اجبار به پرداخت آنلاین برای برخی از محصولات

Rangarang

تازه وارد
سلام

ببینید تو بخش حمل و نقل محصول چیزی داریم به عنوان کلاس ارسال که انتخاب می کنیم محصولمون با کدوم شیوه ارسال بشه (پیشتاز، سفارشی، هزینه ثابت، باربری و...)، حالا من یه سوال داشتم:

فرض کنید که کلا دو شیوه پستی بیشتر نداریم: شیوه اول سفارشی با هزینه ثابت که کل هزینه (محصولات + حمل و نقل) می تونه یا به صورت آنلاین و یا به صورت پرداخت در محل باشه و شیوه دوم هم باربری که هزینه محصول باید به صورت آنلاین پرداخت بشه و هزینه حمل در محل.

تا اینجا مشکلی نیست، خصوصا وقتی تو سبد خرید فقط یا باربری داشته باشیم یا فقط سفارشی، اما مشکل وقتی هست که حداقل یک باربری اضافه بشه، سوالم ازتون اینه که در صورت ترکیب این دو و اضافه شدن حداقل یک جنس باربری، چطور می شه پرداخت کل مبلغ فاکتور رو اجبارا به حالت آنلاین تبدیل کرد و از طرفی هم هزینه ثابت رو هم بشه روی فاکتور اضافه کرد؟ چون اجناس کوچیک باید با پست سفارشی ارسال بشن (هزینه ثابت) و بزرگ ها هم با باربری (هزینه در محل) واسه همین دو تا پول جدا باید بده مشتری.

من این نمونه رو تو سایت خرید لباس شیکسون دیدم بعد رفتم تو ویژگی محصول گشتم که ببینم آیا مثل انتخاب کلاس ارسال، یه چیزی به عنوان نوع تسویه حساب هم داره که دیدم نه چیزی نیست.

مرسی از راهنمایی تون

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
این رو تست کردید؟



 

Rangarang

تازه وارد
خیلی لطف کردین به خاطر پاسخ، من این افزونه رو نصب کردم و به نظر میاد دقیقا راه حل مشکل من باشه، اما وقتی باهاش کار می کنم و مثلا یک دسته مشخص رو انتخاب می کنم برای فقط پرداخت آنلاین، تنظیمات انجام ذخیره می شه اما تو خروجی بازم همه شیوه های پستی قابل نمایش و انتخاب هستند، یک مورد رو تست کردم. شاید این افزونه با نسخه جدید ووکامرس مشکل داشته باشه و اختلال پیش اومده باشه، نمی دونم. لطفا اگه راه حلی دارید یا اینکه افزونه دیگه ای رو می شناسید معرفی کنید. خیلی ممنونم

 

Rangarang

تازه وارد
اصلاح می کنم: اشتباه از من بود و افزونه درست کار می کنه، خیلی ممنونم از شما آقا محمد که لطف کردید و این مشکل رو حل کردید.

جهت راهنمایی برای افرادی که بعدا ممکنه این تاپیک رو ببینند:

در نسخه رایگان فقط می شه برای دو دسته از محصولات امکان گزینش شیوه های مختلف تسویه حساب رو فعال کرد و این کار رو باید از قسمت تنظیمات افزونه انجام و نهایتا ذخیره کنیم. در مرحله بعدی وقتی وارد محصولات مربوط به همون دسته ها می شیم، در سمت چپ ستونی جهت انتخاب شیوه پرداخت وجود داره که می تونیم یک مورد رو انتخاب کنیم و مثلا در صورتی که آنلاین انتخاب کنیم، مشتری فقط به صورت آنلاین می تونه پرداختش رو انجام بده. اضافه کنم که در صورتی که مشتری 100 محصول عادی رو انتخاب کنه اما فقط یک محصولی که تیک آنلاین خورده هم تو سبدش باشه، به خاطر همون یک محصول الزاما باید پرداخت آنلاین داشته باشه.

موفق باشید.

 
بالا