مشکل ارسال تیکت با شماره موبایل و ارسال پیام

j_mehdi197

تازه وارد
سلام...وقت همگی دوستان بخیر...
بنده از افزونه wp advanced support ticket برای ارسال تیکت استفاده کردم...چندتا درخواست داشتم :
1- میخاستم ایمیل اجباری نباشد...
2- در صورتی که کاربر با نام و.....شماره موبایل وارد سایت بشود و در قسمت دسته ، دسته مربوطه را مثلا "مدیر فروش" را انتخاب کرد...به مدیر فروش پیامک ارسال شود.... در حالیه بنده کاربری بنام مدیر فروش با شماره موبایل تعریف کردم ....
3- چطور جملات : الصاق فایل الصاق Macros رو تغییر بدم؟؟؟
با تشکر از همه دوستان
 

پیوست‌ها

  • advanced support2.jpg
    advanced support2.jpg
    73.8 کیلوبایت · بازدیدها: 5
  • advanced support Email.jpg
    advanced support Email.jpg
    91.6 کیلوبایت · بازدیدها: 3
آخرین ویرایش:

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
1. ایمیل که اجباری هست ، در غیر اینصورت به کجا اطلاع رسانی بشه که تیکت شما پاسخ داده شد؟
2. برای این مساله باید با افزونه هایی مثل wp sms کار کنید و از فانکشن های ارسال پیامک این افزونه برای اعلان به مدیر استفاده کنید (نیاز به کدنویسی داره)
3. با افزونه ووکامرس فارسی / جایگزین کننده عبارات میتونید ترجمه ها رو بازگردانی کنید
 

j_mehdi197

تازه وارد
1. ایمیل که اجباری هست ، در غیر اینصورت به کجا اطلاع رسانی بشه که تیکت شما پاسخ داده شد؟
2. برای این مساله باید با افزونه هایی مثل wp sms کار کنید و از فانکشن های ارسال پیامک این افزونه برای اعلان به مدیر استفاده کنید (نیاز به کدنویسی داره)
3. با افزونه ووکامرس فارسی / جایگزین کننده عبارات میتونید ترجمه ها رو بازگردانی کنید
سلام...
1- هنگام ثبت نام ممکنه ایمیل شو وارد نکنه..چون اختیاریه... در صورتیکه هنگام ثبت نام وارد نکنه... اینجا نشون نمیده و غیرفعال میشه...و دیگه نمیشه وارد کرد...!!
2- خب..از این افزونه استفاده میکنم...ببیند..بنده میخام در صورتیکه موجودی کالا یا محصول به اندازه ای نباشه که مشتری درخواست ثبت بزنه...بیاد یه تیکت ارسال کنه و این تیکت فقط برای مدیر فروش ارسال بشه...همین..که مدیر فروش متوجه بشه..
باز از اینکه جواب سوال بنده رو دادین بسیار سپاسگزارم...
 
بالا