افزونه برای کاهش حجم وافزایش سرعت سایت های ووکامرسی

mina70

تازه وارد
سلام 

برای سریع کردن سایتهای ووکامرسی / وردپرسی چه افزونه ای پیشنهاد می کنید ؟

من از

- wp super minify استفاده کردم -> اولش خوب بود ولی بعد از مدتی نتیجه نداشت و سایت دوباره کند شد.

-better wordpress minify ->  ریکوئست ا رو خیلی خوب کاهش میده ولی توی سرور برای کش کردن کلی حجم اشغال میکنه .

-WordPress Gzip Compression -> اولش خوب بود ولی بعد از مدتی نتیجه عکس داشت و افتضاح سایت کند شد .

من فعلا فقط gzip ninja speed compression  رو نصب دارم . ولی با این وجود خیلی تغییری حس نمیکنم .

کسی از دوستان هست که 1 افزونه خوب پیشنهاد بده ؟

 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام

دوست عزیز

اولویت اول شما باید این باشه اگر از سی پنل استفاده می کنید حالت gzip رو درش فعال کنید محلش در سی پنل Optimize Website هستش که Compress All Content رو تیک می زنید و آپدیت ستیگ رو هم می زنید .

یادتون باشه هر افزونه کشی رو فعال کنید به طور قطع مقداری از حجم سرور شما رو میگیره و این بدلیل تغییر حالت و ایجاد ساختاری سریعتر هستش .

یه راهکار دیگه اینه که سرورتون رو به سرور های دارای لایت اسپید یا انجین ایکس ارتقا بدید که سرعت بسیار بالاتری رو ایجاد می کنند ولی کمی هزینه بر تر هستن

با احترام به توصیه دوست عزیزمون آقا خلیل دلاوران بابت توصیه حرفه ای شون بنده هم WP Super Cache خود وردپرس رو توصیه می کنم البته یادتون باشه تنظیمات درست در این افزونه یا توصیه شده توسط آقا خلیل دلاوران حتما باید انجام بشه وگرنه جواب مطلوبی نمی گیرید در هر دو این افزونه ها حالتی هستش به اسم CDN که باعث میشه بیشتر ساختار یکسان قالب در مرورگر مخاطب در بار اول نصب و در بازدید های بعدی باعث سرعت بیشتر بشه.

به شکل ساده تر اینه که شما هر چقدر هم افزونه قرار بدید اگر قالب سبک نباشه و بهینه و شخص بازدید کننده سرعت پایینی در اینترنت داشته باشه باز هم سرعت بالایی رو تجربه نخواهید کرد. این بخصوص در قرار دادن عکسها یا فیلم هایی که لود اتوماتیک دارند باعث کندی خواهد شد پس سعی کنید اولا عکسها رو بهینه و به صورت سبک قرار بدید و ضمنا اگر فیلم دارید فیلم هم دارای پخش اتوماتیک نباشه.

موفق باشید

 
بالا