ویژگی های درب ضد سرقت

REZANADI

تازه وارد
توجه داشته باشید که قفل ها با تعداد زبانه بیشتر دارای امنیت زیادی می باشند همچنین با نصب حفاظ آهنی می توانید ایمنی این نوع درب ها را افزایش دهید. نیز وابسته است. از این رو، در ادامه چند فروشگاه، برای خرید اینترنتی درب ضد سرقت و حتی ردیاب خودرو و ردیاب شخصی معرفی میشوند؛ همچنین قیمت انواع درب ضدسرقت ارزان و … همچنین برای پر کردن حفرههای خالی کلاف میانی، میتوان از یونولیت یا پشم سنگ استفاده کرد تا هم درب در برابر ضربه مقاوم شود و هم عایق مناسبی ایجاد شود. درب های ضد سرقت علاوه بر این که امنیت خانه را در برابر سرقت تامین می کنند باید ویژگی های دیگری از قبیل ضد آتش بودن، عایق گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز باشند.

این درب ها، علاوه بر سبک بودن از قیمت مناسبی برخوردار هستند. یک نوع دیگر روکش درب ضد سرقت روکش راش می باشد که شاید بتوان گفت بیشتر حجم مصرف را در بین روکش ها دارد و دلیل آن قیمت مناسب و طرح های مناسب این نوع روکش می باشد. به طور کلی، مانند سایر اجناس موجود در بازار از بین درب های ضد سرقت نیز درب های ترک از کیفیت و قیمت بیشتری برخوردار هستند و درب های چینی نیز مثل سایر اجناس ساخت این کشور کیفیت بالایی ندارند و به همین نسبت قیمت پایین تری نیز دارند.

تاج و روکوب درب ضد سرقت دارای وزنی سبک و قابل نصب در تمامی سالن ها و ورودی ها هستند و تنوع بسیار بالایی در طرح و مدل دارند. درب های ضد سرقت دارای چشمی می باشند که این چشمی لنز کوچکی است که در بخش میانی درب تعبیه می شود و شما می توانید بدون باز کردن درب افرادی که در پشت آن هستند را مشاهده کنید.

پس از اتمام مراحل ساخت خانه ها شاید، اولین کاری که انجام می دهند، نصب درب ضد سرقت باشد، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که درب ورودی منزلتان از نوع دربهای قدیمی است، باید به فکر تعویض درب معمولی با درب ضد سرقت عالی باشید؛ بنابراین این مهمترین اقدامی است که باید هر چه سریعتر…

درب ضد سرقت ورودی

درب ضد سرقت به دلیل ساختاری که داراست نسبت به درب های معمولی مقاوم تر و دارای امنیت بسیار بالاتری است، بنابراین محبوب ترین نوع درب ورودی آپارتمان شناخته می شود. سارقان تمام راه های ورودی به منزل شما را بررسی و همواره به دنبال راه حلی برای خرابکاری هستند پس توصیه می شود تمام جوانب امنیتی را رعایت نمایید و از نصب این درب ها به همراه سایر روش های امنیتی غافل نشوید.

مهمترین عامل در ایمنی این دربهای پیش ساخته نسبت به سایر دربها این است که قفل و لولای درب در فلز جایگذاری شده است و احتمال شکسته شدن درب بر اثر ضربه از قسمت قفل و لولا بسیار پایین است (در صورتی که استانداردها در ساخت درب ضد سرقت رعایت شده باشد).

از مزیتهای اصلی دربهای داخلی چوبی می توان به دوام و طول عمر بالا، خاص شدن دکوراسیون داخلی منزل شما با موج های زیبای چوب مانند چوب گردو، بلوط و توسکا، عایق مناسب صدا و گرما و قابلیت سفارشی سازی عنوان کرد.

قفل ها در درب ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریباً در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن هستند. این درزگیر از مواد غیر قابل اشنعال تولید می شوند تا بتوانند در حرارت های بالا خاصیت خود را از دست ندهند . طبق اطلاعات به دست آمده از مشتریانی که متاسفانه منزل آنها به سرقت رفته است، اکثر سرقتها در زمان بسیار کوتاه و از طریق شکستن درب از سمت قفل است و سارقان زمانی را صرف باز کردن قفل درب ضد سرقت نمی کنند.

درب های ضدسرقت ساخته شده از چوب یا فلز بهترین نوع درب ضدسرقت به شمار میروند اما در صورتی که قفلی که روی درب ضد سرقت فلزی استفاده می شود، ارتقا یابد قفل روی آن هم باید قویتر شود. همانطور که درب ضد سرقت از نظر ساختاری و امنیتی تفاوت های زیادی با درب های فلزی و چوبی معمولی دارد، انواع درب های ضد سرقت نیز تفاوت هایی دارند و ما با مقایسه انواع مختلف درب های ضد سرقت موجود در بازار کشورمان به شما کمک خواهیم کرد تا با آگاهی بیشتری انتخاب کنید.

درب های ضد سرقت چوبی برای مناطق مرطوب انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و برای مناطق سردسیر و خشک نیز بهتر است از درب های ضد سرقت با استحکام بالا استفاده شود.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: ahankar
بالا