نحوه ویرایش/افزودن فهرست(منوی) دلخواه و تغییر قالب آن، و ویرایش ابزارک دسته محصولات

tazekare

تازه وارد
سلام دوستان. من از ووکامرس 2.02 با پوسته Argentum 1.7 استفاده میکنم.

من چندتا سوال داشتم و متاسفانه ابزار جستجوی این انجمن هرچی در بین سوالات جستجو میکنیم نمیاره!

  • سوال اولم اینه که چجوری می تونیم کدهای php و css مربوط به نمایش دسته های محصولات در ابزارک رو ویرایش کنیم؟(یعنی کدها در کدام قسمت هستند؟) مثلا من میخوام کدها طوری ویرایش بشه که برای زیر دسته ها تورفتگی وجود داشته باشه و یا لینک ها کنارشون آیکونی داشته باشن و مشخص بشه که زیردسته هاکدوما هستن و دسته های اصلی کدوما.
    - یا اینکه بتونیم به جای نمایش فعلی، دسته هارو به صورت منو(عمودی) نمایش بدیم و وقتی ماوس روی هر کدوم از دسته ها رفت، زیر دسته های اونو نشون بده!


  • سوال دوم اینکه آیا به جز ویرایش فهرست ها(همون منوی اصلی) راه دیگه ای نیست که بتونیم لیست و دسته بندی محصولات رو به صورت خودکار به منوی اصلی(بالای صفحه) یا منوی دیگری اضافه کنیم؟!!! (چون ویرایش فهرست و اضافه کردن دستی دسته بندی محصولات به منوی اصلی زمانبر هست و همچنین از زیر دسته ی دوم به بعد چینش و جهت نمایش زیر دسته ها برعکس هست و باید کدهای اونو ویرایش کرد تا درست بشه(البته کدهای css مربوط به اون هم نمیدونم کجاست دقیقا!).)


  • با اضافه کردن یک فهرست دیگر، مثلا یک منوی دیگر غیر از منوی اصلی، اون منو هیچ قالبی نداره و فقط لینک هارو نشون میده. قالب فهرست های جدید که خودمون می سازیم رو از کدوم css باید ویرایش کرد یا برای افزودن کلاس css دلخواه به تگهاش، از کجا باید کدهای php رو ویرایش کرد؟

اگر سوالهام تکراری هستن و جوابش در انجمن هست ممنون میشم لینکشو معرفی کنید.

ممنون.

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا