مشکل حذف یا پریدن اطلاعات وارد شده در قالب وردپرس

  • نویسنده موضوع cofee
  • تاریخ شروع

cofee

تازه وارد
با سلام
سایت ما بتازگی با یک مشکل جدی برخورد کرده که مختصرا شرح میدم امیدوارم بتونید ما را کمک کنید :
سایت وردپرسی می باشد .
زمانی که بعنوان مثال میخوایم دو محصول را وارد کنیم . محصول اول وارد می شود . و سیو میشه و پیش نمایش نیز گرفته می شود و هیچ مشکلی نداریم
محصول دوم را که اضافه میکنیم . محصول اول حذف می شود و حتی ادرس URL محصول دوم مشابه ادرس محصول اول میشود . و هیچ اثری از محصول اول نیست .
در راستای حل مشکل ما تمام افزونه ها را یکی کی غیرفعال کردیم و حتی در زمانی کل افزونه ها رو نیز غیرفعال کردیم اما همچنان این مشکل پربرجاست .
لازم به ذکر است که تو این هاست ما دو هم سایت فروشگاه را بالا اوردیم و هم بلاگ . و جالب اینجاست هر دو سایت این مشکل را دارند . ما حتی برای اینکه به قالب مطمعن باشیم اومدیم و از قالب پیش فرض خود وردپرس استفاده کردیم اما مشکل حل نشد. با ارایه دهنده هاست هم مکاتبه کردیم چندین بار گفتن که هاست رو بررسی کردیم و مشکل از هاست نیست . ضمنا ما از فضای ابری اروان برای یکی از دامین هامون نیز استفاده میکنیم .
از دوستان خواهش میکنم ما را تو حل مشکل کمک کنند.
ایمیل : coffeeland303@yahoo.com
 

Mesmaili

کاربر عضو
جدیدا dns دامنه هاتون رو عوض کردید؟ و اینکه چندروز هست این مشکل رو دارید؟
 

cofee

تازه وارد
دامنه فروشگاه حدود 4 ماه پیش چون هاست را از خارج به ایران انتقال دادیم تغییر دادیم اما دقیقا یادم نیست که این مشکل بعد از این تغییر اتفاق افتاده باشه . اما دامنه بلاگ رو بتازگی روی همین هاست نصب کردیم.و هر دو دامنه یعنی فروشگاه و بلاگ همین مشکلو دارن
این مشکل حدود دوماهی هست وجود داره . علاوه بر این مشکل ما مشکل کش هم بوجوداومده یعنی درتمام صفحات مدیریت و حتی برای کاربران نیز کش میکنه و حتما باید در هرصفحه کنترل اف 5 بزنیم . نمیدونم به هم ایا ربطی داشته باشه یا نه ؟!
 

Mesmaili

کاربر عضو
بله فکر میکنم مشکل از کش هست. افزونه های کش رو غیرفعال کنید، به سرور هم پیام بدید در خصوص کش که اون رو غیرفعال کنه البته اگر مورد فعالی دارند.
من با فضای ابری اروان کار نکردم اما فکر میکنم 1 جای دیگه مشکل کش شنیده بودم اما مطمئن نیستم.

و اینکه دوستان دیگه هم اگر اطلاعی دارند نظر بدند چون من در حد اطلاعات خودم راهنماییتون کردم.
 

cofee

تازه وارد
سلام
ممنون از پاسختون
تمام افزونه های کش رو در قالب غیرفعال کردیم . و سرور هم میگه هیچ کشی در سرور فعال نیست . سرور مجازی هم که اروان باشه میگن که مشکل کش نداریم .
موندم چکار کنم ؟؟؟؟؟!!!
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
ساده ترین حالت درک این مشکل اینست که شما احتمالا از حالت پیش فرض نصب وردپرس جلو رفتید یعنی هر دو وردپرس را با پیشوند wp نصب و راه اندازی نموده اید!
اگر این اشتباه مهم را انجام داده باشید قطعا مشکل با تغییر یکی به یک نام دیگر حل خواهد شد.
یادتان باشد اگر دلیل اول بود حتما با گرفتن بک آپ کامل مورد نیاز کل سرور و دیتابیس را ریست کرده و با نصب مجدد و تنظیمات مورد نیاز سرور و وردپرس پیش بروید
دوم نسخه php سرور و دیتابیس باید با حداقل اخیر نسخه وردپرس همخوانی داشته باشد!
سوم در حالت تست مشکل بهتر است کش سرور ابروان را غیر فعال کنید چون کش سرور بر مبنای داده های سمت سرور بروزمی شود و متاسفانه به علت نبود هیچ api برای وردپرس مشکلات خاص خودش را دارد!
چهارم تنظیمات پیش فرض ووکامرس و وردپرس در بخش پیوند یکتا را هیچگاه استفاده نکنید یکی از دلایل این قضیه ضمن ارتباط شدید با سئو همین تداخل اطلاعات است . بهتر است از شیوه های بعدی موجود در پیوندهای یکتا استفاده نمایید.
ضمنا درج آدرس سایت و عکس گاها کمک بیشتری برای راهنمایی می کند
موفق باشید
 
بالا