با سلام دوست عزیز
این مورد را باید از پشتیبانی پیگیری کنید .
دلیل این موضوع احتمالا به مسدود سازی داخلی برخی پورت های مرتبط می باشد .
دوم نحوه ارسال ایمیل شماست که از چه طریقی این ایمیل را ارسال می کنید از داخل پنل سرور خودتان یا با برنامه های واسط از روی گوشی و رایانه جهت اتصال به سرور و سپس ارسال ؟
ضمنا باید ببیند پورت یا ip سرور دچار محدودیت تعداد در روز نباشد چیزی که بسیاری از کاربران به آن توجه ندارند اینست که بسیاری از سرورها روزاه تعداد مشخصی ارسال ایمیل از سوی هاست برایشان مجاز است و بیش از آن را مسدود می کند.
چیزی که در گزارش عکس نوشته همون پورت یا ریموت مربوطه است که باید پشتیبانی شما بررسی کند. شاید نیاز است پیکربندی مشخصی برایتان اعمال شود .
متاسفانه بسیاری از ارائه دهندگان سرور در ایران پیکربندی ها را به شکل پیش فرض رها می کنند و تنظیمات همیشه ناقص است.
یه توصیه بخش اسپم ایمیل گوگل را هم بررسی کنید و اگر از سمت سرور شما ایمیل دریافت شد با تیک کناره و تنظیمات مربوطه آنرا به اسپم نیست تغییر داده و انتقال دهید تا از مسدود شدن احتمالی در امان باشید
موفق باشید