معرفی افزونه : ساخت صفحه ۴۰۴ در وردپرس

alirezaabdoli

تازه وارد
صفحه خطای ۴۰۴ با معنای Not Found (صفحه پیدا نشد) اهمیت بسیاری در بهینه سازی سایت (سئو) و نیز راهنمایی کاربران دارد. این خطا که به خطای HTTP 404 نیز شناخته شده است، به این معنی است که وب سرور نمی تواند منبع (فایل یا …) درخواستی را پیدا کند . بهترین راه برای هدایت این ارور هدایت کاربر به صفحه‌ای است که نشان دهد این صفحه وجود ندارد و ارسال گزارشی از ارور ۴۰۴ که بوجود آمده است ، برای مدیریت است . امروز با ما همراه باشید تا افزونه ای در وردپرس جهت انجام این کار را به شما معرفی کنیم .

 
[SIZE=18pt]plugin 404 to 301[/SIZE]

banner-772x250.png

ساده ترین راه برای ساخت صفحه ۴۰۴ در وردپرس نصب plugin 404 to 301 است . این افزونه دارای تنظیمات متنوع و زیادی هست ، حتی دارای صفحه‌ای است که گزارش کامل از افرادی که به صفحه‌ی ۴۰۴ هدایت شدند رو براتون نمایش میده !

این افزونه دارای تنظیمات ساده است . با مراجعه به تنظیمات این افزونه میتوانید به صفحه ای که میخواهید کاربر با مراجعه با ارور ۴۰۴ به آن هدایت شود ، را مدیریت کنید .​

2016-07-23_20-56-01.png

همان طور که میبینید تنظیمات این افزونه بسیار ساده و راحت است :​

Redirect type  : نحوه ریدایرکت ( انتقال کاربر از صفحه‌ای به صفحه دیگر ) را تعیین میکند . بهتر است روی اولین گزینه تنظیم شود .

Redirect to : آدرس مکانی که میخواهید کاربر در صورت مواجه شدن با ارور ۴۰۴ به آن هدایت شود را تعیین کنید . که میتواند این صفحه آدرس دلخواه یا یک برگه باشد .

Custom URL : آدرس صفحه ای که میخواهید کاربر به آن هدایت شود .

Log 404 Errors : این گزینه از شما میخواهد که گزارش های ۴۰۴ ثبت شود یا نه .

Email notifications : آگر شما میخواهید اطلاعات کاربری را که با ارور ۴۰۴ روبرو شده است ( آی پی کاربر ، مروگر ، آدرس صفحه ۴۰۴ ) به ایمیل شما ارسال شود این گزینه را فعال کنید .

Email address : آدرس ایمیلی که میخواهید گزارش ها به آن ارسال شود .

Exclude paths : در این فیلد شما میتوانید صفحاتی که میخواهید از این قاعده مستثنا باشند را وارد کنید . در کلام ساده کاربر با مراجعه به این صفحات به ادرسی که وارد کردید ریدایرکت نشود .


همچنین شما با مراجعه به صفحه Error Logs 404 گزارشات کاملی از کاربرانی که با ارور ۴۰۴ روبرو شدند را میتوانید ببنید .​

 
125.png

 ​


منبع :
 
بالا