معرفی بهترین رک شبکه

GHP63X

تازه وارد
معرفی بهترین رک شبکه، از چالش های تکنسین های شبکه است. از مهمترین اجزای شبکه می باشد که از تجهیزات شبکه محافظت می کند. هر گونه خرابی یا آسیب به رک شبکه ممکن است بر عملکرد کل شبکه تأثیر گذاشته و باعث شود شبکه به درستی کار کند. یک رک شبکه ضعیف به راحتی می تواند در اثر عواملی مانند رطوبت یا گرما آسیب ببیند و به اجزای داخلی آن آسیب برساند. بنابراین در هنگام خرید این قطعه، انتخاب بهترین برند رک شبکه می تواند انتخاب خوبی باشد. برای یافتن بهترین برند رک شبکه ابتدا باید این برندها را بشناسید تا بتوانید بهترین گزینه را از بین آنها پیدا کنید. در ادامه قصد داریم لیستی از بهترین برندهای رک شبکه موجود در ایران را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین رک شبکه موجود در بازار

معرفی بهترین رک شبکه و بسیار کمک کننده در نگهداری سایر تجهیزات شبکه است. برندهای مختلفی در دنیا رک تولید می کنند. تعداد کمی از این برندها وارد ایران می شوند. رک شبکه یک جعبه بزرگ بوده که قیمت واردات آن خیلی به صرفه نیست. از مهم ترین برندهای خارجی که محصولات آنها در بازار ایران دیده می شود راک اشنایدر و لگراند میباشد. این رک ها از نظر کیفیت و عملکرد عالی هستند. اما قیمت آنها بالاست، خبر خوب این است که تولید قفسه در داخل ایران انجام می شود و برخی از برندهای قفسه ایرانی می توانند از نظر کیفیت با محصولات خارجی رقابت کنند. برای آشنایی بیشتر با بهترین رک شبکه و لوازم جانبی آن می توانید به مقاله رک شبکه مراجعه کنید

در رک های ایستاده سیستم یک عدد فن تعبیه شده است و می توانید تا شش عدد فن اضافی را در این رک ها نصب کنید.HPA (HP Asia): این شرکت زیرمجموعه شرکت بزرگ و قابل اعتماد پایا سیستم می باشد. قفسه های این برند در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شود. قفسه ایستاده HPA از 12 عدد تا 47 عدد در سه سایز 60، 80 و 100 سانتی متری تولید می شود. طراحی درب های این قفسه ها بیشتر از شیشه های نشکن با اسکلت فلزی است. در اکثر موارد امکان قرار دادن حداکثر 4 عدد فن در این رک ها وجود دارد که یکی از مزایای این محصولات می باشد

پایا سیستم از برند معتبر رک شبکه می باشد. این برند از سال 1370 در زمینه تولید رک و لوازم جانبی فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند در ایران بسیار محبوب بوده که به عنوان رک سازی با کیفیت و متنوع شناخته می شود. رک های سیستم پایدار در سایزهای 16 تا 44 واحدی تولید شده اند. عمق این قفسه ها 35، 45 و 60 سانتی متر می باشد. رک های سیستم در دو نوع اصلی دیواری، ایستاده تولید می شوند. این برند رک های خود را در دسته های اقتصادی، تجاری، حرفه ای، مخابراتی، فضای باز و دیوار طراحی کرده است. تفاوت این قفسه ها در ظاهر، جنس بدنه و قابلیت های عملیاتی آنها می باشد. رک های پایا سیستم دارای قابلیت نصب چرخ بوده و عموماً در برابر لرزه و لرزش مقاوم می باشند.

معرفی بهترین رک شبکه و انواع آنها​

معرفی بهترین رک شبکه و شناخت بهتر سازنده آن بسیار حائز اهمیت می باشداچ پی ای نیز یک برند ایرانی متخصص در تولید انواع رک می باشد که انواع تجهیزات شبکه می باشد. محصولات از تنوع بالایی برخوردار بوده و در تعدادی از واحدهای کاربردی تولید برند به عنوان یک شرکت داخلی بسیار موفق ظاهر شده و محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار است. این شرکت توانسته ا علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت بالا، قیمت های خود را در بازار نیز کنترل کند. قفسه‌هایدر نسخه‌های ایستاده، دیواری و فضای باز موجود هستند و معمولاً در اندازه‌های 9 تا 42 واحد هستند. عمق قفسه های ایستاده HPI 60، 80 و 100 سانتی متر است و در درب قفسه ها از شیشه سکوریت استفاده شده است. قفسه دیواری HPI در عمق های 45 و 60 سانتی متری موجود است و قابلیت نصب پنکه را دارد.

الگونت با توجه به نیاز مشتریان و شرایط بازار محصولات خود را در دو گروه اقتصادی و پیشرفته با دو سطح کیفیت و قیمت تولید می کند. در حال حاضر این شرکت برای اولین بار توانسته محصولات جدید خود را در زمینه قفسه های هوشمند با قابلیت کنترل دما، جریان، ولتاژ، نشت آب، اعلام حریق، درب باز از طریق پیامک به کاربر تولید کند. قفسه های ایستاده این برند در سایزهای 12، 17، 22، 27، 32، 37، 42، 47 و قفسه های دیواری برند الگونت در سایزهای 4، 6، 9، 12 واحدی تولید و به بازار عرضه می شود. همچنین عمق قفسه های این برند برابر با 45، 60، 80، 100 سانتی متر می باشد. . تمامی قفسه های شبکه الگونت از فلز و رنگ پودری الکترواستاتیک ساخته شده اند. بهترین برند برای خرید رک، برندی است که از نظر تعداد واحد، قیمت مناسب داشته باشد، امکانات این رک شبکه به فاکتورهای مورد نظر شما بسیار نزدیک می باشد.

Rack Amad System: Ama Desystem یک شرکت نوظهور جدید در زمینه تجهیزات شبکه است که در سال 2018 وارد رقابت شد. این شرکت توانست در مدت زمان کوتاهی در لیست برترین تولیدکنندگان رک و باکس الکترونیکی و مخابراتی قرار گیرد. آماد سیستم انواع رک های ایستاده با ارتفاع 16 تا 42 یونیت، رک های دیواری با ارتفاع 4 تا 12 یونیت و رک های DVR 2، 3 و 4 یونیتی تولید می کند. از دیگر محصولات این شرکت می توان به لوازم جانبی رک مانند فن های رک، قفل های رک، قفسه ها، سینی ها و ... اشاره کرد. رک الگونت: الگونت پس از 20 سال فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات، از سال 1392 وارد صنعت ساخت تجهیزات شبکه و انواع رک های ایستاده و دیواری شد.
معرفی بهترین رک شبکه و کاربرد آنها

معرفی بهترین رک شبکه یکی از مهم ترین موضوعات است و در انتخاب بهترین رک هنگام خرید باید به نکات مهم زیادی توجه کرد. در این صورت کاربران می توانند مناسب ترین قفسه را خریداری کنند. به همین دلیل در ادامه مقاله مواردی مانند تعداد یونیت رک، عمق رک، وزن قابل تحمل توسط رک و امنیت رک بررسی خواهد شد. در واقع، هر واحد 44.43 میلی متر است. در نتیجه، اگر یک قفسه 9U بخرید، ارتفاع آن در واقع حدود 40 سانتی متر است. موضوع دوم عمق رک است که بسیار مهم است. لازم به ذکر است که هر برندی عمق مشخصی را برای قفسه های خود در نظر می گیرد. در نتیجه، اندازه گیری دقیقی برای این پارامتر نمی تواند ارائه شود. اما به طور کلی عمق قفسه های دیواری حدود 45 تا 60 سانتی متر است. قفسه ها در حالت ایستاده عموماً 60، 80 و 100 سانتی متر عمق دارند.

. برای انجام وظایف و بهبود عملکرد، رک به ابزارها و قطعاتی نیاز دارد که معمولاً به عنوان لوازم جانبی رک شبکه شناخته می شوند. قبل از خرید قفسه، به تجهیزات مورد نیاز خود فکر کنید و به قابلیت نصب قطعات و لوازم جانبی آن توجه کنید. ابزاری به نام پاور ماژول برای تامین انرژی تجهیزات داخل رک استفاده می شود. اکثر پاور ماژول ها فلزی هستند و این دستگاه در دو نوع افقی (با ۲تا ۹ پورت) و عمودی (با ۲۳ تا ۳۵ پورت) تولید می شود. سینی رک با وجود ظاهر ساده اش یکی از لوازم جانبی اصلی قفسه است. محفظه قفسه قطعات و تجهیزات را برای مرتب نگه داشتن قفسه جدا می کند. این دسته از لوازم جانبی رک شبکه در دو نوع ثابت و سیار تولید می شود.

بهتر است به استحکام رک شبکه اشاره کرد زیرا رک وظیفه حفاظت از تجهیزات شبکه را بر عهده دارد. در نتیجه اگر نتواند وزن تجهیزات را تحمل کند قطعا به تجهیزات شبکه آسیب می رساند. با توجه به این موارد باید به ضخامت ورق های استفاده شده در ساخت رک توجه ویژه ای داشت. به خاطر داشته باشید که هرچه ورق ضخیم تر باشد، قفسه وزن بیشتری می تواند تحمل کند. امنیت رک یکی از مهم ترین مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه داشت. لازم به ذکر است که تجهیزات گران قیمت در رک شبکه قرار دارند. به همین دلیل درب رک شبکه مورد نظر باید دارای قفل ایمنی باشد. البته علاوه بر درها، پنل های جانبی نیز باید دارای قفل ایمنی باشند.

درب رک شبکه چیست احتمالاً یک سوال بسیار ساده است. اکثر کمدها دارای در، قفل و کلید هستند. اما کیفیت برخی از این درب ها آنقدر خوب نیست که خیالتان از بابت امنیت تجهیزات راحت باشد. به همین دلیل، بسیاری از کاربران ترجیح می دهند درب مشبکی تهیه کنند که به تهویه داخل قفسه کمک می کند. از آنجایی که تجهیزات داخل رک گرمای زیادی تولید می کنند، استفاده از فن برای جلوگیری از آسیب دیدن تجهیزات حساس مانند سرورها ضروری به نظر می رسد. فن در دو نوع بوشینگ و بلبرینگ تولید می شود و برای عملکرد مناسب بهتر است در کنار سیستم کنترل دما قرار گیرد.

در نهایت باید گفت که برای داشتن یک شبکه اولیه و استانداردباید ازرک استفاده کرد. شاید در ابتدا خرید رک هزینه ای غیر ضروری به نظر برسد اما باید گفت که این هزینه در ابتدای کار از بسیاری از هزینه ها و آسیب های ناشی از نبود آن جلوگیری می کند. از طرفی برند رک یکی از نکات مهم در خرید رک است که باید توجه زیادی به آن کرد و قبل از خرید مواردی که در بالا بیان شد را بررسی کنید زیرا با انتخاب برند مناسب می توان شبکه را مدیریت کرد.شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن تحت شبکه یالینک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید. سینی رک آلفا 2 یونیت از تجهیزات پسیو شبکه واز متعلقات رک می باشد که جهت نگهداری سایر تجهیزات شبکه استفاده می شود و دارای گوشواره جهت نصب آسان می باشد.

معرفی بهترین رک شبکه، از چالش های تکنسین های شبکه است. رک شبکه از مهمترین اجزای شبکه می باشد که از تجهیزات شبکه محافظت می کند. هر گونه خرابی یا آسیب به رک شبکه ممکن است بر عملکرد کل شبکه تأثیر گذاشته و باعث شود شبکه به درستی کار کند. یک رک شبکه ضعیف به راحتی می تواند در اثر عواملی مانند رطوبت یا گرما آسیب ببیند و به اجزای داخلی آن آسیب برساند. بنابراین در هنگام خرید این قطعه، انتخاب بهترین برند رک شبکه می تواند انتخاب خوبی باشد. برای یافتن بهترین برند رک شبکه ابتدا باید این برندها را بشناسید تا بتوانید بهترین گزینه را از بین آنها پیدا کنید. در ادامه قصد داریم لیستی از بهترین برندهای رک شبکه موجود در ایران را به شما معرفی کنیم.
 
بالا