ووکامرس در سایت ها سنگین

Moralist

تازه وارد
با عرض سلام و خسته نباشید.

تقریبا می توان گفت شک و شبهه ای برای انتخاب ووکامرس ندارم ولی مشکلی که وجود دارد این است که شنیده می شود ووکامرس برای سایت هایی با محصولات زیاد مناسب نیست و دلیلش هم این است که هیچ سایتی را پیدا نمی کنید که محصولات زیادی داشته باشد و با ووکامرس راه اندازی شده باشد. زیرا طبق نظرات گفته شده است که ووکامرس بیش از 2000 محصول را پشتیبانی نمی کند. در حقیقت ووکامرس برای وبلاگ ساخته شده است نه یک فروشگاه اینترنتی بزرگ.

ایا این موضوع صحت دارد؟ یعنی به سراغ فروشگاه سازهای دیگر برم

با تشکر

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

mehrpouya

کاربر عضو
سلام.

خیر. همچین موضوعی صحت نداره. شما با استفاده از پوسته های حرفه ای در کنار افزونه ووکامرس می تونید هر تعداد محصول که خواستید منتشر کنید.

موفق باشید

 

caduspro

کاربر عضو
اگر از قالب و افزونه های نامناسب استفاده شود بله در تعداد بالا می تواند مشکلاتی را فراهم کند.

اما اگر طراحی سایت شما با رعایت اصول باشد مشکل خاصلی ایجاد نمی کند و همچنین با ترفند هایی این فشارها را کاهش دهید.

 

internet

تازه وارد
به نظرم من هم این نظر محلی از اعراب نداره!

چون تو صفحه اصلی فروشگاه که مثلا ده بیست یا همین تعداد محصول میخواهد لود بشه حالا شما صد هزار محصول هم که تو دیتابیس داشته باشی اون همین مقدار رو نمایش میده 

مگه اینکه بخوای مثلا صد هزار تا محصول رو تو صفحه اصلی یا تو یه لیست یک جا نمایش بدی که اسکرپیت که  چه عرض کنم هر سیستمی باشه و هاست های معمول کم میاره اصلا نیازی به سیستم هم نیست یه صفحه ساده HTML هم بخوای تعداد زیادی کد و محصول بیاری بالا لودش خیلی زمان میبره!

 

VISTAWEB

تازه وارد
با سلام

الان من دارم حدود 1 الی 2 ساله از سیستم وورکامرس استفاده میکنم و هیچ مشکلی یا هنگی ضعف در سیستمش ندیدم و از لحاظ قالب یا افزونه از سیستم های دیگه بیشتر پیدا میشه و هم ارزان تر از سیستم های فروشگاه ساز دیگه هست من از بقیه هم استفاده کردم از نظر دیگه یه سایت پشتیبان قوی داره و می تونی هر جور سوال یا مشکلتو اینجا رفع کنی.

با تشکر

 
بالا