مقایسه بهترین شرکتهای هاستینگ در ایران

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

only.sadeghi

تازه وارد
برای راه‌اندازی وبسایت انتخاب بهترین هاست مناسب یکی از مهم‌ترین مسائلی‌است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. بر همین اساس قصد دارم تا در این مقاله به معرفی بهترین هاست ایران و مقایسه بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران بپردازم تا با استفاده از این مقاله بتونید بهترین شرکت هاستینگ ایران را برای خرید هاست مناسب و ارزان انتخاب کنید.

بهترین هاست ایران و مقایسه بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران

برای اینکه بتونیم تا به یک مقایسه دقیق و جامع از مقایسه بهترین هاست ایران برسیم در نگاه اول باید شرکت‌های مطرح شده را شناسایی کنیم. اما مشکلی که در این بین وجود داره اینه که وبسایتی نیست که به صورت تخصصی به بررسی برترین شرکت‌های هاستینگ ایران بپردازه و شاید مشاهده آمار و ارقامی که معمولا برخی کاربران در سایت مورد بررسی قرار می‌دهند گزینه خوبی نباشد. اما برای روشن‌تر شدن موضوع یک نگاه کوتاهی به این سایت می‌اندازیم.

در این وبسایت مقایسات انجام شده و معیاری که برای سنجش بهترین هاست ایران صورت گرفته بر اساس تعداد دامین‌های ثبت شده است که اصلا معیار مناسب و خوبی نیست تا با استفاده از اون بخواهیم تا به مقایسه بهترین شرکت هاستینگ ایران بپردازیم. چرا که اصلی‌ترین موضوع در انتخاب هاست مناسب کار کردن با اون و بررسی معیارهای زیر خواهند بود.

  • بررسی پشتیبانی و خدمات‌دهی به مشتریان
  • بررسی امنیت وب‌سرور
  • بررسی مشخصات سرور و بهره‌مندی از قدرت پردازش بالا
  • بررسی تعداد سایت‌های میزبانی شده بر روی هر سرور
  • بررسی آپ‌تایم بالای هاست و در دسترس بودن آن
  • و…
در تصویر زیر آمار منتشر شده در تاریخ اول سپتامبر ۲۰۱۷ برابر با ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ را مشاهده می‌کنید.

top-iranian-webhosting.png

همونطور که در تصویر زیر هم مشاهده می‌کنید این آمار بر اساس تعداد دامین‌های ثبت شده در هر شرکت میزبانی هستش که مطمئنا هر شرکت هاستینگ میتونه تا با ارائه شرایطی برای دامنه رایگان و کدهای تخفیف این آمار را به راحتی جابجا و در صدر قرار بگیره. پس نمیشه آمار منتشر شده در این سایت رو به عنوان ملاکی برای انتخاب بهترین هاست ایران در نظر گرفت.

top-iranian-webhosting-domains.png

و اما بهترین شرکت هاستینگ ایران از نظر کیفیت کیست؟

همونطور که می‌دونید شرکت‌های هاستینگ ایران بسیار زیاد هستند و هر کدوم تونستند تا بر اساس بازخوردهای دریافتی از سوی کاربران مشتریان بالقوه خودشون را به دست آورده و به عنوان بهترین هاست ایران شناخته شوند.

بهترین شرکت هاستینگ ایران و شرکتی که بتونه به عنوان ارائه دهنده بهترین هاست ایران نام بگیره باید بر اساس سرویس‌دهی که در زمینه پشتیبانی هاست، ارائه سرور قدرتمند با سرعت، امنیت و قدرت پردازشی بالا ارائه میده در کنارش قیمت مناسبی هم برای هاست خودش تعیین کرده باشد.

در این مقاله قصد دارم تا به معرفی بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران و مقایسه اونها برای رسیدن به یک انتخاب صحیح از بهترین هاست ایران بر اساس تجربه شخصی و معرفی دوستانم بپردازم که عبارتند از:

  1. میهن وب‌هاست: انتخاب به دلیل دارا بودن بیشترین تعداد مشتری و سرویس‌های ارزان قیمت
  2. میزبان‌فا: انتخاب به دلیل ارائه هاست شگفت‌انگیز با دامنه بین‌المللی رایگان، قالب رایگان و هم‌چنین هاست ۳۰ روزه رایگان و قیمت‌های ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله
  3. نت افراز: انتخاب به دلیل ارائه سرویس‌هایی با حجم بالا، کیفیت و قیمت مناسب
  4. ایران سرور: انتخاب به دلیل تنوع در نوع سرویس‌دهی و تمرکز بر روی سرور اختصاصی و مجازی
  5. برتینا: انتخاب به دلیل یک مجموعه بزرگ، قدیمی و شناخته شده
mihanwebhost.png

نقد و بررسی شرکت میهن وب‌هاست

شرکت میهن وب هاست به واسطه دارا بودن بیشترین تعداد مشتری تونسته تا نام و نشان مناسبی را ازآن خود کند.

از شاخصه‌های این شرکت که باعث شده تا کاربران بیشتری به سمت آن بروند ارائه هاست‌های گوناگون و متنوع با هر نوع سلیقه‌ای است، طوری که قادر باشید تا با کمترین هزینه ممکن بهترین هاست ایران که مناسب نیاز سایت شما خواهد بود را انتخاب کنید.

البته در نظر داشته باشید که میهن وب‌هاست مناسب سایت‌هایی با مصرف منابع بسیار بالا نیست. چرا که اگر برای یک سایت پر ترافیک ازش سرویسی خریداری کنید مدام با افت سرعت و حتی داون شدن سرویس مواجه خواهید شد. اما در کل برای سایت‌هایی که ترافیک کمی دارند و یک هاست اشتراکی نیازهاشون را برطرف می‌کنه گزینه مناسبی است.

mizbanfa.png

نقد و بررسی شرکت میزبان‌فا

شرکت میزبان‌فا جزو اون دسته از شرکت‌هایی هستش که با یک برنامه دقیق و اصولی روز به روز در حال پیشرفت و گرفتن نام و نشان مناسبی است. در کنار سرویس‌های هاستینگ قدرتمندی که میزبان‌فا ارائه میده باعث شده تا بیشترین رضایت کافی را از مشتریان خودش کسب کنه به طوری که خود من بیش از یکسالی هست که از سرویس‌دهی این شرکت استفاده می‌کنم.

یکی از ویژگی‌های بارز شرکت میزبان‌فا که باعث شده تا اونو در زمره بهترین شرکت هاست ایران قرار بدم ارائه هاست رایگان به مدت ۳۰ روز است که می‌تونید به عنوان یک گزینه برای تست سرویس‌دهی این شرکت از لحاظ پشتیبانی و خدمات‌دهی مشتریان، بررسی قدرت پردازش سرور و… در این مدت زمان استفاده کنید تا در صورت دریافت بازخورد مناسب سرویس خودتون را ارتقا دهید.

بک‌آپ گیری و ارائه نسخه پشتیبان در سه لایه از چند دیتاسنتر مختلف هم از ویژگی‌های بارز این شرکت است. مثل خیلی از افراد دیگه اگر دغدغه شما بابت بک‌آپ گرفتن از سایتتون آسوده خاطر نیست و نگران از دست دادن اطلاعات سایت از این بابت هستید میزبان‌فا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

تنوع سرویس‌دهی و ارائه هاست‌های گوناگون همچون هاست مخصوص وردپرس که یک تکنولوژی انحصاری در ایران محسوب شده به همراه ارائه هاست شگفت‌انگیز وردپرس هم گزینه مناسب‌تری خواهد بود. چرا که ضمن استفاده از یک هاست مناسب از خدمات بیشتری همچون ارائه دامنه رایگان، ارائه قالب رایگان و دسترسی به هاستی با قدرت پردازش بالاتر دسترسی خواهید داشت.

netafraz.png

نقد و بررسی شرکت نت افراز

شرکت نت افراز به واسطه ارائه سرویس‌هایی با حجم بالا و قیمت پایین تونسته تا جزو لیست مقایسه بهترین شرکت هاستینگ ایران قرار بگیرد.

ارائه دامنه رایگان و همچنین قیمت پایین در دامنه IR. از عوامل پیشرفت این شرکت بود که تونست مشتریان زیادی را جذب خودش کند. هرچند که مشکلاتی در چندماه اخیر برای سرور این شرکت در آلمان پیش اومد اما نهایتا موفق شدند تا این مشکلات را مرتفع کرده و کاربران خودشون را در حد مطلوبی حفظ کنند.

iranserver.png

نقد و بررسی شرکت ایران سرور

شرکت ایران سرور به واسطه ارائه سرویس‌های متنوع دیگری در زمینه ارائه گواهینامه‌های امنیتی(SSL) و انواع کارت‌های اعتباری تونسته تا طیف وسیعی از مشتریان را به خود جذب کند. همونطور که از نام این شرکت مشخص است بیشتر تمرکز خود را بر روی ارائه سرور اختصاصی و مجازی گذاشته است.

قیمت‌های ارائه شده در ایران سرور متفاوت بوده و در پلن‌های گوناگونی از انواع دیتاسنترهای آلمان، فرانسه، ایران، کانادا، آمریکا و… ارائه میشه که نیاز شما را برای یک سرور اختصاصی و مجازی بر اساس وضعیت اقتصادی شما مرتفع خواهد کرد.

bertina.png

نقد و بررسی شرکت برتینا

شرکت برتینا به واسطه ارائه سرویس‌های با کیفیت بالا و قیمت نسبتا بالا معروف است که از زمان فعالیت اون مدت زمان بیشتری می‌گذره و در بین وبسایت‌های معرفی شده جزو اولین‌ها است.

این شرکت علاوه بر خدمات میزبانی وب نسبت به ارائه سرویس‌های دیگه همچون SSL و به عنوان نماینده ایران در تبلیغات گوگل Adwords و… فعالیت داره که می‌تونید از سایر سرویس‌هاش استفاده کنید.

جمع‌بندی نهایی

بررسی انجام شده در این مقاله برای بهترین هاست ایران و مقایسه بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران بر اساس تجربیات شخصی و بازخوردهای ارسالی دوستان انجام گرفته که می‌تونید ازشون استفاده کنید. به همین دلیل توصیه می‌کنم اگر قصد خرید از هر یک از شرکت‌های فوق را دارید بررسی دقیق‌تری انجام دهید تا به یک انتخاب درست از برترین هاست ایران برسید.

علاوه بر این اگر قصد استفاده از خدمات شرکت‌هایی که معرفی شدند دارید پیش از هر چیزی با بخش فروش این شرکت‌ها مکاتبه کنید تا بتونید به یک انتخاب صحیح‌تری برسید. این مقاله صرفا یک نقد و بررسی شخصی از بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران بوده است.

نظر شما در رابطه با بهترین شرکت‌های ارائه دهنده هاست در ایران چیست؟

 ​

منبع: و مقایسه بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران


 

tondar202020

تازه وارد
من فکر میکنم سرور پارس هاست های با کیفیت تری رو ارائه میده ، البته قیمتاشم یه مقدار بالابر تر است نسبت به بقیه جاها
 

niknam

تازه وارد
پارس پک هم خوبه







--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

mohammad hossien

کاربر عضو
سلام
میزبان فا هاستش خوبه ولی پشتیبانی به شدت ضعیف , تلفن که جواب نمیدن, هر مشکلی هم که پیش میاد میگن مربوط به هاستینگ نیست و از یک وردپرس کار یا php کار کمک بگیرید و اگه قالب یا افزونه ای که نصب کردین نال شده باشه و یک ارور امنیتی بده سریع سایتتون را ساسپند میکنن و میگن سرورمون ممکنه با خطر مواجه بشه و اینکه هاست خارج ندارن, پارسال یک دفعه همه سرویس ها را به هاست ایران تبدیل کردن ولی برید هوییز بگیرید سایت اصلی خودشون روی سرور آلمانه:(
آبتین وب قبلا داشتم این طوری نبود
سون هاستم خوبه
 

bojakh

تازه وارد
من فکر میکنم سرور پارس هاست های با کیفیت تری رو ارائه میده ، البته قیمتاشم یه مقدار بالابر تر است نسبت به بقیه جاها
بدتر و دزدتر از سرور پارس من ندیدم.
پولتونو بریزید سطل آشغال ولی از سرور پارس هاست نخرین
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Mesmaili

shoptahrir2

تازه وارد
من از میزبان فا استفاده استفاده میکنم
هم سرور هاشون خوبه ، هم از نظر پشتیبانی من مشکلی نداشتم و همواره با سرعت تیکت ها پاسخ داده شده و مشکلات رفع شده
 

masoud ashoori

کاربر عضو
من 4 سال هست که از برتینا سرویس میگیرم و از کیفیت هاست، خدمات و پشتیبانیشون راضی هستم.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Mohammad
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا