کلاهبرداری به روشی نوین وب سایت بیدونت دات کام

rocki3oy

کاربر عضو
با سلام بنده کارکرد این وب سایت را به صورت ویدیو ثب کردم توضیحات هم در ویدیو داده شد.

این وب سایت در کانال های ماهواره ای GEM تبلیغات می شود و در حال کلاهبرداری جالبی هست لطفا قبل از هر چیزی که اوج بگیره اطلاع رسانی کنید.

-------------------------------

متن توضیحات موجود در ویدیو:

به کلاهبرداری های وب سایت بیدبن دقت کنین.
محصول موس را مشاهده کنید که نام ها عوض میشه ولی قیمت افزایش پیدا نمی کنه.
این سایت طوری طراحی شده که ابتدا شما باید بیدبن خرید کنید.


بعد از خرید می توانید در مزایده ها شرکت کنید.به عبارتی شما به هیچ در این مزایده ها برنده نمیشوید.
سیستم به صورت خودکار هر 10 ثانیه یک پیشنهاد به یک نام دلخواه ثبت می کنه اما اگر شما پیشنهاد بدید برای شما هم ثبت میشه ولی در آخرین لحظات سیستم خودکار پیشنهاد میده و پیشنهاد شما رد خواهد شد و بابت بیدبنی که هزینه پرداخت کردید می سوزه.
روش جدید کلاهبرداری...
لطفا اطلاع رسانی کنید.
فقط برای اینکه این مورد متوجه بشید باید بیشتر از 10 دقیقه در سایت آنلاین باشید و تغییرات را ببینید. همین طور نام های تکراری و ....

-------------------------------------------

لینک وب سایت:

نه اینماد داره نه اطلاعات هویز درست حسابی:

شماره اس ام اسی که این وب سایت استفاده می کنه: 5000166950068



You must be registered for see images attach

 

masoud ashoori

کاربر عضو
با سلام و احترام

لطفا مستندات خود را در بخش گزارش های مردمی پلیس فتا اعلام بفرمایید تا بررسی و پیگیری نمایند.

 

rocki3oy

کاربر عضو
@rocki3oy حرفتون رو در مورد قیمت موس نفهمیدم ، مشکل قیمت موس چیه ؟
نگاه کنین دوست عزیز سیستم گویا به این صورت نوشته شده که یک محصول ادمین ثبت می کنه که قیمت واقعی 60 هزار تومان هست حالا اگر سیستم واقعی باشه کاربرا میاد بید میخرن و پبشنهاد میدم.

حالا شما اگر بید بخری بری پیشنهاد بدی هیچ وقت در این سیستم برنده نمیشه اگر ببینی شمارنده زمان به 1 میرسه یک تغییر قیمت ایجاد میشه به نام های تکراری و اگر اون وسط یه تغییر قیمت در وانیه 5 داشتی واقعی هست.

تو با این شرایط تحریک میشی که در مزایده شرکت کنی و بیدهای خودتو خرج کنی.

ولی هیچ وقت برنده نمیشی.

حالا اگر به محصول موس رو ببینی مدام روی قیمت 29 هزار تومان ثابت مونده ولی نام های پیشنهاد دهنده تغییر میکنه یعنی یه جورایی نمایشی هست که فقط جوری که اصلا نفهمی بیدهای خودتو خرج کنی.

15 دقیقه تو سایت باشی میفهمی همه ی سایت ساختار خودمار داره و فقط برای تحریک کردن مشتریان برای گرفتن بید.

 

rocki3oy

کاربر عضو
با سلام و احترام

لطفا مستندات خود را در بخش گزارش های مردمی پلیس فتا اعلام بفرمایید تا بررسی و پیگیری نمایند.
باید به سیستم اسکریپت دسترسی داشته باشی که بشه مستندات درست کرد.

شما خودت 10 دقیقه تو سایت باش یه بررسی و نگاهی به مزایده ها بکن نظرتو بگو.

ممنون.

 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز

داستان کلاهبرداری به شیوه نوین رو خوب اومدید

نکته مهم در مواجه با سایت های اینگونه که قبل تر هم مدلهایی از اون دیده شده است اینگونه است که مشتریان چند نکته ساده را اصلا نه می بینند نه متوجه می شوند

نکته اول در یک سایت فروشگاهی اعتماد صرف به داشتن ssl  متاسفانه دیگر دارای هویت نیست زیرا به راحتی و رایگان ssl در دسترس عموم است و دقیقا این جریان فقط برای امنیت ارسال و دریافت اطلاعات است ولا غیر.

دوم وقتی وارد یک سایت برای خرید می شوید اولا شماره های تماس را چک کنید که معتبر و فعال باشند (نکته آموزشی : بسیاری از شماره های ثابت را می توانید در سایت مخابرات با نام مشاهده کنید) دوم سایت های معتبر ترسی از آدرس محل اقامت و فروشگاه خود ندارند صحت سنجی این آدرسها نیز به راحتی امکان پذیر است.

سوم وقتی به یک سایت مراجعه می کنید مطمئن شوید شما با یک سایت حقیقی یا حقوقی طرف هستید.

چهارم گول تبلیغات در فضای مجازی رسانه تصویری و الخصوص ماهواره ها را نخورید بسیاری از تبلیغات ماهواره ای یا کارتل ها فروش اجناس بنجل خراب فاسد بی کیفیت یا جعلی و فیک هستند یا هیچ سنخیتی با جنس فروخته شده ندارد. هزینه های بعضا پایین این تبلیغات جای سوال دارد ضمن اینکه می تواند یک دام از سوی خود مجموعه پخش تبلیغات برای سایرین باشد.(به علت حضور این افراد در خارج کشورر و هزینه های بالای پیگیری قضایی)

پنجم این ضرب المثل ایرانی را فراموش نکنید هیچ گرانی بی علت نیست و هیچ ارزانی بی دلیل این یعنی وقتی قیمت واقعی یک جنسی معلوم است با علم به اینکه طرف یک شیوه دریافت را توضیح داده باید بدانید هیچ فروشنده ای اولا ضرر را دوست ندارد ثانیا دریافتی این افراد از اشخاص می تواند بیشتر از هزینه های یک محصول شود.

ششم عدم فعال بودن لینک ها و مسیر ها دراین سایت شما هیچ لینک یا مسیر فعالی نمی بینید احتمالا شما با یک سایت قلابی طرف هستید.

هفتم احتمال به سرقت رفتن حساب بانکی به احتمال زیاد افراد این سایت احتمالا از درگاه قلابی برای خودشان نیز بهره گرفته باشند هست. تست درگاه قلابی از اصلی به این شکل است پس از وارد کردن شماره کارت شماره ccv ؤا غلط و رمز را غلط ارسال کنید در صورت صحیح بودن درگاه خطا خواهید داشت ولی درگاه های قلابی این خطا را قبول می کنند . کافیست حتی در درگاه های اصلی نیز برای تست سالم بودن از این شیوه استفاده کنید.

هشتم هیچ خروجی مبنی بر دریافت اجناس کاربران نهایی نمی بینید سایتهای معتبر قطعا در لحظه محصول را ارسال می کنند نه چند روز بعد و قطعا رسید دریافت دارند و قطعا تاییده دریافت را برای مشاهده عموم در دسترس قرار می دهند.

نهم نداشتن تاییده درگاه های هویت سنجی داخلی مانند رسانه یا حتی نماد اعتماد (هر چند هویت خود این مجموعه ها الان زیر سوال است)

دهم دقت در خرید توجه به توصیه های پلیس فتا و پلیس آگاهی بالا بردن سطح دانش و جلوگیری از طمع ره صد ساله یک شبه و معرفی کردن اینگونه سایتها در انجمن ها و سایتها و پیگیری از سمت پلیس فتا و پیوندها برای فیلترینگ رسمی

موفق باشید

 

rocki3oy

کاربر عضو
در تکمیل خبر شروع تاپیک:



سایت بیدبن فیلتر شد و همین طور خود سایت هم از دسترسی خارج شد.به همین راحتی پول مردم را به جیب زدنو بدون پیگیری به همین راحتی رفتن.مطمئنا گردآوردان این وب سایت ایران هستند که درگاه پرداخت داشتن.

تو ویدیو زیر افرادی هستند که در ایران هستند و در حال تبلیغ این وب سایت کلاهبرداری هستند که 100% یک ارتباطی با اعضای این وب سایت دارند.



نظر یک سایت خبری دیگر در خصوص این وب سایت:



کانال آپارات برای سایت بیدونت:



سایت جدید در حال فعالیت با یک دامنه دیگر:



شماره اس ام اسی که این وب سایت برای ارسال پیام های استفاده می کنه:

5000166950068

دوستان از روی این شماره sms نمی تونید اطلاعات کاربر پیدا بشه.

اطلاعاتی که در صفحه تماس با ما قرار دارد:

شهر تهران، شمیران نو ، کوچه شهید رسول اسدی مخبر(هشتم) ، بزرگراه شهید زین الدین ، پلاک 80 ، طبقه اول ، واحد شرقی
    ۰۲۱-۷۷۱۳۹۴۳۸

دوستان عزیز همکاری کنید 100% گردآوردان این سایت بیدبن، سایت های دیگری دارند و 100% یک سوتی در جایی دادند که میشه فهمید چه افرادی پشت راه اندازی این وب سایت هستند.

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا