تفاوت افزونه های پرشین با افزونه های پولی ژاکت و راست چین

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

A B A D A N

تازه وارد
سلام و خسته نباشید
واسه من خیلی عجیبه که پرشین اسکریپت افزونه های پولی رو به صورت رایگان داره میزاره و از طرفی راست چین و ژاکت هم همین افزونه ها رو به صورت پویل داره واسه فروش میزاره


واقعا دلیل چیست ؟ چه فرقی داخلش هست ؟
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
تنها دلیلش منفعت طلبی و سودجویی داخلی و کسب درآمد نامشروع + تحریم های آمریکا(توسط یهودیان افراطی و تروریست صهیونیزم بین الملل) برای خرید واقعی کاربران واقعی است.
اگر از همین سایت ها بپرسید فروش از چه ناحیه ای است می گویند ما واسط فروش هستیم و فروشنده باید پاسخگو باشد.
از فروشنده بپرسید آیا این نسخه ها اصل هستند بسیاری از آنها حتی قسم دروغ خواهند خورد که بله این اورجینال است و ما خریداری کردیم ولی بنظر شما کسی که ارز 4200 قدیم رو زورش می آمده بخرد امروزه ارز 12000 تومانی را صرف خرید یک افزونه می کند؟بسیاری از این افراد حتی با کسب سودهای بالا هم هیچ خریدی انجام نمی دهند.
معدود افرادی این خرید را انجام داده اند و اکثریت خیلی بالایی از نسخه های نال در وب استفاده می کنند.
ساده ترین روش فهم نال بودن اینست که نسخه اصلی بسیاری از این افزونه ها و قالب ها از چند سایت مشخص خارجی قادر به فعال سازی و بروزرسانی مستقیم لحظه ای است ولی در نسخه های داخلی ایران این نسخه ها فعال شده یا از فعال سازی های قلابی داخلی استفاده می شود.
روش دوم فهمیدن اینست که سازنده و طراح این نرم افزارها هیچ اطلاعی از فروش درایران ندارد و هیچ عایدی هم ندارد، هیچ پشتیبانی به شما نخواهد داد، و هیچگاه شما در لحظه دریافت نسخه بروز شده در همان موقع دریافتی نخواهید داشت تا اینکه فردی در وب نسخه نال را منتشر کند و دیگران هجوم ببرند برای بروزرسانی نسخه مثلا اورجینال خودشان
موفق باشید
 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
1. اولین تفاوت اینه اون پولیه و اینور رایگان 😄
2. بخاطر اینکه کاربر پولی میده ، حس اینکه برتری داره نسبت به نسخه ای که در اینجا قرار داده میشه
3. میگن افزونه های ما (منظور مارکت ها) به صورت کاملا ارجینال هست! ارجینالی که خودشون خریدن ( بله / شاید ) و به شما میفروشن. حالا برای اینکه به شما بفروشن باید لایسنسش رو حذف کنن! میشه همون نال کردن! جالب اینجاست که میگن افزونه های نال شده استفاده نکنید! (اسم افزونه های خودشون رو گذاشتند اورجینال)
4. تبلیغات

البته اینکه تفاوت پشتیبانی دارند ، بله صحیح هست و شما پشتیبانی اولیه اون ها رو دارید. تیکت جواب میدن و... از این نظر صحیح هست.

اما از نظر سورس ، منبع ، کدها تفاوتی وجود ندارد.
چه بسا بدتر هم هست! چون قفل کردن و فقط روی یک دومین استفاده میتونید بکنید!
 
آخرین ویرایش:

جاویدان

کاربر عضو
دقیقا همینجوریه فقط و فقط احساس برتری محصول چون پول داده شده براش. پشتیبانی هم خوب نیست(محصولات خارجی)یاد گرفتن رمز هاست و سایت رو میگیرن و دو دقیه بعد میگن مشکل از قالبه یا به سازنده اصلی گزارش دادیم.
حالم از ژاکت و راستچین دیگه بهم می خوره محصول لایسنسی رو نالش رو میارن لایسنسش رو غیر فعال میکنن یا مخفی میکنن می زارن. کی به کجا دستش بنده | جدیدا تو قوانین زدن ژاکت مسئولیت هیچی رو گردن نمیگیره و خرید از این سایت قبول کردن این ریست و مشکلات احتمالی می باشد!!!!!!! | حسابمم زدن بستن نه ایمیلی نه زنگی نه پیامی نه دلیلی دیدگاه هارو تایید نمی کنن تیکت هارو هم جواب نمیدن رو حالت( باز) ول کردن. می خوام پیگیری کنم. ولی جدا از این میشه به انواتو گزارش داد؟ قضیه سایتای دانلود فیلم شده
با سلام دوست عزیز
این بستگی به خودتون داره که پیگیر بشید یا خیر! قبلا در این مورد زیاد بحث شده آخرش هم تایپک ها به علت رفتار برخی عزیزان منتقد یا موافق و بی راهه رفتن بحث اصلی به بهترین شکل قفل می شود.
متاسفانه مسئولان کشور ما برخی موارد و قوانین رو به نفع افراد می چرخونند یا می نویسند یا استنباط می کنند نه منافع ملی .
البته طبق یک تحقیق که اخیرا نتایجش منتشر شده علت اینکه ایران در ساختار قوانین کپی رایت یا ثبت بین المللی وارد نمی شود سوء استفاده استکبار جهانی با قوانین خودساخته علیه سازنده طراح یا مخترعان است. فرقی نمی کند کالا باشد یا یک افزونه یا حتی یک سورس خاص همین که عضو شویم به راحتی علیه خودمان اقامه دعوا خواهند کرد به همون دلیل استعمار و استکبار جهانی که بلاخره سایر کشورها هم دارند بهش اذعان می کنند، علت نواقص قوانین حمایت از کپی رایت یا مصرف کننده هم البته کمی دلیلش به این مورد بر می گردد که برخی سوء استفاده پرسنل .... است که متاسفانه با برخی افراد خارج سازمانی دستشون تو یه کاسه است.

مثلا حجم فشار بالایی ایجاد شد که فروشگاه های آنلاین باید اینماد یا ساماندهی بگیرند و زیر مجموعه وزارت صمت یا فرهنگ شوند در حالیکه پشت اینماد یک شرکت خصوصی قرار گرفت که پول بگیرد سهم برخی را در ... بدهد باقیش را به حساب دولت برای عدم پیگیری بریزد ولی نظارت برخورد یا حتی تنبیهات زهی خیال باطل .این مورد را می شود از عدم وجود یک درگاه مستقیم پیگیری حقوق مصرف کننده فهمید.
انجمن های کسب و کار فضای مجازی هم توسط افرادی می گردد که به واسطه پول و برخی تقلب ها و هزینه های سنگین تبلیغاتی اسمی بهم زدند و به سرعت یکدست شدند و باقی رو هم دارند مجبور می کنند که به اتحادیه های متاسفانه کیلویی بپیوندند صرفا برای داشتن یک لوگو و در اصل پرداختن پول بی زبان برای هیچ چیز.
قوانین این مجموعه هم فقط در راستای منافع این افراد کسبشون وضع شده و نه مشتری، حتی قوانین تجارت و تجارت الکترونیک هم زیر سوال است با این رفتارها.
متاسفانه قوانین درون سایتی به گونه ای تهاجمی نوشته شده خریدار را از هرگونه شکایت یا پیگیری منصرف کنند در حالیکه که اگر کسی به جدیت پیگیر شود بسیاری از این سایت ها یا مسدود می شوند یا باید جرایم سنگینی را بپردازند.زیرا قوانین داخلی صرفا مصرف داخلی دارد و جزو قوانین رسمی کشور محسوب نمی شود و گاها عمدا قوانین را در این سایتها تغییر می دهند که خودش تخلف است و جرم مشهود.
اگر واقعا متضرر شدید با جمع آوری مدارک و مستندات می توانید از طریق های مختلفی نسبت به احقاق حق خودتان و برخورد جدی با این سایتها اقدام کنید حداقل تا الان می شود به 5 روش همزمان از طریق های بالایی که نواقص جدی دارند به صورت نصفه نیمه هم شده ایجاد مشکلاتی برای اینگونه سایتها کرد. تاکید می کنم مستندات را ذخیره و آرشیو نموده سپس اقدام کنید.
موفق باشید
 

Mesmaili

کاربر عضو
چی بگم از هیچ کاریم اینجور که به این ژاکت و راستچین اعتماد کردم پشیمون نیستم. فکر کردم شرکتن کارشون درسته می خریدم تا الان 3میلیون شده . مدرک همین چت تو سیستم تیکت خودشون فاکتور خرید ها هم تو سایتشون موجوده در پنل خودم و اینکه محصولات در حسابم نیست.
من نه برنامه نویس حرفه ای هستم نه تو سیاستم. فقط یادم میاد زحمت کشیدم برای اون پولا شاید بگین 3 میلیون خیلیم نیست ولی اعصابم خرده اون همه زحمت بعدش پولش رو خریدن از این دوتا سایت... الانم محصولاتی که خریدم از پنل پاک کردن همشو حتی اونایی که لایسنس داشت یا اونایی که هنوز دانلود نکردم. اونجوری که اونا زدن ریسک خرید بر عهده خودتونه و ما هر کاری دوست داشته باشیم می کنیم با اکانتتون من می تونم چکار کنم؟ شکایت زمان و هزینه میبره. فتا هم که نمی تونه کاری کنه شرکتن و قانونی هم وجود نداره در این باره. اینماد هم که گفتید خودتون وضعشو اصلا شک دارم شکایتمو بخونن. ناراحتم برای خودم که چرا فکر میکردم اینا کارشون درسته. اون موقع انواتو فیلتر بود دلار بود فارسی کردنش طول می کشید و سریع هم لازم داشتم که از اینها میگرفتم دلیلمم این بود پشتیبانی داره اونم (کدوم پشتیبانی|پشتیبانی که میگه مشکل افزونه یا قالبه به سازنده گفتیم درستش کنه.) زحمت کشیده بودم برای پولا ولی نه با دلیلی نه پیامکی نه ایمیلی نه تماسی محصولاتم رو حذف کردن. فردا میرم فتا با اکانتم ببینم چه خبره ولی با اون قوانین سایتشون... | دوست دارم انواتو از این دوتا سایت با خبر بشه |محصول بدون لایسنس رو با لایسنس می فروشن | محصول لایسنس دار رو معلوم نیست چطور پیدا کردن کرک کردن |‌ بد تر از همه میگن حامیه برنامه نویس و ایجاد شغل در صورتی که اگه اورجینال هم باشه یکی با حساب واسط هست و یک برنامه پو ادیت فارسی می کنه میزاره این کجاش برنامه نویسیه نمی دونم...
سلام.
این مساله ای که اشاره کردید اللخصوص حذف کردن محصول خریداری شده خیلی عجیبه ! مواردی که اشاره کردید برای من حقیقتا پیش نیومد.
من هم در ژاکت و هم در راستچین حساب دارم، چندین محصول هم خریدم. البته در ژاکت فروشنده هم هستم اما دلیل نمیشه بخوام تعریف کنم. مورد شکایتی با ژاکت نداشتم که بخوام در خصوص پیگیری هاشون نظر بدم اما 2 مورد در راست چین بود برای بروز نبودن محصول و 1 مورد دیگه که آخر هم پاسخ درست نگرفتیم اما از طریق فتا و پیدا کردن برنامه نویس مربوطه موضوع حل شد و البته در راست چین سابقه داشته چندین دیدگاه من رو منتشر نمیکردند. ( در ژاکت دیدگاه منفی ای برای محصول خاصی نداشتم که بتونم مقایسه کنم )

به نظرم اگر اینجا موضوعی مطرح میکنید، خالی از لطف نیست که مستندات هم ارائه کنید.
هرچند اگر مواردی که گفتید اتفاق افتاده باشه حتما از طریق مراجع پیگیری کنید.

دقیقا همینجوریه فقط و فقط احساس برتری محصول چون پول داده شده براش. پشتیبانی هم خوب نیست(محصولات خارجی)یاد گرفتن رمز هاست و سایت رو میگیرن و دو دقیه بعد میگن مشکل از قالبه یا به سازنده اصلی گزارش دادیم.
اینکه شما اینجور انگشتتون رو سمت همه ی افراد گرفتید خیلی درست نیست.
شما اگر از تمفارست هم محصولی خریداری کنید و مشکلی داشته باشه ازتون درخواست ftp و دسترسی مدیریت میکنن ( البته این هم 100% نیست )
شما راه حل دیگه ای دارید که بتونن مشکلتون رو رفع کنند؟ وقتی برای مثال 1 محصولی که 200 300 کمتر یا بیشتر به فروش رفته و 1 مشکل تنها برای 1 کاربر خاص بوجود میاد، پشتیبان چاره دیگه ای نداره. در مورد بخشی که فرمودید میگن مشکل از قالبه و یا به سازنده اصلی گزارش دادیم حق هم با شماست و هم حق با فروشنده.
شما قبل از خرید باید نظرات محصولات رو مطالعه کنید. برخی پشتیبان ها خودشون مشکلات رو رفع میکنند و برخی ها که تخصص کمتری دارند و یا شاید وقت ندارند و یا هر مورد دیگه، به سازنده اصلی گزارش میدند.

شما وقتی 1 محصولی که 50 یورو هست رو 40 هزار تومان میخرید، درواقع پول فارسی سازی اون محصول رو میدید ( با فروشندگانی که فارسی ساز هارو هم کپی میکنن کاری ندارم ) اما اگر پشتیبانی کامل میخواید و یا میخواید از برنامه نویس اصلی حمایت کنید، از همون تمفارست بخرید و بعدش خودتون فارسی کنید و یا با هزینه بدید اینکارو براتون انجام بدند.

در خصوص لایسنس گذاشتن. بله کار چندان جالبی نیست این موضوع. شما و خیلی از دوستان دیگه هم شکایت دارند که چرا محصول هایی که لایسنس ندارند و خودشون میخورن رو درش لایسنس میذارن و یا لایسنس اصلی رو حذف میکنند و لایسنس خودشون رو میذارند.
ببینید، شما با آگاهی قبلی 1 محصول رو خریداری میکنید. یعنی تمامی این موارد در صفحه محصول درج شده و مطمئنا کسی شمارو مجاب نکرده که این محصول رو خریداری کنید.
اگر هم بحث سر این موضوع هست که این کار فروشندگان دزدی هست و... پس چرا کاربر 1 اسکریپت دزدی رو خریداری میکنه؟

البته در ژاکت تا جایی که من اطلاع دارم محصولات خارجی نباید کد شده باشند و تنها فایل ها و بخش هایی که توسعه دهنده های داخلی اون رو نوشتند امکان کد شدن دارند. حالا چقدر این موضوع عملی شده رو خبر ندارم واقعا.

و در آخر این مبحث بسیار پیچیده هست، این اولین تاپیک در این موضوع نیست و مطمئنا آخرین تاپیک هم نخواهد بود و در نهایت بر میگردیم به نسخه اورجینال ویندوز و آهنگ و فیلم و فتوشاپ و .... ( این رو هم عرض کنم که در جایی که من زندگی میکنم خیلی از بچه های غیر ایرانی هم از محصولات کرک استفاده میکنند :)) )


لطفا اگر شکایت خودتون رو به مراجع مربوطه ارائه دادید در همین تاپیک پاسخش رو هم منتشر کنید.
 

lahijsabz

کاربر عضو
در مورد شکایت کاری به جایی نمیرسه چون کاربر نهایت پولی که در گرانترین حالت 300 هزار تومان پرداخت کند و اگر دنبال شکایت و موارد دیگه باشه منهای وقتی که صرف میشه هزینه ی بیشتری باید پرداخت کنه تازه اگر بتونه ثابت کنه ، در مورد اینکه لایسنس گذاری میشه به نظر من هم کار درستی نیست و نقض حقوق کاربر می باشد اما خب همان طور که Mesmaili فرمودن در صفحه محصول هم درج شده که لایسنس دارد
من به شخصه تجربه خوبی از ژاکت و راست چین نداشتم پشتیبانی افتضاح و در نهایت هر جام نمی تونن مشکل رو حل کنن می گن مشکل از هاسته و بی سوادی خودشون رو نشون میدن . یکی از دوستان یه قالب هم از راستچین خرید و بعد از کلی بررسی پیگیری در نهایت فروشنده دیگر پاسخگو نبود با ایران اکسس کردن سرویس مشکل رو حل کردیم و در نهایت نسخه اصلی را تهیه کردیم که الحق پشتیبان پوسته مشکل را حل کردند دوست خوبمون Mesmaili خودشون خوبن همه رو خوب می بینن اما موارد این چنینی هم وجود دارد . اسم قالب هوزز بود اگر قوانین انجمن اجازه میده من حتی برخورد به اصطلاح پشتیبان رو بذارم تا ببینید چه کسانی در این مارکت ادعای کذب دارند

اما در مورد پرشین اسکریپت بیشتر افزونه ها رو بررسی کردم با نسخه های اصلی هیچ تفاوتی ندارن و همان مطلبی که محمد اشاره کردن چون طرف پول پرداخت متمایز می شود و شده افزونه هایی که اسم نمی برم از دوستان از ژاکت تهیه کردن آلوده بوده و همان افزونه در پرشین اسکریپت دانلود شده و هیچ مشکلی هم نداشته
در مورد کشوندن بحث در مورد ویندوز و آهنگ هم باید عرض کنم وقتی کسی می خواد از خودش دفاع کنه و چون هیچ راه دیگری نداره میره سمت موارد کلیشه ای و دامن زدن به این نوع بحث ها که خودش را تبرعه کند و ما هم به این موارد عادت کردیم. در کل اگر به پوسته و افزونه ای نیاز دارید حتما نسخه اصلی را تهیه کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید و برای راه اندازی یک تجارت خوب اول هزینه درست کنید تا با خیالتان راحت باشد وگرنه همون بهتر که راه اندازی نشود
راست چین و ژاکت هم به فکر منافع خودشان هستند و هیچ نظارتی روی فروشنده های خودشان ندارند چون به هر حال ضررش به جیب خودشان وارد می شود وگرنه فقط این دو اسم به گوش همه خورده . این دو مارکت زیان های زیادی به صنعت وب کشور هم به خاط همین عدم نظارت وارد کردن باعث پخش شدن نسخه های نال و آلوده شده اند.
 

sabzkarmahdi070

تازه وارد
در مورد شکایت کاری به جایی نمیرسه چون کاربر نهایت پولی که در گرانترین حالت 300 هزار تومان پرداخت کند و اگر دنبال شکایت و موارد دیگه باشه منهای وقتی که صرف میشه هزینه ی بیشتری باید پرداخت کنه تازه اگر بتونه ثابت کنه ، در مورد اینکه لایسنس گذاری میشه به نظر من هم کار درستی نیست و نقض حقوق کاربر می باشد اما خب همان طور که Mesmaili فرمودن در صفحه محصول هم درج شده که لایسنس دارد
من به شخصه تجربه خوبی از ژاکت و راست چین نداشتم پشتیبانی افتضاح و در نهایت هر جام نمی تونن مشکل رو حل کنن می گن مشکل از هاسته و بی سوادی خودشون رو نشون میدن . یکی از دوستان یه قالب هم از راستچین خرید و بعد از کلی بررسی پیگیری در نهایت فروشنده دیگر پاسخگو نبود با ایران اکسس کردن سرویس مشکل رو حل کردیم و در نهایت نسخه اصلی را تهیه کردیم که الحق پشتیبان پوسته مشکل را حل کردند دوست خوبمون Mesmaili خودشون خوبن همه رو خوب می بینن اما موارد این چنینی هم وجود دارد . اسم قالب هوزز بود اگر قوانین انجمن اجازه میده من حتی برخورد به اصطلاح پشتیبان رو بذارم تا ببینید چه کسانی در این مارکت ادعای کذب دارند

اما در مورد پرشین اسکریپت بیشتر افزونه ها رو بررسی کردم با نسخه های اصلی هیچ تفاوتی ندارن و همان مطلبی که محمد اشاره کردن چون طرف پول پرداخت متمایز می شود و شده افزونه هایی که اسم نمی برم از دوستان از ژاکت تهیه کردن آلوده بوده و همان افزونه در پرشین اسکریپت دانلود شده و هیچ مشکلی هم نداشته
در مورد کشوندن بحث در مورد ویندوز و آهنگ هم باید عرض کنم وقتی کسی می خواد از خودش دفاع کنه و چون هیچ راه دیگری نداره میره سمت موارد کلیشه ای و دامن زدن به این نوع بحث ها که خودش را تبرعه کند و ما هم به این موارد عادت کردیم. در کل اگر به پوسته و افزونه ای نیاز دارید حتما نسخه اصلی را تهیه کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید و برای راه اندازی یک تجارت خوب اول هزینه درست کنید تا با خیالتان راحت باشد وگرنه همون بهتر که راه اندازی نشود
راست چین و ژاکت هم به فکر منافع خودشان هستند و هیچ نظارتی روی فروشنده های خودشان ندارند چون به هر حال ضررش به جیب خودشان وارد می شود وگرنه فقط این دو اسم به گوش همه خورده . این دو مارکت زیان های زیادی به صنعت وب کشور هم به خاط همین عدم نظارت وارد کردن باعث پخش شدن نسخه های نال و آلوده شده اند.
سلام. درسته باز اتفاقا تو دیدگاه ها هرکی پرسیده نسخه های سایت هایی مثل ئرشین اسکریپت و 20 چه فرقی با این نسخه دارن میگن میگن اونها نالن و ویروس دارن و از مراجع مورد تایید مثل راستچین و ژاکت بخرید. چه ویروسی هست نه افزونه های امنیتی نمی فهمن نه آنتی ویروس هاست و نه آنتی ویروس های VirusTotal؟ بعد میگن اون نسخه ها نال شدس مگه تعریف نال برای اونا فرقی داره؟ اونا پیدا کردن لایسنس شکستن می فروشن ئرشین اسکریپت هم همون کار رو میکنه فقط پول فارسی سازی می گیرند به نظرم
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: masoudnkh

Gabrielgbl

تازه وارد
سلام
من تازه وارد طراحی سایت و ... شدم
2 سال گذشته از ژ کلی محصول خریداری کردم البته ناگفته نماند اصلا از پشتیبانیشون راضی نیستم :|
حقیقتا خیلی هم به برنامه نویسی وارد نیستم یعنی از 100 شاید بهخودم 5 بدم !!!
اما حالم گرفته شد که چک کردم متوجه شدم یه چندتایی محصول نال شده خریدم :| :| :|
حالا یچی هست بنظرم البته..
اومدیم و یه سال دیگه یا چند وقت دیگه کلا خیلی چیزا عوض شد یا قانون عوض شد... ما هم رفتیم زیرکپی رایت...
4 تا سایت دارم که کلا میرن رو هوا که :| نمیره؟ مث این خبره که شااااااید شاید دامنه های ایران رو بزنن! (دقیقا بعد از قطع سراسری نت، کلا آمادگی دریافت هر بدبختی رو دارم!!)
راستی دوستان... قالب ها هم همینطور؟؟؟
ای خداااا
 

Mesmaili

کاربر عضو
سلام
من تازه وارد طراحی سایت و ... شدم
2 سال گذشته از ژ کلی محصول خریداری کردم البته ناگفته نماند اصلا از پشتیبانیشون راضی نیستم :|
حقیقتا خیلی هم به برنامه نویسی وارد نیستم یعنی از 100 شاید بهخودم 5 بدم !!!
اما حالم گرفته شد که چک کردم متوجه شدم یه چندتایی محصول نال شده خریدم :| :| :|
حالا یچی هست بنظرم البته..
اومدیم و یه سال دیگه یا چند وقت دیگه کلا خیلی چیزا عوض شد یا قانون عوض شد... ما هم رفتیم زیرکپی رایت...
4 تا سایت دارم که کلا میرن رو هوا که :| نمیره؟ مث این خبره که شااااااید شاید دامنه های ایران رو بزنن! (دقیقا بعد از قطع سراسری نت، کلا آمادگی دریافت هر بدبختی رو دارم!!)
راستی دوستان... قالب ها هم همینطور؟؟؟
ای خداااا
سلام.
چجوری متوجه شدید محصول نال شده خریدید؟!
خیر مشکلی پیش نمیاد. کی میخواد دامنه های ایران رو بزنه؟
شما در خارج کشور هم میتونید از افزونه و قالب های نال شده و یا موارد پولی اما رایگان دانلود شده استفاده کنید.
 

sabzkarmahdi070

تازه وارد
سلام
من تازه وارد طراحی سایت و ... شدم
2 سال گذشته از ژ کلی محصول خریداری کردم البته ناگفته نماند اصلا از پشتیبانیشون راضی نیستم :|
حقیقتا خیلی هم به برنامه نویسی وارد نیستم یعنی از 100 شاید بهخودم 5 بدم !!!
اما حالم گرفته شد که چک کردم متوجه شدم یه چندتایی محصول نال شده خریدم :| :| :|
حالا یچی هست بنظرم البته..
اومدیم و یه سال دیگه یا چند وقت دیگه کلا خیلی چیزا عوض شد یا قانون عوض شد... ما هم رفتیم زیرکپی رایت...
4 تا سایت دارم که کلا میرن رو هوا که :| نمیره؟ مث این خبره که شااااااید شاید دامنه های ایران رو بزنن! (دقیقا بعد از قطع سراسری نت، کلا آمادگی دریافت هر بدبختی رو دارم!!)
راستی دوستان... قالب ها هم همینطور؟؟؟
ای خداااا
نه اتفاقی نمیوفته نه دامنه ایران می پره نه ایران میره زیر کپی رایت | یه جایی خوندم استفاده رایگان از کالا یا محصول کافر جرم نیست و دزدی حساب نمیشه تو ایرانم که از همین حرف استفاده کردن | تنها اتفاقی که بعیده اتفاق بیوفته اینه که کپی رایت محصول خارجی تو ایران اجرایی بشه
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Mohammad

spars

تازه وارد
در مورد شکایت کاری به جایی نمیرسه چون کاربر نهایت پولی که در گرانترین حالت 300 هزار تومان پرداخت کند و اگر دنبال شکایت و موارد دیگه باشه منهای وقتی که صرف میشه هزینه ی بیشتری باید پرداخت کنه تازه اگر بتونه ثابت کنه ، در مورد اینکه لایسنس گذاری میشه به نظر من هم کار درستی نیست و نقض حقوق کاربر می باشد اما خب همان طور که Mesmaili فرمودن در صفحه محصول هم درج شده که لایسنس دارد
من به شخصه تجربه خوبی از ژاکت و راست چین نداشتم پشتیبانی افتضاح و در نهایت هر جام نمی تونن مشکل رو حل کنن می گن مشکل از هاسته و بی سوادی خودشون رو نشون میدن . یکی از دوستان یه قالب هم از راستچین خرید و بعد از کلی بررسی پیگیری در نهایت فروشنده دیگر پاسخگو نبود با ایران اکسس کردن سرویس مشکل رو حل کردیم و در نهایت نسخه اصلی را تهیه کردیم که الحق پشتیبان پوسته مشکل را حل کردند دوست خوبمون Mesmaili خودشون خوبن همه رو خوب می بینن اما موارد این چنینی هم وجود دارد . اسم قالب هوزز بود اگر قوانین انجمن اجازه میده من حتی برخورد به اصطلاح پشتیبان رو بذارم تا ببینید چه کسانی در این مارکت ادعای کذب دارند

اما در مورد پرشین اسکریپت بیشتر افزونه ها رو بررسی کردم با نسخه های اصلی هیچ تفاوتی ندارن و همان مطلبی که محمد اشاره کردن چون طرف پول پرداخت متمایز می شود و شده افزونه هایی که اسم نمی برم از دوستان از ژاکت تهیه کردن آلوده بوده و همان افزونه در پرشین اسکریپت دانلود شده و هیچ مشکلی هم نداشته
در مورد کشوندن بحث در مورد ویندوز و آهنگ هم باید عرض کنم وقتی کسی می خواد از خودش دفاع کنه و چون هیچ راه دیگری نداره میره سمت موارد کلیشه ای و دامن زدن به این نوع بحث ها که خودش را تبرعه کند و ما هم به این موارد عادت کردیم. در کل اگر به پوسته و افزونه ای نیاز دارید حتما نسخه اصلی را تهیه کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید و برای راه اندازی یک تجارت خوب اول هزینه درست کنید تا با خیالتان راحت باشد وگرنه همون بهتر که راه اندازی نشود
راست چین و ژاکت هم به فکر منافع خودشان هستند و هیچ نظارتی روی فروشنده های خودشان ندارند چون به هر حال ضررش به جیب خودشان وارد می شود وگرنه فقط این دو اسم به گوش همه خورده . این دو مارکت زیان های زیادی به صنعت وب کشور هم به خاط همین عدم نظارت وارد کردن باعث پخش شدن نسخه های نال و آلوده شده اند.
آقا در مورد این قالب هوزز کمک میخواستم . میتونید کمک کنید؟
 

alirezaxb1

تازه وارد
1. اولین تفاوت اینه اون پولیه و اینور رایگان 😄
2. بخاطر اینکه کاربر پولی میده ، حس اینکه برتری داره نسبت به نسخه ای که در اینجا قرار داده میشه
3. میگن افزونه های ما (منظور مارکت ها) به صورت کاملا ارجینال هست! ارجینالی که خودشون خریدن ( بله / شاید ) و به شما میفروشن. حالا برای اینکه به شما بفروشن باید لایسنسش رو حذف کنن! میشه همون نال کردن! جالب اینجاست که میگن افزونه های نال شده استفاده نکنید! (اسم افزونه های خودشون رو گذاشتند اورجینال)
4. تبلیغات

البته اینکه تفاوت پشتیبانی دارند ، بله صحیح هست و شما پشتیبانی اولیه اون ها رو دارید. تیکت جواب میدن و... از این نظر صحیح هست.

اما از نظر سورس ، منبع ، کدها تفاوتی وجود ندارد.
چه بسا بدتر هم هست! چون قفل کردن و فقط روی یک دومین استفاده میتونید بکنید!
پشتیبانی کاملا قبول دارم الان نسخه رایگان دیجیتس میخوایم آدرسش کاملا ساسپنده پشتیبانی هم ارائه نمیشه در صورتی که اگر از ژاکت خریده بودیم لااقل یه جوابی میدادن ( )
 

جاویدان

کاربر عضو
پشتیبانی کاملا قبول دارم الان نسخه رایگان دیجیتس میخوایم آدرسش کاملا ساسپنده پشتیبانی هم ارائه نمیشه در صورتی که اگر از ژاکت خریده بودیم لااقل یه جوابی میدادن ( )
با سلام دوست عزیز
برای این مسئله هنوز دیر نیست می توانید از هر جایی تمایل دارید بخرید کسی محدودیت خرید برایتان در نظر نگرفته است .(توصیه اینست که از سازنده خریداری کنید)
نکته اینجاست دوستان باید از امنیت منابع و افزونه ها اطمینان حاصل کنند تا نسبت به بروزرسانی اقدام نمایند.
ضمن اینکه پشتیبانی در موارد رایگانی که هیچ نسبیتی بین پشتیبان و افزونه یا قالب نیست و صرفا از سر لطف و مهربانی شکل گرفته نیازمند صرف هزینه و وقت و انرژی از سوی فرد پشتیبان است و قطعا یک فرد قادر نیست همه زندگیش را صرف ارائه خدمتی کند که هیچ منفعتی نمی برد و مصرف کننده را متوقع و بعضا طلبکار می کند بدون اینکه حتی یک تشکر خشک و خالی یا حمایت زبانی یا مالی یا هر چیزی را در بر داشته باشد، منصفانه در این مورد برخورد کنید.
موفق باشید
 

nader_v

تازه وارد
هیچ فرقی بینشون نیست
فقط بعضی قسمت های افزونه های ژاکت بهتر فارسی سازی شده
تنها برتری ژاکت اینه که سوال که میکنید پشتیبان موظف به پاسخه و اگه مشکلتون حل نشه میتونید پولتون رو پس بگیرید. من به شخصه چون مبتدی هستم خیلی برام مشکل پیش میاد. زیاد داخل انجمن ها کسی براش مهم نیست و کمک نمیکنه. ژاکت چون زور بالاسر فروشندس اونم به اجبار کمک میکنه
تازه بعضیا هم خودشون بلد نیستن کمک کنن
در کل همیشه یه نقص تو هرچیزی هست و هیچ چیزی کامل نیست و در آخر قدرت انتخاب هر فرد تعیین کننده راه اون فرد میشه
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Mohammad

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
پشتیبانی کاملا قبول دارم الان نسخه رایگان دیجیتس میخوایم آدرسش کاملا ساسپنده پشتیبانی هم ارائه نمیشه در صورتی که اگر از ژاکت خریده بودیم لااقل یه جوابی میدادن ( )
خیلی خوبه پیگیرید. اما خب مساله اینجاست ، هموطنان خوش فکر ما ، برای فروش خودشون سایت ما رو به دیتاسنتر گزارش دادن! مجبور شدیم چند هفته ساسپند کنیم. یک سری تغییرات بدیم که مشکلات حل بشه.
در هر حال انتخاب با شماست. بنده حسابدار شخصی شما نیستم که دخل و خرجتون رو بخوام انالیز کنم و مساله شخصی شما به خودتون مربوطه. متشکرم
 

nader_v

تازه وارد
با توجه به دانلود های اخیر و وقت بسیاری که از من گرفته شد کاملا دوست عزیز نتیجه برعکس بود قطعا ژاکت و راستچین بهتره
مهم ترین فاکتور هم ترجمس همه جای این سایت زده فارسی سازی شده ولی تا دانلود میکنید و نصب میکنید اون زمان هست که واقعا میبینید هیچ فارسی سازی نشده
مثال میزنم من الان نرم افزار اولتیمیت بازاریابی را دانلود کردم صفحه پنل کاربر به کل انگلیسیه
به نطرم وقت خودتون را نگیرین یا به سایت های معتبر تر برید یا از همون ژاکت و راستچین دانلود کنید
 

vahid162

تازه وارد
خیلی خوبه پیگیرید. اما خب مساله اینجاست ، هموطنان خوش فکر ما ، برای فروش خودشون سایت ما رو به دیتاسنتر گزارش دادن! مجبور شدیم چند هفته ساسپند کنیم. یک سری تغییرات بدیم که مشکلات حل بشه.
در هر حال انتخاب با شماست. بنده حسابدار شخصی شما نیستم که دخل و خرجتون رو بخوام انالیز کنم و مساله شخصی شما به خودتون مربوطه. متشکرم
داداش من جدیشون نگیر.. راستچین که کلا دزده.. تمام مستنداتشو هم به صورت ایمیل دارم (هر کی خواست تا بهش ارائه بدم ) ژاکت هم که معولم الحال هست
هر کی هم اینجا نظر داده و پست گذاشته، اونجاها فروشنده هست و یه مشت افزونه ی نال گذاشته برای فرووش
باید بیان طرفداری اون سایت های درپیت و پکیده
 

nader_v

تازه وارد
متاسفانه بدون اینکه چک بکنید پیام میدید.
All in on button و ultimate affiliated pro برای مثال چک بفرمایید داخل سایت زده شده فارسی اما کاملا انگلیسی هستن بعد دانلود میبینید. یعنی جز اینکه وقت شما رو بگیرن به کاری نمیاد. بنده خودم سیستمی مثل سایت های دیگه رو ترجیح میدم که چند سایت مطرح هستند با پشتیبانی یک ساله به نامحدود دامین و با قیمت معقول. به نظر من حتی این سایت هم پولی قرار میدادن اما با پشتیبانی و تضمین خیلی بهتر بود تا اینکه اینطور باشه. برای مثال خیلی تو این انجمن مشاهده کردم جاهایی که به بدترین شکل ممکن با کسایی که یک سوال کوچیک کردن برخورد شده و واقعا به نظرم درست نیست.
به نظرم بهتره انتقاد بشه برای کمک نه فقط طرفداری کورکورانه.
 

vahid162

تازه وارد
متاسفانه بدون اینکه چک بکنید پیام میدید.
All in on button و ultimate affiliated pro برای مثال چک بفرمایید داخل سایت زده شده فارسی اما کاملا انگلیسی هستن بعد دانلود میبینید. یعنی جز اینکه وقت شما رو بگیرن به کاری نمیاد. بنده خودم سیستمی مثل سایت های دیگه رو ترجیح میدم که چند سایت مطرح هستند با پشتیبانی یک ساله به نامحدود دامین و با قیمت معقول. به نظر من حتی این سایت هم پولی قرار میدادن اما با پشتیبانی و تضمین خیلی بهتر بود تا اینکه اینطور باشه. برای مثال خیلی تو این انجمن مشاهده کردم جاهایی که به بدترین شکل ممکن با کسایی که یک سوال کوچیک کردن برخورد شده و واقعا به نظرم درست نیست.
به نظرم بهتره انتقاد بشه برای کمک نه فقط طرفداری کورکورانه.
انگاری شما حاشیه رو دوس داری؟ اصلا از سایت هایی مث پرشین اسکریپت انتظار اینکه افزونه ای رو زده فارسی و فارسی نباشه نمیره
و بله، خیلی از افزونه هاش اینطوریه و فارسی نیست که نباشه یا باشه اهمیت چندانی داره.
کسی که میخواد وردپرس کار کنه دیگه دو خط انگلیسی رو معنی کردن هم بلد نباشه میخوام اصا نیاد سمت وردپرس.
مهم اینه که دزد نیست و سر کسی کلاه نمیزاره به هزار توجیه
اینکه بگه افزونه های ما اورجینال هست و نال باشه
اینکه پشتیبانی در حد این باشه که بقیه ی افزونه ها با این افزونه شما تداخل داره ;)
اینکه توی اپدیت بعدی درست میشه
اینکه دسترسی ادمین بده

فارسی کردن افزونه هایی هم که شما قرار میدی توی ژاکت یا ار تی ال تم که همش با یه ربات و افزونه دیگه است که هیچی نمیشه فهمید و همون زبان اصلی باشه بهتره

مهم دزد نبودنه عزیز من
بسته یا بازم بگم؟
 

nader_v

تازه وارد
طرفداری کورکورانه کار ساده ایست همانطور که گفتم.
میتونن جای فارسی شده داخل افزونه بزنن انگلیسی زبان هست.
که افراد مبتدی که نیاز به افزونه فارسی دارن با این که فارسی نیست روبرو نشن.
در ضمن شما تصمیم گیرنده این نیستی که چه کسی بیاد سمت وردپرس. اصلا در همچین جایگاهی خوشبختانه نیستید.
اتفاقا از لحاظ مالی هم همین سایت افزونه های پولی داره که داخل سایت های دیگه فارسی سازی شدش بسیار ارزون تره. میتونید چک کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Mohammad
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا