گزارشات در ووکامرس

shahin.shouli

تازه وارد
16/12/20
4
3
3
با سلام
من وقتی گزینه مربوط به گزارشات در ووکامرس میزنم هیچ کدوم فعال نیست و پیغام خطا میزنه . هم قسمت گزارشات مشتری هم قسمت اصلی ووکامرس و هم قسمت گزارش بازدیدها
 

shahin.shouli

تازه وارد
16/12/20
4
3
3

WooCommerce =4.7.0
اگر منظور از هسته ورد پرس هسته قالبمه بله آپدیته
 
  • Like
Reactions: جاویدان

جاویدان

کاربر عضو
27/4/15
2,479
639
113
استان تهران
با سلام دوست عزیز
منظورشون قالب نیست هسته وردپرس همون نسخه فعلی شما محسوب می شود که یا موجود است یا بروزرسانی شده است.
بهتر بود به نسخه جدید بروزرسانی نمی کردید. نسخه های جدید خطاهای فاحش و فراوانی ایجاد کرده اند. متاسفانه در پایان سال میلادی هر سال همین وضعیت هست . عجله ای کار کردن تیم وردپرس برای ارائه آپدیت های به ظاهر با اهمیت و بیشتر بر اساس حمایت از php 8 شکل گرفته است در حالیکه خود php به نسخه پایدار در 8 نرسیده است.
شما الان تنها یک راه حل دارید دانگرید به نسخه قبلی وردپرس 5.5.3 و ووکامرس 4.7.1 که ثبات دارد.
یا اینکه با وجود احتمالات مشهود پرخطا وکامرس رو به 4.8 با مسئولت خودتان قبلش بک آپ کامل بگیرید و سپس بروزرسانی کنید.
موفق باشید
 
  • Like
Reactions: motorola30

shahin.shouli

تازه وارد
16/12/20
4
3
3
من این کار رو هم انجام دادم ولی همچنان مشکل برطرف نشده و پیغام خطا رو هنوز دارم .
مرسی از راهنماییتون
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
 
  • Like
Reactions: جاویدان

جاویدان

کاربر عضو
27/4/15
2,479
639
113
استان تهران
با سلام دوست عزیز
مشکل از سمت مرورگر شماست بهتره فایرفاکس یا کروم نصب کنید و تست بگیرید.
جهت اطمینان از نصب بودن مجددا در وضعیت - ابزار - بروزرسانی پایگاه داده را مجددا بفشارید و کمی صبر کنید تا بروزرسانی تکمیل شود.
ضمن اینکه در پایین همین بروزرسانی
Verify base database tables
Verify if all base database tables are present
وجود دارد که با زدن آن مطمئن می شود فرآیندها نصب شده اند یا خیر.
تمامی این عملکردها در همان مسیر معرفی شده - عمیلات برنامه ریزی شده قابل مشاهده است که تکمیل شده یا هنوز در حال انجام است.
موفق باشید
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: moein921

جاویدان

کاربر عضو
27/4/15
2,479
639
113
استان تهران
با سلام دوست عزیز
بخش وضعیت در ووکامرس را بررسی کنید.
سپس بخش لاگ خطای های ووکامرس را در همین بخش وضعیت - گزارش ها بررسی کنید.
مطمئن شوید خطایی در این دو بخش ثبت نشده باشد.
بخش تجزبه و تحلیل تنظیماتی دارد که در انتهایش در دسترس است آنرا حتما انجام دهید.
این شامل فعال کردن بخشی از تیک ها و تنظیمات مرتبط دیگر است.
ضمنا این گزینه قبلا به شیوه مجزا از ووکامرس به شکل افزونه بود که ادغام شده است . مطمئن شوید که از گزینه ادغاه شده استفاده می کنید در غیر اینصورت از افزونه جانبی اون استفاده فرمایید.
ضمنا طبق چیزی که از سایت شما دیده شد 18 بروزرسانی لازم دارید این حجم از عدم بروزرسانی یعنی تداخل یعنی مشکلات بهتره تا بروزرسانی ها به فاجعه تبدیل نشده نسبت به اون اقدام کنید.
ضمنا قالب شما وودمارت الان به نسخه 5.3.6 بروزرسانی شده است ولی شما همچنان از نسخه 5.2 استفاده می کنید . یکی از دلایل مشکلات بسیاری از کاربران در اینگونه مشکلات بی توجهی کامل به بروزرسانی قالب و افزونه هاست چون دقیقا همین قالب و افزونه ها بخشی های عمده ای در ایجاد مشکل یا عدم مشکل در وردپرس یا ووکامرس دارند.
در صورت رفع مشکل روش برطرف رو جهت یادگیری سایر کاربران درج کنید
موفق باشید
 
  • Like
Reactions: moein921