چند سوال در مورد ورپرس 3 محتاج کمک

rocki3oy

کاربر عضو
سلام دوستان عزیز ممکنه سوالا زیاد باشه ولی شرمنده.ممنون میشم کمکم کنید.

همان طور می دونید وردپرس 3 می تونید با تغییراتی به مولتی یوزر تبدیل بشه،خوب من کد


کد:
define ('WP_ALLOW_MULTISITE', true ) ;
رو به فایل wp-config.php اضافه کردم و سپس از منوی سمت راست قسمت مدیریت وردپرس از قسمت "ابزارها" روی شبکه کلیک کردم و بخش های زیر اومده حالا می توضیحاتی در مورد بخشهای زیر می خوام ممنون میشم کمکم کنید،همان طور که می دونید یه تغییراتی باید در فایل wp-config ایجاد کنید که خط زیر رو من متوجه نمیشم خواهش می کنم کمکم کنید:


کد:
These unique authentication keys are also missing from your wp-config.php file. To make your installation more secure, you should also add:
define( 'AUTH_SALT', ']*p.K</r1{4AwMD-j,<0>vS|DHhro*XD1`}w;u[oDj%Ieycg4NUj1LU#aC?k&V><' ); define( 'SECURE_AUTH_SALT', ')<Sc3ap&woK7Mb-AN{2OV!j_lax+Q*GJj&&4k.t#UNIR7N U,{^:8-6im6TfQ$6W' ); define( 'LOGGED_IN_SALT', '|m|2RqM_mkg<4~$NE}TZ .7S0:^6bv?V>MsCpB/$EZBm|X[y!%2ULSQzo00#l@DG' ); define( 'NONCE_SALT', 'Ho,sq8QqN6qJ=#9TUrS|w@aJai1b;-^j+{_@`kbuCNaUna<k~~(y0MX4%$~jnJH-' );
#
------------------------------------------

سوال بعدی در مورد آموزش زیر هست:

. ساخت انواع مختلف نوشته

این ویژگی از اونهایی است که می*تواند وردپرس را زیر و رو کند. با استفاده از این ویژگی توسعه دهندگان می*توانند به راحتی انواع مختلفی از نوشته را ایجاد کنند. شاید گفته*های من درباره این قابلیت جدید تا اینجا کمی گنگ باشد! پس بگذارید با یک مثال بهتر توضیح بدهم: بر فرض من می*خواهم در وبلاگم بخشی با عنوان «روزنوشت» داشته باشم که جدا از مطالب اصلی وبلاگم در آنجا مطالبی بنویسم. حالا با اضافه کردن کد*های زیر به فایل “functions.php” پوسته*ام می*توانم بخش جدیدی با عنوان «روزنوشت» ایجاد کنم و جدا از وبلاگ اصلی*ام در آنجا روزنویسی کنم.


کد:
function post_type_dailypost() {
2
     register_post_type( 'dailypost',
3
          array( 'label' => 'روزنوشت', 'public' => true, 'show_ui' => true ) );
4
     register_taxonomy_for_object_type('post_tag', 'dailypost');
5
}
سوال من اینه که قالب من فایل functions.php نداره در با این حال باید چی کار کنم؟

ضمنا در قالبی که فایل functions.php داره این کد رو قرار دادم ولی خط register_post_type( 'dailypost', رو ایراد می گیره...

ممنون میشم کامل توضیح بدین خیلی به این آموزش احتیاج دارم.

 

rocki3oy

کاربر عضو
دوستان تمام مشکلات حل شد....

بابت تاپیک عذرخواهی می کنم اگه کسی تو سوالات بالا مشکل داره می تونم کمکش کنم.

 
بالا