با سلام دوست عزیز
بهتره ببینید خطایی دریافت می کنید یا خیر؟ برای این منظور دیباگ وردپرس را فعال کنید.
این کد را باید wp-config.php قرار دهید.
define( 'WP_DEBUG', true );
پس از پایان کار باید به این کد تغییر یابد
define( 'WP_DEBUG', false );
خطای دریافتی را ذخیره و اینجا اطلاع رسانی کنید.
یک روش بدون انجام این مراحل در وضعیت ووکامرس است که بخش گزارش اطلاعات خطا را ذخیره می کند
لاگ آخر گزارش را باز کرده و آنرا در اینجا قرار دهید .
احتمالا یا قالب یا افزونه ای با افزونه پرداخت تداخل دارد یا بخشی از آن درست پیکربندی نشده است.مثلا تیک تایید قوانین یا شیوه های حمل و نقل یا مواردی از این دست. چون در سایت شما چیزی مبنی بر انتخاب حمل و نقل جز یک نقشه دیده نشد. بهتر است عملکرد انرا با درگاه پرداخت تست کنید.
ضمنا در هنگام ارائه آی پی سایت به بانک عامل حتما باید از IP اصلی سرور که پشتیبانی به شما می گوید برای فعالیت استفاده کنید.
بسیاری از هاستینگ ها این ip را به مشتریان در ایمیل خرید اعلام می کنند.
موفق باشید