معرفی بزرگترین تولید کننده طعم و رنگ خوراکی در ایران

ahankar

تازه وارد
با داشتن تجربه درخشان بیست ساله در زمینه طراحی و فرمولاسیون انواع و دارویی ،تولید انبوه انواع طعم و رنگ طبیعی خوراکی، انجام خدمات تحقیق و توسعه و مشاوره در زمینه طراحی و نوآوری محصولات جدید برای کارخانجات بزرگ صنایع غذایی و برگزاری سمینارهای تخصصی فعالیت می نماید.

دکتر فرحناز موسوی رییس هیات مدیره ماگنولیا با بیان این مطالب گفت: ماگنولیا در راستای اهداف توسعه ای خود ساخت و تجهیز بزرگترین مرکز نو آوری و تحقیقاتی در زمینه طعم و عطر را در کشور در دستور کار خود دارد.

وی افزود: ماگنولیا توسعه فضاهای فیزیکی جهت تولید محصولات، توسعه تجهیزات و مدرنیزه کردن هر چه بیشتر ماشین آلات تولید، توسعه زیرساختهای نرم افزاری جهت مدیریت زنجیره ارزش و مدیریت پشتیبانی مشتریان و رشد و نهادینه سازی دانش فنی در مجموعه و به کارگیری متخصصین را در برنامه خود دارد.

وی با اشاره به موفقیت ها و دستاوردهای شرکت طعم و عطر ماگنولیا اظهار داشت: در زمینه تولید این شرکت موفق شده است بالغ بر ۵۰۰۰ کد کالایی را طراحی و فرموله کند و بالغ بر۶۰۰ نوع متفاوت محصول را به مرحله فروش برساند .تمرکز و استراتژی شرکت نوآوری در تولید، استفاده از مواد طبیعی و یا بر پایه طبیعی و قیمتهای رقابتی است. صادرات به کشورهای کانادا ، استرالیا، عراق ، ارمنستان ، روسیه و افغانستان از دیگر دستاوردهای این شرکت بوده است. همچنین افتخار کسب عناوین کار آفرین برتر ، دانش بنیان برتر در سطح استان مرکزی و کشوری و تولید کننده برتر بخشی از موفقیت های مجموعه ما بوده است.

رییس هیات مدیره شرکت ماگنولیا، با اشاره چالش‌هایی که در مسیر پیشرفت این شرکت وجود دارد؛ بروکراسی‌های اداری بی‌منطق و سخت‌گیرانه توسط ارگان‌ها و نهادهای داخلی را به عنوان یکی از مهم‌ترین موانع دانست. او تأکید دارد که این بروکراسی‌های اداری به جای اتخاذ رویکرد تعاملی و حل مسائل، به صورت کاملاً تقابلی و تشدیدی عمل می‌کنند و باعث ایجاد مشکلات و موانع جدی در مسیر تولید شده و تولیدات را به دلیل تاخیر و کارشکنی در صدور مجوزها و پروانه‌ها متوقف می‌سازند. این مشکل بارها مطرح شده ولی تاکنون هیچ گونه راهکاری برای آن ارایه نگردیده است و در نتیجه زمینه را برای واردات بی رویه اسانس و طعم و خروج ارز از کشور، ایجاد ممانعت در رشد و توسعه و اشتغال زایی وافزایش ورود و یا تولید کالاهای بی کیفیت و زیرپله ای و مضر و مخل برای سلامت مردم فراهم آورده است. لذا در شرایط کنونی اقتصادی کشور، توجه و جدی گرفتن این موارد و اهتمام به حل موانع می تواند بسیار راهگشا بوده و بایستی در سر فصل همه امور قرارگیرد.

وی در پایان اعلام کرد: در این نمایشگاه محصولات جدیدی مانند انواع طعم دهنده های جدید بسیارعالی و جذاب برای تولید انواع نوشیدنی های باستانی ایرانی ، طعم های میوه ای جدید برای صنایع نوشیدنی و شیرینی و شکلات و صنایع لبنی و همچنین محصولات جدید این شرکت شامل کوتینگ فلیورها برای آماده سازی مرغ ، ماهی و گوشت رونمایی می گردد
 
بالا