آموزش افزونه persian woocommerce shipping

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

MahdiY

راهبر انجمن
سلام

Persian woocommerce shipping | افزونه حمل و نقل فارسی ووکامرس



با توجه به درخواست های مکرر کاربران افزونه Persian woocommerce shipping را در این تاپیک توضیح داده و جمع بندی می کنیم. با توجه به ساختار مشابه فنی، روش های ارسال را به دو گروه زیر تقسیم می کنیم و سپس هم کدام را توضیح میدهیم:

  • پست سفارشی و پیشتاز
  • پیک موتوری و تیپاکس


 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

MahdiY

راهبر انجمن
آموزش ساخت منطقه حمل و نقل:

 ​

برای استفاده از متد های ارسال این افزونه، شما باید یک منطقه حمل و نقل برای ایران (یا هر منطقه ای که قصد تعریف روش ارسال برای آن را دارید) ایجاد کنید. جهت ساخت منطقه حمل و نقل بصورت زیر عمل کنید. از طریق منو ووکامرس <- پیکربندی <-حمل و نقل <-افزودن ناحیه حمل و نقل مانند شکل زیر یک منطقه ایجاد کنید.



You must be registered for see images attach


چند مثال:

  • در صورتی که شما "مناطق ناحیه ها" را روی استان "اصفهان" قرار دهید و سپس از قسمت پایین روش حمل و نقل پست پیشتاز را اضافه کنید این روش را صرفا مشتریانی می بینند که استان آن ها اصفهان باشد.


  • در صورتی که "مناطق ناحیه ها" روی "ایران" تنظیم شود و سپس روش ارسال پیک موتوری را اضافه کنید، در هر کجای کشور که شما پیک موتوری فعال باشد (در ادامه توضیح داده می شود) نمایش داده خواهد شد.


  • شما هم زمان می توانید چند ناحیه حمل و نقل داشته باشید. ناحیه های حمل و نقل اولویت دارند (از بالا به پایین). آدرس کاربر با توجه به "مناطق ناحیه ها" مقایسه می شود در صورتی که درست بود روش های ارسال داخل آن نمایش داده می شوند در غیر اینصورت به سراغ ناحیه های دیگر می رود تا آدرس کاربر را با آن ها مقایسه کند.


  • در صورتی که شما هیچ منطقه ارسالی تعریف نکنید یا آدرس کاربر در هیچ منطقه ای پذیرفته نشود، روش های ارسال منطقه "باقی دنیا" (آخرین و پایین ترین منطقه که بصورت پیشفرض در مناطق وجود دارد) به کاربر نمایش داده خواهد شد.
 ​
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

MahdiY

راهبر انجمن
آموزش نصب مجدد شهر ها

اگر شما به هر دلیلی تعدادی از استان ها و شهر های افزونه رو حذف کردید و با نصب مجدد افزونه شهر ها مجددا ایمپورت نشدند دستورالعمل زیر را دنبال کنید. در صورتی که تعدادی از شهر های شما باقی مانده است همه آن ها را پاک کنید (چون تمامی استان ها و شهر ها مجددا و بدون در نظر گرفتن شهر های موجود نصب می شوند)

از طریق دیتابیس

یک option در وردپرس تعریف شده به نام sabira_set_iran_cities، آن را از جدول wp_options از طریق دیتابیس حذف کنید.

از طریق مدیریت

به آدرس (site.com/wp-admin/options.php) بروید. عبارت sabira_set_iran_cities را جستجو کنید. مقدار آن را صفر کنید و تنظیمات را ذخیره کنید.

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

MahdiY

راهبر انجمن
مستندات فنی افزونه

شما می توانید جهت مطالعه مستندات فنی به صفحه رسمی افزونه در سایت gitbook مراجعه کنید.



آموزش کانفیگ، هوک ها (اکشن ها و فیلترها) و آخرین تغییرات همراه با مثال در این صفحه قرار داده می شوند.

 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا