و اینگونه بود که نابود شد.دوباره اشتباه نکنیم[داستان سایت بازاریابی و تبلیغاتی ادگاه]

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

parsaman

تازه وارد
همان طور که خدمت دوستان عرض شد و بنا به خواسته شما تاپیک زدم که مشخص در مورد این مسله صحبت کنیم.

سایت ادگاه adgah.com که پس از شکست اکنون بر روی دامنه جدید adgostar.com در حال فعالیت است در ابتدای کار به صورت خیلی عجیب و افراطی و به نظر نسنجیده شروع به کار کرد و این شرکت که درآمدهایی را از طرق دیگر مثل تبلیغات فیزیکی محیطی و ماهواره ای دارد اقدام به فعالیت در حوزه مجازی کرد در ابتدا امسال و سیستمی رو برای خود طراحی کرد که دارای الگوریتم های دلخواه و متفاوتی بود و سعی کرد رضایت مخاطبان که همان وبمسترها بودند را جلب کند.

در ابتدا الگوریتم های کسب امتیاز برای وب مسترها بر اساس تعداد بار نمایش بنر آن بود که من که سایتی با بازدید بالا دارم روز اول نمایش حدودا 235000 بدست آوردم و مدیران سایت دیدند که اینگونه نمی شود و الگوریتم و محاسبه گر خود را بر اساس تعداد آی پی ها تغییر دادند و امتیازات قبلی را به صورت یک دهم محاسبه کردند.باگها زیاد بود ند و این سایت در ماه اول دو بار هک شد.

دو ماه به این منوال گذشت و موعد پرداخت ها رسید که دوبار پرداخت سراسری صورت گرفت و بر اساس الکسا در این دوماه این سایت در رتبه 23 ایران قرار گرفت.وب مسترها دیدند که پول داره می ده و کد رو قرار می دادند.با بالا رفتن دامنه این حرکت بین سایتها و وبلاگها و از طرفی نبود برگشت پول با جذب آگهی کم کم بازه زمانی واریز پول درآمد حاصل از نمایش کدها به مدیران وب سایتها به تاخیر افتاد و طبق آنچه من شنیدم در ماههای اردیبهشت و خرداد و تیر 35 میلیون از جیب شرکت به مدیران وب سایتها پرداخت شده است.

در ادامه کار مدیر سایت می بیند که نمی صرفه و داره از جیبش می ره و برگشت نداره و به تغییر روند کار میده وحالا شاید جزو برنامه اونها بوده شماره آی پی ها هم تغییر می کنه و مثلا سایت من که 30 هزار تا در تابستان بود به یک چهارم کسب رتبه روزانه کاهش پیدا می کنه و با اعتراض ان پیام رو می دهند که هر آگهی برای هر فرد یکبار نمایش پیدا می کنه و در صورت نبود آگهی جدید شمارش افزایش نمی یابد.و حرکت دیگر آنها امکان ارسال آگهی خود وب سمترهای عضو به همان طریقه با موجودی حساب و جمع امتیازات بدست آمده آنها بود که خوب بود. خلاصه الان من دو ماه طبق گفته خودشون پرداختها با ضریبی از 20 هزارتومان انجام می شود و مدتی است درخواست واریز را زده ولی انجام نشده است و با ایمیل و این مسائل هم جوابی نمی دهند.

فکر می کنم همان افراد سایت اوکسین ادز باشند.و الان نه پولی واریز می کنند نه جوابی می دهند ئ مدام سیستم دیگر و سایت جدیدشان رو تبلیغ می کنند که عرض شد.امیدوارم که بدونند که حکات انتحاری اونها باعث شد الان در رتبه 1950 در ایران قرار بگیره و شما نیز این اشتباه رو تکرار نکنین و ان شاءال.. که هزینه های خودشون رو برگردونده باشند.

 

djary

کاربر عضو
ممنون

درسته این کار درست نیست که بر اساس نمایش باشه باید بر اساس ip باشه اون هم نه همه ی آی*پی ها

این اواخر من هم دیدم بجای تمرکز رو ادگاه رفته رو سیستم*های دیگه تمرکز می*کنه و اصلا به ادگاه کاری نداره

هرچی* هم پیشنهاد میدادم اصلا نگاه هم نمیدختن

الان که کلا به ادگاه سر هم نمیزنن از فرومش معلومه (فروم نصب نشده !)

و این که الان ۲ ۳ هفته هست تقاضای حذف سایتم رو دادم اما هنوز حذف نکردن این خودش نشونه اینکه دیگه ادگاه ولش شده

مشکل سیستم مستقل تبلیغاتی مثل ادگاه همینه که کسی* نمیاد تبلیغ بذاره این اواخر هم که دیگه فقط بر اساس کلیک پول میداد و اصلا نمایش هیچی* نمیداد

ولی* بازم ادگاه اگه فقط یکم ساختار منطقی* داشت به این حال روز در نمی**اومد

ادگاه با اون کارش شروع انفجاری داشت اما اگه ساختار منطقی* داشت شاید به اون محبوبیت نمی*رسید اما در عوض اینطوری هم زمین نمیخورد

 

homayon574

کاربر عضو
به نظر من ایده ادگاه ایده جالبی بود ولی درست اجرایی نشد و نسنجیده عمل کردن به قول دوست عزیز افراطی من هم توش عضو شدم با یه سایت که روزی 20000 هزار بازدید میانگینش بود دو هفته تایید نکردن تبلیغ منو منم کلا بیخیالشون شدم !!! ایده ادگاه بد نبود منتهی نتونستن تبلیغ زیادی جذب کنن سیستمشونم مشکل دار بود دقت کرده باشید بیشتر سایت های بزرگ مث سیستم های بلاگدهی بزرگ اجتماع مجازی های بزرگ بر اساس تعداد نمایش هزینه تبلیغات رو میگیرن مثلا به اعضای 200000 هزار نمایش بلاگفا 60000 هزار تومن میگیره که میانگین برای هر نمایش 3.3 تومن هست خب ادگاه هم تقریبا همین طور بود ولی نتونست به هدف اصلیش برسه یه مدت خیلی سر زبونا رفت .... ولی داره افول میکنه

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا