یک قالب فروشگاهی خوب معرفی کنید

vahid66

تازه وارد
  • سلام 
  • سرعت لود خیلی برام مهم هست 
  • و اینکه ی چیز تو مایه های نیلسن  باشه  .یعنی صفحه فروشگاهش تقریبا این شکلی باشه : 
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز

سرعت لود اول اینکه به محل قرارگیری سرور مرتبط است سرعت لود به پردازش سرور و پهنای باند سرور مرتبط است

دوم استفاده سرور از برنامه های دیتابیس و کشینگ و مدیریت سمت سرور با تنظیمات درست

سوم سرعت لود به پهنای باند مصرف کننده یا بازدید کننده نهایی مرتبط است .

چهارم سرعت لود به برنامه نویسی و فشرده سازی صحیح کدها با کمترین میزان مرتبط است.

پس در مورد اول شما بهتر است از یک سرور خوب ایرانی (یعنی مجبورید البته اگر پیدا کنید با این قیمت ها) استفاده کنید و سرور فوق چه اشتراکی چه هر چیز دیگری باید پهنای باند مناسب و پردازش و رم مناسبی داشته باشد

دوم این یک قسمت مهم برای بارگذاری صحیح سریع و درست است یعنی یک سرور که از سیستم عامل پیش فرض استفاده می کند با اونی که از لایت اسپید یا انجین ایکس استفاده می کند و اینکه نسخه های php و mysql از کدام ورژن ها هستند بسیار مهم است قطعا mysql پیش فرض 5.7 فعلی سرعتی کمتر از ماریا دبی 10 دارد (نسخه 8 رو فعلا کسی تست نکرده انشالاه سرورها به سمت استفاده ازش بروند)

سوم سرعت اینترنت کاربر می تواند زیر یک مگابیت باشد خوب دیرتر می تواند 16 باشد سریعتر می تواند فیبر نوری باشد فوق سریعتر بارزگذاری شود پس این دست شما نیست.

چهارم وردپرس یک برنامه پر مصرف است خودش نه بیشتر ایجکس است که مصرف را بالا میبرد و اینکه شما چگونه تنظیماتی برای بهینه سازی خروجی آن تعریف کنید اما اصلی ترین چیز که همه می بینند قالب است پوسته است که باید بارگذاری شود ، اما یک نکته وجود دارد: در قالب هایی که شما از یک استایل ثابت استفاده کنید از نظر سرعت تفاوت های جدی با قالب هایی دارند که با شیوه های مختلفی یک خروجی متغییر با شیوه برنامه نویسی php و lass و sass  را به یک استایل دلخواه تبدیل می کنند. به اینها مصرف js و کدهای اضافی ریسپانسیو مانند بوت استرپ و استفاده از فونت ها و فوت آیکون ها که فراخوان می شوند نیز باید اضافه شود. عکس ها ابعاد و تمامی این نکات در دمو ها سرعت بارگذاری را شاید سریعتر نشان دهد ولی در واقعیت جریان چیز دیگری است ، زیرا محتوای شما تنظیمات شما می تواند یک سایت را سریعتر یا کند از حد معمول کند.

پس با در نظر گرفتن این تفاصیل قالب های زیادی هستند که می تونند در این دسته قرار بگیرند

از گرفته تا همان نیلسن شما

یا قالب    یا

یا و یا یا

و در آخر لیست زیاد است مقداریش را با لینک برای بررسی خدمت شما نشان دادیم اما این شما هستید که تصمیم آخر را بر اساس نیازتان می گیرید.

و یادتان باشد تمرکز به اینکه سایتها شبیه هم باشند باعث نمی شود کاربران یا مشتریان بازهم به آن برگردند این فرق داشتن و خاص بودن است که در کنار یک تجارت درست وهدفمند و هوشمند به شما برای جذب بیشتر کمک می کند. دلیل وجود نمونه های مختلفی از حالتها برای هر پوسته ای به همین جهت است

موفق باشید

 

جاویدان

کاربر عضو
ضمن سلام و درود 

و تشکر از مطالب فوق العاده

من نیز در زمینه مقاله موجود در لینک را معرفی و توصیه میکنم.

حتما مطالعه بفرمایین و مطالب خود را با ما به اشتراک بگذارین!

[SIZE=11pt]سپاسگزارم[/SIZE][SIZE=11pt]!....[/SIZE]
با سلام دوستان عزیز

بذارید یه نکته در مورد افرادی که یه چند دقیق میان چند تا پست تبلیغی می گذارند و می روند یادآور بشم

اول اینکه کسی که به قوانین یک انجمن از هزاران انجمن در ایران مثل اینجا که یک جامعه کوچک رو تشکیل می دهد احترام نمی ذاره احتمال فراوان در بعد وسیع تر به قوانین کسب و کار و کشور هم احترام نمیذاره.چند شاخه بودن کارهای این افراد دلیل عدم تمرکز بر یک کار مشخص است.

دوم سایتهایی که مدعی طراحی سابقه و هزاران چیز دیگری هستند بسیاریشون از قالب های نال و دمو ها استفاده می کنند. زیرا اولا طراحی قالب زمان بر وقت گیر و نیازمند یک تیم است نه یک نفر دوما در هنگام بروزرسانی و رفع مشکلات این افراد هزاران بهانه برای شما تولید می کنند تا به علت عدم تسلط به آن شما را سر خودشان باز کنند. در بعد بد ماجرا برای خودشان هم از یک قالب نال استفاده می کنند نه دسترنج خودشان. بنظر شما اعتماد به این افراد جایز است

سوم وقتی یک نفر بیش از چند سایت غیر مرتبط را معرفی می کند یعنی هدفی بیش از یک کسب وکار واقعی را دارد و احتمالا شما با یک کسب و کار غیر واقعی و قلابی طرف هستید.

پس دقت کنید اولا اگر کسی خلاف قوانین رفتار می کند شما موظف هستید طبق #وظیفه_اجتماعی اون رو با دادن امتیاز منفی از یک انجمن تخصصی خارج کنید. دوم لینک دادن به خودی خود بد نیست ولی در چارچوب قوانین انجمن. ولی وقتی طرف دو دقیقه میاد تا کلی لینک برای خودش کسب کنه از چندین انجمن و متاسفانه کنجکاوی افراد باعث لینک غیر واقعی و اعتبار کاذب برای این افراد می شود و آنرا ملاک حرفه ای بودن خود قلمداد کرده و سوءاستفاده می کنند و سپس می روند تا نام دخترانه بعدی

پس دقت کنیم

موفق باشید

 
بالا