مشکل در مرحله ثبت سفارش ووکامرس

hhermes

تازه وارد
سلام من از سفیر برای پست اجناسم استفاده می کنم

ماژول مربوط به ووکامرس رو که خود سفیر میده رو هم نصب کردم ولی در مرحله ثبت سفارش یک قسمت نمایش میده با عنوان نحوه نگهداری

اول اینکه چه جوری میتونم این را بکنم نحوه ارسال

دوم در برابر این گزینه میزنه " با عرض پوزش. روش حمل و نقل به ایران در دسترس نیست. اگر شما کمک نیاز دارید یا می توانید نظم جایگزینی انجام دهید، با ما تماس بگیرید."

من تمام تنظیمات مربوط به ووکامرس رو انجام دادم و دو روش پرداخت و دو روش ارسال تنظیم کردم ولی از ارسال ها هیچی جز پیغام بالا نمایش نمیده و از روش های پرداخت هم یک روش رو نمایش میده

کسی از دوستان میتونه راهنمایی کنه مشکل از کجاست ؟

لینک سایت هم اگر فکر می کنید لازمه بگید قرار بدم

ممنون

 

mahmood.hojabri

تازه وارد
سلام. برای تغییر کلمه نحوه نگهداری به نحوه ارسال کافیه توی پیشخوان وردپرس در ووکامرس فارسی به افزودن حلقه ترجمه برید در کادر اول نحوه نگهداری و در کادر دوم جمله یا کلمه مورد نظرتون رو وارد کنید. راستش با پنل پستی کار نمیکنم که کمک کنم با سفیر در میون بذارید.

 

hhermes

تازه وارد
مشکل دوم هنوز پا برجاست با پشتیبانی سیستم پستیم هم مطرح کردم ولی نتونستن کمک زیادی بهم بکنن

(دوم در برابر این گزینه میزنه " با عرض پوزش. روش حمل و نقل به ایران در دسترس نیست. اگر شما کمک نیاز دارید یا می توانید نظم جایگزینی انجام دهید، با ما تماس بگیرید.")

کسی از دوستان می تونه در این رابطه کمکم کنه ؟

 

IAMIR

کاربر عضو
این افزونه توسط ما ارائه نشده .

احتمالا کشور مبدا را ایران و تهران براش تعریف نکردی ؟

 

hhermes

تازه وارد
این افزونه توسط ما ارائه نشده .احتمالا کشور مبدا را ایران و تهران براش تعریف نکردی ؟
مکان فروشگاه و کشور های فروش را ایران قرار داده ام البته گزینه همه کشور ها را هم امتحان کردم فرقی نکرد و هنگام خرید هم اگر ایران و تهران را انتخاب کنیم هم باز همون پیغام رو نمایش میده

 
درود

دوست عزیز باید در تنظیمات ووکامرس ، دو بخش حمل و نقل و تسویه حساب را تنظیم نمایید ، و هر کدام از بخش ها را نسبت به نیاز خود تیک زده و فعال نمایید .

 

hhermes

تازه وارد
دروددوست عزیز باید در تنظیمات ووکامرس ، دو بخش حمل و نقل و تسویه حساب را تنظیم نمایید ، و هر کدام از بخش ها را نسبت به نیاز خود تیک زده و فعال نمایید .
سلام دوست عزیز در بازه امتحانات نتونستم به نت دسترسی داشته باشم .. مواردی که گفته اید را تنظیم کرده ام ولی مشکل پا برجاست در صورت تمایل دسترسی می دهم تا ببینید .

با تشکر

 
بالا