تاپیک پشتیبانی نسخه 3 افزونه پیامک ووکامرس

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

smm1378

تازه وارد
سلام بنده بعد از آپدیت به این مشکل برخوردم که هیچ اس ام اسی ارسال نمیشه و این ارور رو میده

خطا: ارسال پیام با مشکل مواجه گردید. لطفا شماره دریافت کننده یا تنظیمات سیستم پیام را بررسی کنید !

در صورتی که هزینه از پنل کم میشه قبلا مشکلی نداشتم خیلی خوب کار میکرد ..

از پنل ippanel استفاده میکنم ..جه اطلاع بگم بنده الان از همین پنل تو whmcs استفاده میکنم و هیچ مشکلی هم نداره 
درود تست کردم سالمه.نسخه php هساتتون چنده؟ از هاست رایگان استفاده میکنید؟

 

hossein1

تازه وارد
سلام وقتتون بخیر

یه مشکل اساسی رو در افزونه پیدا نمودم :

مشکل به این صورت هسن که وقتی مشتری در برگه تسویه حساب شمارش رو وارد می کنه ، اگر کیبردش در حالت استاندارد فارسی ( متفاوت با فارسی پیشفرض ) باشه و شمارش اینطوری تایپ بشه :  ۰۹۱........

سیستم خطا می گیره و این پیغام برای مشتری نماش داده می شه : شمارخ تلفن شما صحیح نمی باشد .

لطفا یه ترتیبی اتخاذ بفرمایید تا افزونه کارکترهای عددی فارسی رو هم شناسایی کنه و اعدادی مثل ۰۹۱ رو معادل انگلیسیشون یعنی 091 در نظر بگیره و پیغام خطا برای مشتری صادر نکنه .

الان بسیارس از مشتریان ما با این قضیه درگیر هستن .

بی نهایت متشکرم از شما

 

arshad

تازه وارد
سلام وقتتون بخیر

یه مشکل اساسی رو در افزونه پیدا نمودم :

مشکل به این صورت هسن که وقتی مشتری در برگه تسویه حساب شمارش رو وارد می کنه ، اگر کیبردش در حالت استاندارد فارسی ( متفاوت با فارسی پیشفرض ) باشه و شمارش اینطوری تایپ بشه :  ۰۹۱........

سیستم خطا می گیره و این پیغام برای مشتری نماش داده می شه : شمارخ تلفن شما صحیح نمی باشد .

لطفا یه ترتیبی اتخاذ بفرمایید تا افزونه کارکترهای عددی فارسی رو هم شناسایی کنه و اعدادی مثل ۰۹۱ رو معادل انگلیسیشون یعنی 091 در نظر بگیره و پیغام خطا برای مشتری صادر نکنه .

الان بسیارس از مشتریان ما با این قضیه درگیر هستن .

بی نهایت متشکرم از شما




 




 
کاش دوستان متخصص حداقل میگفتن کدوم فایل و فانکشن (احتمالا جاواسکریپت) هست و کمی راهنمایی میکردن، خودمون شاید میشد حلش کنیم

منم همچین تاپیکی کلی درباره این موضوع زدم، به آدرس:

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
کاش دوستان متخصص حداقل میگفتن کدوم فایل و فانکشن (احتمالا جاواسکریپت) هست و کمی راهنمایی میکردن، خودمون شاید میشد حلش کنیم

منم همچین تاپیکی کلی درباره این موضوع زدم، به آدرس:
این موضوع جز استاندارد ووکامرس هست

بررسی میکنیم برای تبدیلش ببینیم راهی هست یا خیر.

 

hossein1

تازه وارد
این موضوع جز استاندارد ووکامرس هست

بررسی میکنیم برای تبدیلش ببینیم راهی هست یا خیر.
سلام دوست عزیزم .

ما الان مشتریهامون توسط موبایل شمارشون رو وارد می کنن و درصد بسیار بالایی وقتی شمارشون رو وارد می کنن با این مشکل فارسی بودن کاراکترهای اعداد و غبرقابل پذیرش بودن اون توسط افزونه پیامک مواجه می شن و از طرفی فیلد موبایل جهت ارسال پیامک در کار ما الزامی و ضروری هست و در نتیجه ما دچار مشکل اساسی شدیم .

بنابراین به پاسخی دقیق تر و حرفه ای تر ار بررسی می کنیم برای تبدیلش ببینیم راهی هست یا خیر نیازمندیم . وا قعا این مورد به چالشی تبدیل شده برای ما . الان تلفنی داریم با مشتریا تماس می گیریم و تلفنی راهنماییشون می کنیم که موقع ورود شماره موبایلتون کیبرد گوشیتون در حالت انگلیسی باشه که این کارمون تقریبا غیر حرفه ای هست و به یه راهکار قطعی و حرفه ای نیاز هستش .

بسیار متشکرم از شما

 

pedramd7

تازه وارد
با سلام خدمت شما

بعد از نصب افزونه ی پیامک متاسفانه من این مشکل رو دارم.

زمانی که کاربر محصولی رو خرید می کنه در هر مرحله به مدیر و خریدار پیامک می زنه و اعلام می کنه که سفارش در چه مرحله ای قرار داره و تا اینجا درست عمل می کنه. اما وقتی کاربر قصد خرید رو نداره و میخاد از موجود شدن محصول یا زمان حراجش با خبر بشه با ثبت شماره ی خودش عملن هیچ شماره ای ثبت نمی شه و در وب سرویس اینطوری نمایش می ده شماره رو، البته بگم که من نمیدونم چرا بعد از نصب افزونه بجای رفتن توی پیکر بندی ووکامرس رفته توی قسمت ووکامرس فارسی! میتونه مشکل از این باشه؟ از داخل خوده قسمت تنظیمات پیامک در تب آخر که ارسال پیامک هستش هم تست می کنم کاملن درسته.

ضمنن من از پشتبانی وبسرویس هم کمک گرفتم که گفتند مشکل از اونها نیستش. پنل من از سایت Relax هستش.

میتونید بنده رو راهنمایی کنید؟ ممنون

You must be registered for see images attach
من هم دقیقا همین مشکل را دارم

با سرویس دهنده صحبت کردم گفتند ظاهرا ایراد از افزونه است.

دوستان ممنون میشوم راهنمایی فرمایید.

 

hannanstd.ir

مدیر انجمن و توسعه دهنده ووکامرس پارسی
سلام . تمام مشکلات مطرح شده در تاپیک رو در یک پیام خصوصی براتون ارسال کردم.
تا اینجا هر مشکلی که ایشون یعنی @smm1378  گزارش کرده بودند رو رفع کردم و بروز شد. مشکل اعداد فارسی هم الان دیدم ولی توی 3.4.5 رفع شده .

من هم دقیقا همین مشکل را دارم

با سرویس دهنده صحبت کردم گفتند ظاهرا ایراد از افزونه است.

دوستان ممنون میشوم راهنمایی فرمایید.
به 3.4.5 بروز کنید اطلاع بدید.

کاش دوستان متخصص حداقل میگفتن کدوم فایل و فانکشن (احتمالا جاواسکریپت) هست و کمی راهنمایی میکردن، خودمون شاید میشد حلش کنیم

منم همچین تاپیکی کلی درباره این موضوع زدم، به آدرس:
خیر جاوااسکریپت نیست و کاملا php هست .

به 3.4.5 بروز کنید این مورد رو لحاظ کردم .

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

hossein1

تازه وارد
تا اینجا هر مشکلی که ایشون یعنی @smm1378  گزارش کرده بودند رو رفع کردم و بروز شد. مشکل اعداد فارسی هم الان دیدم ولی توی 3.4.5 رفع شده .

به 3.4.5 بروز کنید اطلاع بدید.

خیر جاوااسکریپت نیست و کاملا php هست .

به 3.4.5 بروز کنید این مورد رو لحاظ کردم .
سلام ، از شما بسیار متشکرم . یه سوال : چطور میشه محتوی کاستوم فیلدهای مورد نظر در هر سفارش رو در پیامک های اطلاع رسانی اون سفارش به مشتری درج و ارسال نمود ؟

بسیار متشکرم

 

hossein1

تازه وارد
سلام ، از شما بسیار متشکرم . یه سوال : چطور میشه محتوی کاستوم فیلدهای مورد نظر در هر سفارش رو در پیامک های اطلاع رسانی اون سفارش به مشتری درج و ارسال نمود ؟

بسیار متشکرم
دوستان برای این مورد راهکاری ندارن که چطور کاستوم فیلدهای سفارشات رو وارد پیامک کنیم ؟ مقلا همه سفرشات ما یک کاستوم فیلد با نام Delivery_date دارن که نیاز هست محتوای این کاستوم فیلد رو در پیامک ارسالی به مشتریان درج کنیم .

بسیار سپاسگزارم

 

hannanstd.ir

مدیر انجمن و توسعه دهنده ووکامرس پارسی
کاستوم فیلد چی؟

هر پست تایپ کاستوم فیلد داره ...

سفارشات یک کاستوم فیلد جدا حساب میشه و product هم کاستوم فیلد جدا !

مثال کامل بزنید .

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

hossein1

تازه وارد
کاستوم فیلد چی؟

هر پست تایپ کاستوم فیلد داره ...

سفارشات یک کاستوم فیلد جدا حساب میشه و product هم کاستوم فیلد جدا !

مثال کامل بزنید .
سلام وقتتون بخیر ، برای سفارش ها ما از افزونه مدیریت فیلدهای صفحه Checkout استفاده می کنیم که می تونیم فیلدهای صفحه تسویه حساب رو ویرایش و فیلدهای اضافه تری رو تنظیم کنیم . یکی از فیلدهایی که تنظیم نمودیم زمان تحویل هست که با نام Delivery_Date در بخش زمینه های دلخواه ( کاستوم فیلدهای ) سفارش ثبت می شه و مقدارش برابر با تاریخی هست که مشتری موقع پرداخت انتخاب نموده .

الان چه راهی هست برای اینکه در پیامک ارسالی به مشتری ،  برای زمانی که سفارشش در وضعیت در حال انجام یا تکمیل شده هست ، بتونیم محتوای این کاستوم فیلد رو هم برای مشتری توسط پیامک ها ارسال کنیم .

در واقع نیاز به راهکاری داریم تا بتوان در افزونه پیامک ، محتوای کاستوم فیلدهای سفارشات رو در پیامک های ارسالی به مشتریان درج کنیم و بفرستیم .

مثلا اینطور کاستوم فیلد رو در متن الگوی پیامک بنویسیم :

%%Delivery_Date%% و افزونه پیامک ، محتوای ( مقدار ) کاستوم فیلدی که اسمش  Delivery_Date هست رو در پیامک ارسالی ( همانند خروجی شورت کدهای فعلی ) درج کنه .

بسیار سپاسگزارم

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

hannanstd.ir

مدیر انجمن و توسعه دهنده ووکامرس پارسی
یعنی شما وقتی میخواد به صورت جدا از افزونه پیامک از این زمان تحویل خروجی بگیرید به صورت زیر خروجی میگیرید درسته ؟

کد:
get_post_meta( $order_id , 'Delivery_Date' , true );
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

hossein1

تازه وارد
یعنی شما وقتی میخواد به صورت جدا از افزونه پیامک از این زمان تحویل خروجی بگیرید به صورت زیر خروجی میگیرید درسته ؟

get_post_meta( $order_id , 'Delivery_Date' , true );

بله همینطوره الان به همین صورت خروجی می گیریم مقدار این کاستوم فیلد رو به ازای هر شناسه سفارش . اما نمی دونیم به چه صورت می بایست این خروجی رو در الگوی پیامک در وضعیت های در حالانجام یا تکمیل شده برای مشتری بفرستیم . الان دوتا کاستوم فیلد دیگه هم هست به این نام ها : jckwds_date و jckwds_timeslot که اولی روز تحویل و دومی ساعت تحویل رو در محتوای خودش نگه داری می کنه ، نیاز داریم مقادیر اینها رو برای مشتری هر سفارش پیامک کنیم  چون اجباری هستن ، برای همه سفارشات دارای مقدار هستن.

اگر یه راهی باشه برای معرفی نام کاستوم فیلدها در کادر الگوی پیامک ها تا افزونه نام اون کاستوم فیلد رو در سفارش ها دنبالش بگرده و مقدارش رو برگردونه خیلی عالی می شه .

چه راهی رو پیشنهاد می دین ؟

بسیار سپاسگزارم

 

hannanstd.ir

مدیر انجمن و توسعه دهنده ووکامرس پارسی
بله همینطوره الان به همین صورت خروجی می گیریم مقدار این کاستوم فیلد رو به ازای هر شناسه سفارش . اما نمی دونیم به چه صورت می بایست این خروجی رو در الگوی پیامک در وضعیت های در حالانجام یا تکمیل شده برای مشتری بفرستیم . الان دوتا کاستوم فیلد دیگه هم هست به این نام ها : jckwds_date و jckwds_timeslot که اولی روز تحویل و دومی ساعت تحویل رو در محتوای خودش نگه داری می کنه ، نیاز داریم مقادیر اینها رو برای مشتری هر سفارش پیامک کنیم  چون اجباری هستن ، برای همه سفارشات دارای مقدار هستن.

اگر یه راهی باشه برای معرفی نام کاستوم فیلدها در کادر الگوی پیامک ها تا افزونه نام اون کاستوم فیلد رو در سفارش ها دنبالش بگرده و مقدارش رو برگردونه خیلی عالی می شه .

چه راهی رو پیشنهاد می دین ؟

بسیار سپاسگزارم
سلام

دیشب بعد از اینکه شما پست زدید حدس زدم به همین صورت میخواید استفاده کنید و یک فیلتر تعریف کردم و آپدیت دادم ..

لطفا آپدیت کنید و امشب حدود ساعت 12 یک نمونه کد برای قرار دادن داخل function قالبتون میزارم که بتونید داخل متن پیامک ها ازش استفاده کنید.

 

hannanstd.ir

مدیر انجمن و توسعه دهنده ووکامرس پارسی
بله همینطوره الان به همین صورت خروجی می گیریم مقدار این کاستوم فیلد رو به ازای هر شناسه سفارش . اما نمی دونیم به چه صورت می بایست این خروجی رو در الگوی پیامک در وضعیت های در حالانجام یا تکمیل شده برای مشتری بفرستیم . الان دوتا کاستوم فیلد دیگه هم هست به این نام ها : jckwds_date و jckwds_timeslot که اولی روز تحویل و دومی ساعت تحویل رو در محتوای خودش نگه داری می کنه ، نیاز داریم مقادیر اینها رو برای مشتری هر سفارش پیامک کنیم  چون اجباری هستن ، برای همه سفارشات دارای مقدار هستن.

اگر یه راهی باشه برای معرفی نام کاستوم فیلدها در کادر الگوی پیامک ها تا افزونه نام اون کاستوم فیلد رو در سفارش ها دنبالش بگرده و مقدارش رو برگردونه خیلی عالی می شه .

چه راهی رو پیشنهاد می دین ؟

بسیار سپاسگزارم


توی آرایه اولی شورت کد ها رو بزنید و توی دومی مقدارشون رو .

کد:
<?php
add_filter( 'persian_woo_sms_content' ,'woo_sms_custom_shortcode' ,10 , 4 );
function woo_sms_custom_shortcode ( $content, $order_id, $order , $product_ids ) {
	
	$find = array(
		'{Delivery_Date}',
		'{jckwds_date}',
		'{jckwds_timeslot}',
	);
	
	$replace = array(
		get_post_meta( $order_id , 'Delivery_Date' , true ),
		get_post_meta( $order_id , 'jckwds_date' , true ),
		get_post_meta( $order_id , 'jckwds_timeslot' , true ),
	);
	
	return $content = str_replace( $find, $replace, $content );
}
 

hossein1

تازه وارد
نه مدیریت فیلدهای صفحه Checkout استفاده می کنیم که می تونیم فیلدهای صفحه تسویه حساب رو ویرایش و فیلدهای اضافه تری رو تنظیم کنیم . یکی از فیلدهایی که تنظیم نمودیم زمان تحویل هست که با نام Delivery_Date در بخش زمینه های دلخواه ( کاستوم فیلدهای ) سفارش ثبت می شه و مقدارش برابر با تاریخی هست که مشتری موقع پرداخت انتخاب نموده .

الان چه راهی هست برای اینکه در پیامک ارسالی به مشتری ،  برای زمانی که سفارشش در وضعیت در حال انجام یا تکمیل شده هس
سلام ، وقتتون بخیر ، از شما بسیار متشکرم بابت بروز رسانی افزونه و اشتراک کد ،احتمالا یک جایی مشکلی هست ، افزونه رو بروز نمودم و این کد رو درون فانکشن قالب قرار دادم :

 ​

کد:
add_filter( 'persian_woo_sms_content' ,'woo_sms_custom_shortcode' ,10 , 4 );
function woo_sms_custom_shortcode ( $content, $order_id, $order , $product_ids ) {
    
    $find = array(
        '{jckwds_date}',
        '{jckwds_timeslot}',
    );
    
    $replace = array(
        get_post_meta( $order_id , 'jckwds_date' , true ),
        get_post_meta( $order_id , 'jckwds_timeslot' , true ),
    );
    
    return $content = str_replace( $find, $replace, $content );
}
در الگوی پیامک در حال انجام این متن رو قرار دادم :​

سفارش {order_id} با موفقیت ثبت شد و هم اکنون در حال پردازش است.
مبلغ کل : {price}
روش پرداخت : {payment_method}
زمان تحویل : jckwds_date - ساعت jckwds_timeslot​

 ​

همه پیامک به جز سطر آخر اطلاعات درست را خروجی می دهد . شماره سفارش ، مبلغ کل و روش پرداخت رو به خوبی نمایش می ده ، اما به جای مقادیر موجود در کاستوم فیلدهای jckwds_date و jckwds_timeslot ، عینا خود عبارت های jckwds_date و jckwds_timeslot در پیامک ارسال می شوند . یعنی کل سطر آخر بدون پردازش و جایگذاری مورد نظر ، بصورت خام و همانگونه که در الگوی پیامک هست ارسال می شود .​

پیامک دریافتی این گونه هست :​

سفارش 82541 با موفقیت ثبت شد و هم اکنون در حال پردازش است.
مبلغ کل : 25000
روش پرداخت : پرداخت آنلاین ملت
زمان تحویل : jckwds_date - ساعت jckwds_timeslot​

 ​

به نظر شما مشکل از کجا هست ؟​

 ​

با سپاس بی کران​
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

hannanstd.ir

مدیر انجمن و توسعه دهنده ووکامرس پارسی
دوست عزیز باید به صورت {jckwds_date} بزارید داخل متن ... کروشه ها هم بزارید 

 

hossein1

تازه وارد
دوست عزیز باید به صورت {jckwds_date} بزارید داخل متن ... کروشه ها هم بزارید 
عذر خواهی می کنم اشتباه و بی دقتی از سوی بنده بوده . بله الان کار می کنه بصورت کامل ، فوق العادست ، بی نهایت سپاسگزارم از شما ، لطف نمودین :)  

 

babak7033

تازه وارد
درود

دستتون درد نکنه

به نظر پلاگين خوبي مياد

من در ليست سرويس دهنده ها iran.tc رو نديدم

آيا در ليست شما نيست؟

يا با اسم ديگه اي باشه؟

ظاهرا iran.tc نماينده اصلي مگفا هست و ما ازشون خط پيامک خريديم

آدرس استفاده از پنلشون panelsms.ir با آيپي 176.62.144.45 هست

لطفا کمک کنين که چجوري بايد از پلاگين شما استفاده کنم

سپاس

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا