مشکل سایت با پیج رنک گوگل پس از دوسال

sagebnegad

کاربر عضو
باسلام خدمت دوستان گرامی

من این مشکلو نزدیک دوساله که دارم وواقعا نمی دونم چکار کنم؟

نزدیک دوسال از شروع فعالیت سایت میگذره ولی هنوز موفق به گرفتن پیج رنک از گوگل نشدیم .تمام راه هارو امتحان کردیم سعی کردیم مسائل سئو رو تا جای ممکن رعایت کنیم از بک لینک تا حد امکان استفاده کردیم .در نتایج جستجو ها اوضمون بهتر شده اما هنوز از پیج رنک خبری نیس.از دوستان خواهش میکنم راهنمایی کنن.

متشکرم

 

salehkhan

تازه وارد
دو سال که هیچ 10 ساله دیگه هم سئو کنی خرج کنی بازم پیج رنک سایت شما تغییر نمیکنه . پیج رنک گوگل خیلی وقته بازنشسته شده حاجی . الان معیار سنجش سایتها شده پیج آتوریتی

Page Authority و Domain Authority یک فاکتور غیر رسمی سئو است که نقش بسیار مهمی دارد.با توجه به اینکه گوگل بروز رسانی page rank ها را متوقف کرده است و اگر هم مجددا پیج رنک ها را به روز کند، با فاصله های زمانی خیلی زیادی این کار انجام می شود، این دو فاکتور نقش مهمی دارند.Page Authority و Domain Authority به ترتیب به معنی اعتبار صفحه و اعتبار دامنه، توسط شرکت موز، ارائه می شوند که از طریق سایت  یا  می توانید، مقدار page و domain authority سایت خود را بررسی کنید.

پیج آتوریتی معیاری است که قدرت یک دامنه، یک صفحه و زیر دامنه ها در موتورهای جستجو را مشخص می کند.

معمولا domain authority از page authority کمتر است.domain authority، مربوط به اعتبار کل دامنه است.اما page authority فقط اعتبار یک صفحه را نشان می دهد.این مشخصه، همانند پیج رنک گوگل، برای صفحه نخست یک سایت، دارای مقدار بیشتری است و عددی بین صفر تا صد است که هر چه بالاتر باشد بهتر است و نشان از اعتبار و قدرت بیشتر در موتور های جستجو از جمله گوگل است.ارتقای این عدد به صورت تصاعدی سخت می شود.برای مثال، رسیدن از صفر به ۲۰ بسیار آسان تر از رسیدن از ۲۰ به ۴۰ است و همینطور تا صد ادامه دارد.domain authority توسط مجموع page authority صفحات سایت، محاسبه می شود.

عدد مناسب برای پیج آتوریتی و دومین آتوریتی چقدر است؟

پیج آتوریتی و دومین آتوریتی از عدد 100 مشخص می شود. (مانند 43.71) مسلماً هر چه عدد به 100 نزدیک تر باشد، نشان دهنده قدرت بیشتر دامنه و صفحه در موتورهای جستجو است. برای افرادی که به پیج رنک عادت کرده اند، شاید بتوان گفت که با تقسیم عدد پیج آتوریتی و دومین آتوریتی بر 10 بتوان معادل پیج رنک آن را بدست آورد. (مثلاً پیج آتوریتی 43.71 شاید معادل پیج رنک 4 گوگل باشد)

منظور از PA و DA چست؟
PA همان Page Authority یا پیج آتوریتی است و DA نیز همان Domain Authority یا دومین آتوريتي است.

میخواهید بدونید پیج آتوریتی سایت شما چقدر هست ؟



 ​
39 Page Authoritywww.p30danesh.ir/ 
 
 

hannanstd.ir

مدیر انجمن و توسعه دهنده ووکامرس پارسی
شادی روح پیج رنک ، جمیعا صلوات !

خدا بیامرز آدم خوبی بود !

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

MahdiY

راهبر انجمن
شادی روحش که صلوات رو بفرستین!

اما ما که خیری ازش ندیدیم :-" :66: :68:

 

sagebnegad

کاربر عضو
ممنونم از لطف دوستان امتیاز آنتونو سایت من شده 33یعنی به پیج رنک 3میشه؟

بازم ممنونم

 

anet311

کاربر عضو
دوست عزیزم

یک نصیحت بهت کنم؛ اصلا دنبال این چیزا نباش.

فقط به دنبال افزایش کیفیت سایتت باش. فقط همین. تمام راز وب همینه. افزایش کیفیت سایت از همه لحاظ. اونت موقع گوگل عاشقت میشه.

 
بالا