تاپیک پشتیبانی نسخه 3 افزونه پیامک ووکامرس

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
سلام من این افزونه رو روی قالب کات شاپ تست کرده بودم عالی کار میکرد الان روی قالب جدید آلیس مارکت نصب کردم ولی کار نمیکنه !
ارتباط با وب اس ام اس هم برقرار جون وقتی اس ام اس دستی میزنم با افزونه ارسال میکنه ولی وقتی خریدی میشه یا پروتکل های که قرار اتوماتیک افزونه اجرا کنه رو اجرا نمیکنه تو برگه سفاراشات مینویسه خطا در ارسال به شماره مدیر  و خطا در ارسال به شماره X  مشتری

مشکل از کجا میتونه باشه
ضمنن من از بسته نصبی قالب استفاده کردم ولی وکامرس و وردپرسم جفتشونم اپدیتن و تموم افزونه های اضافی روهم غیر فعال میکنم جز وکامرس ولی مشکل همچنان پا برجاست
نکته ای رو که باید خدمتت بگم ، این افزونه بر اساس قالب ها کار نمیکنه و ربطی به تعویض قالب نداره!...

برای ازمایش کافیه روی قالب 2016 وردپرس (پیشفرض) آزمایش کنید.

مشکل شما از جای دیگری هست احتمالا

 

themework

تازه وارد
سلام و وقت بخیر

اول از همه بابت این همه زحمتی که بابت نوشتن این افزونه و بروزرسانی آن میکشید واقعا سپاسگذارم.

ببینید در هنگامی که یک سفارش در وب سایت ثبت میشه من با استفاده از اکشن woocommerce_order_status_processing یک کاستوم فیلد به سفارش مورد نظر اضافه میکنم.

حالا امکانی که من میخوام اینه که چطور میتونم یک شورت اختصاصی مانند شورت کدهایی که در تنظیمات افزونه مانند این {order_id} وجود داره اضافه کنم. که کاستوم فیلد اختصاصی من رو هم در متن پیامک بیاره.

اگر در فایل requirment.php و با استفاده از فیلتر persian_woo_sms_shortcode_list شورت کد اختصاصی رو اضافه کنم و با فیلتر  persian_woo_sms_content_replace کاستوم فیلد رو جایگزین کنم این مورد اوکی میشه ؟

این کدی هست که من نوشتم میخواستم بدونم درسته یا نه:

// add short code to footer sms woo
add_filter( 'persian_woo_sms_shortcode_list', 'sms_shortcode_list' );
function sms_shortcode_list() {
return "<strong>کدهای اختصاصی : </strong><br/>
<code>{discount_code}</code> = کد تخفیف ،
";
}
// add short code to content sms
add_filter( 'persian_woo_sms_content_replace', 'sms_shortcode_to_content' );
function sms_shortcode_to_content( $content, $find , $replace , $order_id, $order , $product_ids ) {
$find_shortcode = '{discount_code}';
$replace_discount_code = get_post_meta ($order_id, 'order_qr_discount', true);
$content = str_replace( $find_shortcode, $replace_discount_code, $content );
return $content;
}




با تشکر

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

m0h4mm4d

کاربر عضو
اگر امکان داره یک نظر سنجی بگزارید که دوستان نظر بدهند که از کدام درگاه پیامکی استفاده میکنند و امتیاز بدهند به درگاه ها .

تلگرام هم که ظاهرا سرویس دهنده ای نیست .

 

fnap

تازه وارد
سلام دوستان وقتتون بخیر

منم مشکل کند بودن ارسال پیامک رو بعد از خرید مشتری دارم که پیامک با تاخیر بالای 2 ساعت به پنل اس ام اس ارسال میشه ولی وقتی  مستقیم از خود افرونه ارسال میکنیم بالافاصله میاد ... دیدم که دوستان گفته بودند مشکل از هاستینگ هست که من دقیقا روی دوتا هاست متفاوت این قضیه رو امتحان کردم و در جفتشون هم تاخیر وجود داره یکی میهن وب هاست هست ودیگری نت افراز و در جفتشون هم پیامک ها تاخیر دارن وقتی از فروشگاه خرید میشه

از پنل اس ام اس relax.ir هم دارم استفاده میکنم . مشکل هم از پنل نیست چون اصلا به پنل تا دو ساعت پست نمیشه .میشه لطفا راهنمایی ام کنید ممنون میشم .

ورژن ووکامرس : 3.0.8

ورژن افزونه پیامک : 3.5.5

سلام دوستان

واقعا کسی نیست این مشکل رو حل کرده باشه؟

من  دوتا پنل اس ام اس مختلف و دو هاستینگ متفاوت رو امتحان کردم و همچنان تو همه اشون مشکل کندی ارسال پبام وجود داره ... کسی نمیدونه چه کار باید کرد؟

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
این تاخیر مربوط به وبسرویس باید باشه! این تاخیر از سمت ووکامرس رخ نمیده...

 

aso_leo

تازه وارد
من چجوری میتونم بفهمم که پنل پیامکی من از این افزونه پشتیبانی میکنه و میتونم این افزونه رو استفاده کنم چون خیلی نیاز دارم بهش و نمیخوام دوباره برای خرید پنل پیامکی هزینه کنم 

 

hannanstd.ir

مدیر انجمن و توسعه دهنده ووکامرس پارسی
لیست همه پنل هایی که ساپورت میشن اینجا هست:



 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
نیازی نیست. رایگان دانلود کنید.

از بس که به علاقه مندان وب و کاربران تازه کار ، فروختن سیستمهای رایگان و یا عادی رو... . دیفالت انتظاری اینه که بخرن...

 

m0h4mm4d

کاربر عضو
سلام
این افزونه رو چطور میشه خرید؟
افزونه رایگان هست و میتونید از مخزن وردپرس دانلود کنید ، نصب کنید و تستش کنید ، اگر نیاز هاتون را برآورده کرد ، برای پشتیبانی از پروژه و تیم برنامه نویسی میتونید دونیت کنید .

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

eleeno

تازه وارد
مهندس خسته نباشی خدا خیرت بده

من دوتا سوال داشتم. یکی اینکه وقتی سفارش در  "وضعیت در انتظار پرداخت" قرار میگیره پیامکی ارسال نمیشه تا زمانی که پرداخت رو انجام بده و پیامک "وضعیت در حال انجام" رو بفرسته. و البته شماره تراکنش هم تو پیامک نمیزنه با اینکه شورت کد  {transaction_id}  هستش.

دوم اینکه چطور میتونم شماره هایی که برای دریافت اطلاع رسانی ثبت شدند رو ببینم یا حذف کنم؟

ممنونم از زحماتتون

 

enyac

تازه وارد
سلام دوستان

من از یه سرویس دهنده استفاده میکنم که تو لیست سرویس دهنده های این افزونه نیست باید چیکار کنم

 

meysam.g7

تازه وارد
سلام

من این افزونه رو نصب کردم ولی تو داشبوردم زیر منوی ووکامرس نمیاد، کلا نیستش، لطفا راهنمایی کنید مشکل از کجاست؟

ووکامرس من نسخه ی 2.6.4 هست و به دلیل مشکلات قالب نمیتونم اپدیت کنم 

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
سلام

من این افزونه رو نصب کردم ولی تو داشبوردم زیر منوی ووکامرس نمیاد، کلا نیستش، لطفا راهنمایی کنید مشکل از کجاست؟

ووکامرس من نسخه ی 2.6.4 هست و به دلیل مشکلات قالب نمیتونم اپدیت کنم 
شما از نسخه سازگار با ووکامرس خودتون استفاده کنید

 

Mesmaili

کاربر عضو
سلام

خسته نباشيد

يك مشكلي هست

من به صورت دستي ميتونم پيامك ارسال كنم

اما براي مشتري به صورت اتوماتيك پيامك ارسال نميشه!

البته تنظيمات انجام شده

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
سلام

خسته نباشيد

يك مشكلي هست

من به صورت دستي ميتونم پيامك ارسال كنم

اما براي مشتري به صورت اتوماتيك پيامك ارسال نميشه!

البته تنظيمات انجام شده
نام سرویس پیامک تون چیه؟

 

majid.mazaheri

تازه وارد
وقتی سفارشی ثبت میشه یا تغییری در وضعیت سفارش داده میشه در قسمت توضیحات سفارش اون خطا رو میده و پیامک هم ارسال نمیشه و اون متنی که نوشتن به عنوان خطا نشان میده

اما وقتی که میخوام تست کنم چه از قسمت ارسال پیامک که شماره و متن رو میزنیم و ارسال , پیامک ارسال میشه و پیام میده ارسال موفقیت آمیز بود , در قسمت سفارش هم در بخش باکس پیامک مربوط به هر سفارش , پیام رو که میزنم با موفقیت ارسال میشه یعنی هیچ مشکلی برای ارتباط با سرور نداره و ارتباط برقرار میشه

نمیدانم مشکل کجاست
من هم دقیقا همین مشکل رو با niazpardaz دارم لطفا راهنمایی کنید

 

Amir H

تازه وارد
سلام، آیا روشی جهت تغییر تنظیم دیفالت سوال زیر:

آیا خریدار مایل به دریافت پیامک هست : خیر

به بله می باشد؟ 

من از افزونه دیگری جهت صدور سفارش استفاده میکنم و در این افرونه قابلیت نمایش تنظیم " ختیاری بودن دریافت پیام " وجود ندارد. لطفا راهنمایی نمایید.

با تشکر

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا