیشتری کنیم؟

متشکرم.


 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام

دوست عزیز

اینکه مطلب 1 سال پیش رو بالا آوردید یکم عجیبه بهتر نبود سوال رو مطرح می کردید .

ساده ترین روش اینه با خود به پرداخت ملت مکاتبه کنید و مستندات این مشکل رو درخواست کنید ، چون با تغییرات این چند وقته این بانک مشکلات زیادی به وجود اومده و اینکه هیچ مستنداتی رو بیرون منتشر نکردن یا حداقل خودشون افزونه رو ارائه بدن .

در صورت دریافت مستندات کامل در اختیار دوستان در این انجمن قرار بدید تا در صورت نیاز تغییرات رو به طور کلی لحاظ کنند

موفق باشید

 
بالا