مشکل We detected that your site is not verifying reCAPTCHA tokens.

مریمام

تازه وارد
سلام
من ۳تا سایت روی گوگل کپچا دارم، هر سه تارو هم از طریق پلاگین کپچای خود CF7 فعال کردم،یک هفته پیش برای یکی از دامنه ها این خطا رو روی پنل گوگل دریافت کردم که We detected that your site is not verifying reCAPTCHA tokens. Please see for more information. امروز که رفتم چک کنم دیدم برای یکی دیگه از دامنه ها هم داره این خطا رو میده! کسی به این مشکل برخورد کرده تا حالا؟ راه حلی دارین براش؟
 

mehranyari3940

تازه وارد
گوگل کپچا زیاد کاربردی نسیت از کپچا دیگه استفاده کن سایتت با وردپرس نوشته شده؟
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
بر اساس یک مدل امنیتی در بسیاری از سایتهای بزرگ پس از مدت زمان مشخصی مثلا یکسال یا بیشتر یک هشدار امنیتی صادر می شود که مطمئن شود شما فعال هستید. برای همین منظور مسیرهایی برای صحت سنجی اعتبار انجام می دهند.یکی از این صحت سنجی ها تغییر رمز است یا کدهایی که باید در روت سرور قرار گیرد یا اینکه api شما باید تست اتصال انجام دهد.
این هشدار هم می گوید که سایت شما اطلاعات رمزنگاری کپچا را به درستی بازگشت نمی دهد یا تایید نمی کند.
این یعنی شاید بروزرسانی کدهای موردنظر نیز باید اضافه شود مثلا همین هشدار شما هدایت می کند به صفحه تغییرات الزامی درخواست ، امنیت ، ریموت آی پی این یعنی گاهی لازم است افزونه مورد نظر بروزرسانی شود
ضمنا فراموش نکنید که برخی اوقات به علت تحریم ها و یا بازی های سیاسی این مشکلات از سمت گوگل برای برخی دامنه ها یا کشورها ایجاد می شود.
مثلا همین الان این لینک شما ایران را مورد تحریم قرار داده است یعنی یک لینک آموزشی هم تحریم از سمت گوگل هستیم وگرنه وزارت خارجه آمریکا اینقدر بیکار نیست تمامی تحریم ها را چک کند مگر اینکه برخی غیر هموطنان خائن از این دسترسی ها عقده ای شوند و گزارشی ارسال کنند
موفق باشید
 
بالا