پوسته صحیفه نسخه ۵٫۲٫1

mehrpouya

کاربر عضو
پوسته محبوب صحیفه نسخه ۵٫۲٫۰، بدون شک محبوب‌ترین پوسته وردپرس برای سایت‌های خبری، مجلات و وبلاگ‌هاست. این پوسته دارای امکانات بسیاری است که قبلا در مطالب دیگری به توضیح آن‌ها پرداخته‌ایم. در این نسخه از این پوسته، بیش از ۲۰۰ امکان دیگر به آن افزوده شده که شما می‌توانید با دریافت و نصب و فعال‌سازی آن، به تمامی امکانات معرفی شده توسط طراح دسترسی داشته باشید!

این پوسته استثنائی توسط TieLabs طراحی شده و بر روی سایت مشهور تم فارست به قیمت ۵۸ دلار به فروش می‌رسد. گفتنی‌است که صحیفه دارای قابلیت پشتیبانی از ووکامرس و دارای قابلیت استفاده به زبان فارسی است. گفتنی‌است جهت استفاده هر چه بهتر از این پوسته، فایل درون‌ریز نسخه دمو نیز در بسته فشرده پوسته موجود است!

منبع:
 

lahijsabz

کاربر عضو
دست شما درد نکنه

اما دوست خوبم mehrpouya عزیز نیاز نبود تاپیک بزنی زیر همین تاپیک یه تاپیک به همین اسم بود من اولش فکر کردم تمام بحث ها حذف شده

یکی از اساتید این تاپیکو جابجا کنه تا باعث سردر گمی سایر دوستان نشه

 

sajadhastam

تازه وارد
 
 دوستان ی مشکل در درون ریزی و بکا دارم
من قلب صحیفه رو خریدم و رو لوکال هاست نصبش کردم
دموشم ریختم
بعد اینکه روش کار کردم حالا ازون ی بکاپ گرفتم
تو پوشه خود لوکال هاست 
وقتی یه هاست مجازی دیگه میسازم و اونجا اکسترکتش میکنم همون فایلای دمو رو نشون میده ینی اونهمه روش کار کردم و مطلب گذاشتم پَر!
حالا چطوری بکاپ بگیرم که این تغییرا ایجاد شده از بین نره
برون ریزی و درون ریزی هم میکنم تنظیمات بهم میخوره
اگه کسی راهنمائیم کنه ممنون میشم
 
اگ کسی نمیدونه تایپیک بزنم؟
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام

دوست عزیز

قالب صحیفا رو خریدی؟ این قالب در بهترین حالتش بین بیشتر اسکریپت ها رایگان هستش شما چجوری خریدی نکنه بهتون گفتن کانفینگ امنیتیش کردن :45:

دوست عزیز وقتی شما از قالبی خروجی میگیری باید این خروجی از جایی دریافت بشه وقتی منبعی نباشه چجوری می خواد درون ریزی بشه یادتون باشه فقط برخی قالبها از درون ریزی پوشه ای استفاده می کنند باقی از سرور دریافت میشه

بهتره شما کل وردپرس و دیتابیس رو درون ریزی کنید اینجوری راحت به نتیجه دلخواه میرسید آموزشش در فضای مجازی پره

موفق باشید

 
بالا