معرفی ۳۰ افزونه ضروری و کاربردی برای وردپرس (بخش پایانی)

Mr.vAhiD.DI

تازه وارد
introduce-30-plugins-for-wp.gif

دوستان همونطور که قول داده بودیم قرار بود سری پایانی رو امروز منتشر کردیم تا پرونده این مطلب تموم بشه. صحبت*های پایانی رو هم پایان مطلب نوشتم که شکر خدا این پرونده با موفقیت بسته بشه. این شما و این هم بخش پایانی افزونه.

21. افزونه

21.png

بوسلیه این افزونه شما قادر خواهید بود ترافیک کامل فید ( خوراک یا همان RSS) خود را کنترل نمایید. این پلاگین تمامی مسیر در خوراک RSS وردپرستان را شناسایی می*کند و آن*ها را به فیدبرنر شمل انتقال می*دهد. این تغییرات برای کاربرانی که قبلاً مشترک فید شما بوده*اند نیز اعمال می*شود. در واقع FeedBurner FeedSmith مواقعی که تغییری در فید شما به وجود آید کمک قابل توجه*ای می*کند زیرا در غیر اینصورت شما مشترکان خود را از دست می*دهید و اینجاست که می*توانید فید خود را انتقال دهید و به اینصوت به کمک شما می*آید.

22. افزونه

22.png

توسط این افزونه شما می*تونید آخرین مطالب بلاگتون رو در هرجایی که بخواین به نمایش درآورید. در کنار محدود کردن تعداد عنوانین جهت نمایش، شما می*تونید تعیین کنید که عناوین کدام دسته*بندی نمیش داده شوند.

23. افزونه

23.jpg

این افزونه این قابلیت رو برای شما فراهم می*کنه تا بتونید پیش*نمایش پوستتون رو برای کاربران به نمایش بگذارین. البته همونطور که اطلاع دارید از قسمت مدیریت می*توان پیش*نمایش پوسته رو دید ولی این مورد فقط برای مدیر سایت امکان پذیره و برای نمایش پوسته برای همگان باید از این افزونه استفاده کنید.

24. افزونه

24.jpg

اگه شما هم نیاز به یک نسخه موبایل برای بر روی MoFuse.comبرای بلاگتون نیاز دارید می*تونید روی این افزونه حساب باز کنید. شما با اینکار می*تونید ای نقابلیت رو برای بازدیدکنندگان سایت به وجود بیارین که براحتی سایت شما رو روی موبایل مشاهده کنند.

25. افزونه

25.png

این افزونه شما رو قادر می*سازه تا بتونید روبوت*های متاتگ*های مناسب رو به صفحات و خوراک*ها اضافه کنید و آرشیوهای بی*مصرف لینک*های NoFollowی غیر ضروری رو غیر فعال نمایید.

26. افزونه

26.gif

Tweetback، تویت*های پست*ها و صفحات شما رو به نمایش می*گذاره. در این دوران توییتری خوب به*کارتون میاد.

27. افزونه

27.jpg

Social Sliderیکی از ابزارهای خوب برای شبکه اجتماعی هست که بصورت جی*کوئری عمل می*کنه و در سمت راست یا چپ بلاگتون ظاهر می*شه. این افزونه از شبکه*های اجتماعی * RSS* Newsletter* Blip* Flaker* Twitter* Soup.io* Buzz* Sledzik* Tumblr* Facebook* Spinacz* GoldenLine* LinkedIn* Nasza Klasa* NetworkedBlogs* MySpace* Orkut* Grono* FriendConnect* FriendFeed* Digg* Wykop* Kciuk* Picasa* Flickr* Panoramio* DeviantArt* YouTube* Vimeo* IMDb* Last.fm* iSing* Blip.fm* Delicious* Unifyer پشنیبانی می*کنه.

28. افزونه

28.png

این افزونه خاصیت Alt و Title رو به تصاویرتون اضافه می*کنه که اینکار می*تونه برای سئوی سایتتون مفید واقع بشه. چون معمولاً اضافه کردن خاصیت Alt و Title برای همه*ی تصاویر کمی سخته که این افزونه می*تونه برای این موضوع به کمکتون بیاد و ازا ین نظر خیالتون رو جمع می*کنه.

29. افزونه

29.png

این افزونه یکی از برترین افزونه*ها برای درج تبلیغ در مطلب یا ابزارک هست. البته این قبیل افزونه*ها بنابه*دلایلی در بین بلاگ*های پارسی کاربردی نداره ولی در نوع خودش می*تونه یک افزونه واقعاً کاربردی به حساب میاد که می*تونید هرجا خواستین تبلیغ درج کنید.

30. افزونه

30.png

توسط این افزونه می*تونید براحتی ابربرچسب*های مختلف سایتتون رو از همدیگه متمایز کنید. بذارین یکم بیشتر توضیح بدم. منظورم از این گفته اینه که می*تونید برای هر سایز برچسب رنگ متفاوتی رو تعیین کنید که تا اونجایی من توی انجمن وردپرس خبر داشتم خیلی*ها به دنبال این افزونه بودن و یا این*کار رو از طریق CSS انجام می*دادن که با این افزونه براحتی و بدون گرفتن وقت شما انجام*پذیره.

در پایان از اینکه به مطالعه*ی این مقاله پرداختین واقعاً سپاسگزاریم و امیدواریم که تونسته باشیم تا حد زیادی به سوالات شما درباره*ی افزونه*ها جواب داده باشیم. البته باز هم لازم می*دونیم که اینجا اعلام کنم که استفاده از افزونه*های زیاد توصیه نمی*شه چون همونطور که می*دونید و ابتدای مقاله عرض شد از سرعت بلاگتون کم می*کنه. بنابراین سعی کنید از افزونه*هایی استفاده کنید که به آن*ها نیاز دارین.

فقط اینجا یه تقاضا هم دارم اگه این مطلب رو در سایت خودتون قرار می*دین منبع رو هم ذکر کنین چون برای این مقاله واقعاً زحمت کشیده شده. از همکاری شما واقعاً متشکرم. ما هم سعی می*کنیم تا مقاله*های بیشتری قرار بدیم.

امیدوارم همیشه موفق و شاد باشید
happy.png


home.gif
منبع:

 
بالا