پرایمر کاشت ناخن

sara 1500

تازه وارد

پرایمر کاشت ناخن​

یکی از مهمترین موادی است که در کاشت ناخن استفاده می شود. و افرادی که در کار کاشت ناخن هستند، با این مسئله مواجه شده‌اند که مواد کاشت ناخن به‌راحتی بر روی سطح ناخن‌ها چسبیده نمی‌شود. اما با استفاده از پرایمر مواد کاشت ناخن به سادگی به سطح ناخن می چسبند و همچنین از ایجاد حباب در ناخن ها جلوگیری می کند حالا به نظرتان قیمت بهترین پرایمر کاشت ناخن چقدر است؟

قیمت پرایمر ناخن

پرایمر کاشت ناخن چیست و چه استفاده‌ای از آن می‌شود؟ علاوه بر استفاده این محصول در مراحل کاشت ناخن، به افزایش طول عمر طراحی‌هایتان نیز کمک می‌کند. پرایمر ناخن نوعی ماده شیمیایی می‌باشد که از اسید و مواد شوینده ساخته شده است. در واقع پرایمرهای کاشت ناخن با کاهش میزان آب موجود در سطح ناخن مانند چسب‌های دوطرفه عمل می‌کنند.
از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به استحکام بخشیدن به مراحل کاشت ناخن اشاره کرد. همچنین موجب افزایش دوام و ماندگاری محصولات استفاده شده روی ناخن می‌شود. به طور کلی پرایمر فقط در کاشت ناخن کاربرد نداشته بلکه در میکاپ و صنایعی مانند ساختمان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. عموما از پرایمر برای چسبندگی بیشتر استفاده می شود. در نتیجه این ماده پرکاربرد در بازار به شدت مورد تقاضای مشتریان قرار می‌گیرد و منجر به افزایش قیمت پرایمر کاشت ناخن مواجه می‌شود.

قیمت انواع پرایمر کاشت

از انواع پرایمر های می توان به پرایمر اسیدی و غیر اسیدی اشاره کرد. از پرایمر برای استفاده از پودر کاشت ناخن و قبل از لاک ژل ناخن استفاده می شود. پرایمرهای اسیدی همان‌طور که از نامشان مشخص است دارای خاصیت اسیدی هستند. این پرایمر ها موجب تغییر رنگ طبیعی سطح ناخن و التهاب آن می شود. بنابراین استفاده آن را به هر کسی توصیه نمی کنیم. و مخصوص آن دسته از افرادی است که صدف ناخن آنها ناسالم باشد و قصد ترمیم یا کاشت ناخن بلندتر به همین دلیل حجم استفاده و فروش این نوع پرایمر به نسبت کمتر بوده و با قیمت مناسبی می‌توان آن را خریداری کرد.
پرایمرهای غیر اسیدی عوارض کمتری نسبت به پرایمر نوع اسیدی دارند. بنابراین مورد استفاده اکثر مانکوریست ها قرار می‌گیرد. هرچه پرایمرهای اسیدی دارای بوی تند و ناخوشایندی هستند، در مقابل پرایمرهای غیر اسیدی بوی کمتری دارند و پوست اطراف ناخن را تحریک یا ملتهب نمی‌کنند. و استفاده از پرایمرهای غیر اسیدی چسبندگی سطح ناخن را تقویت می‌کند. درنتیجه به دلیل افزایش میزان مصرف، قیمت این نوع پرایمر گران‌تر بوده و در کیفیت و برندهای مختلف، در بازار عرضه می‌گردد.

انواع برندهای پرایمر کاشت

همانطور که می‌دانید استفاده از کیفیت بالا تأثیر فراوانی در آموزش و خدمات کاشت ناخن خواهد داشت. لازمه خرید بهترین کیفیت پرایمر، شناخت کافی از پرایمر و برندهای موجود در بازار است. توجه داشته باشید که بهترین برند پرایمر، باید علاوه بر زیبایی بخشیدن به کاشت ناخن، دارای دوام و استحکام مناسب کاشت باشد.
با توجه وجود جنس‌های پرایمر‌ های در بازار و مقدور نبودن تشخیص آن‌ها، از جنس اصلی و با کیفیت، تصمیم گرفتیم بهترین و باکیفیت ترین محصولات پرایمر کاشت ناخن را در اینجا معرفی ‌کنیم.

پرایمر هارمونی​

شرکت دنی هیل در آمریکا از سال 2009 در زمینه تولید محصولات کاشت و طراحی ناخن شروع به کار کرد. این شرکت افتخارات و جوایز فراوانی در آمریکا و سایر کشورهای اروپایی کسب کرده است. دلیل آن هم کسب مقام بهترین برند محصولات کاشت ناخن در جهان می‌باشد. در نتیجه می‌توان حدس زد که با توجه به کیفیت خوب این محصولات، قیمت پرایمر هارمونی در بازار بالا رفته است. علاوه بر کیفیت این محصولات نباید میزان رضایت مشتریان و استحکام آن ها فراموش کرد.
متأسفانه به علت شرایط کنونی بازار و عدم ثبات قیمت‌ها نمی‌توانیم قیمت ثابتی برای پرایمر هارمونی مشخص کنیم. می‌توانید از طریق واتس‌اپ به ما پیام بدهید. و همان لحظه از آخرین قیمت پرایمر ناخن Harmony مطلع شوید.

پرایمر یانگ نیل

دو برادر یانگ، یک بیزنیس خانوادگی با نام کمپانی یانگ نیل در سال 1996 آغاز کردند. در واقع آن‌ها رویای مادرشان که تولید محصولات تخصصی ناخن بود را به واقعیت تبدیل کردند. شعار این کمپانی، خلق زیبایی توسط ناخن‌کاران است. این نوع پرایمر یکی دیگر از با کیفیت‌ترین پرایمرهای کاشت ناخن می‌باشد. این برند امروزه توانسته محصولات با کیفیت و اورجینال خود را به بیش از 40 کشور دنیا عرضه می‌کند.
متأسفانه به علت شرایط کنونی بازار و عدم ثبات قیمت‌ها نمی‌توانیم قیمت ثابتی برای پرایمر یانگ نیل مشخص کرد. ولی می‌توانید از طریق واتس‌اپ به ما پیام بدهید. همان لحظه از آخرین قیمت پرایمر ناخن Young Nail مطلع شوید.
 
بالا