امتیاز شما به قالب سایت

  • نویسنده موضوع mohsey
  • تاریخ شروع

mohsey

تازه وارد
سلام دوستان میخواستم نظرتون را در مورد طراحی یک قالب بدونم میشه نظرتون را بگین



 

پیام یزدانیان

کاربر عضو
رنگ بندیش به موضوع میخوره و خوبه.

چیدمان ها باهم ست نیستند جایی تمام عرض جایی دیگر اینطور نیست این سلیقه ای است البته.

یک نشان گر برای هر بخش بزار که اسکرول کنه 

استایل منوی چسبان هم درست نیست

اینم سلیقه ای است ولی سایدبار ها سمت راست باشن شاید قشنگ تر باشه

حالت رسپانسیو هم منو باز میشه ولی بسته شدنش رو ندیدم..

 

mohsey

تازه وارد
رنگ بندیش به موضوع میخوره و خوبه.

چیدمان ها باهم ست نیستند جایی تمام عرض جایی دیگر اینطور نیست این سلیقه ای است البته.

یک نشان گر برای هر بخش بزار که اسکرول کنه 

استایل منوی چسبان هم درست نیست

اینم سلیقه ای است ولی سایدبار ها سمت راست باشن شاید قشنگ تر باشه

حالت رسپانسیو هم منو باز میشه ولی بسته شدنش رو ندیدم..
ممنون از شما به نظر چه امتیازی میشه به این کار دارد

 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز

قالبتون زیباست اما یک تک صفحه یعنی چیدمان بر اساس تفکر شما و نیاز احتمالی مشتری .

از عکسها خوب استفاده کردید

فوتر شما یک فرم خوبی در حالت رایانه داشت که جالب بود یعنی یک استفاده درست در جای درست

اندازه بندی ها خوب بود

استفاده از فونت های h2 و ایجاد پس زمینه کمرنگ و بزرگ برای سر تیتر بخشها در پشت آن یک حالت گرافیکی بسیار زیبا داده است که قابل تحسین است .

فونت و اندازه و رنگ بندی آن در بسیاری از مناطق مناسب است .

نقاط اشکال از نظر بنده

سایت بسیار سنگین بود در تست سرعت تا 25 مگابایت رو باید مرورگر دریافت می کرد .زمان طولانی برای بارگذاری با اینترنت adsl برد.

البته اگر کش مرورگر نباشه باید باز هم زمان گذاشت تا باز شود این اشکال جدی است در تستر های آنلاین هم امتیاز در ماتریکس که در حد صفر بود.

عکسهای چند مگابایتی کار رو سنگین کرده

منو ها هنوز ریسپانسیو کامل نیست بخصوص در محدود 340 تا 1024 و کمی بیشتر یعنی منو خارج از فرم کنار لوگو قرار میگیره و باعث میشه همه چیز بهم ریخته بنظر بیاد.

نظر شخصی بنده اینست (شاید اشتباه باشد یا اصلا قابل استناد نباشد) که عکس اسلایدری که اندازه صفحه اصلی باشد گاه در حالت رایانه کاربر را به اشتباه می اندازد که نکند با یک تمام صفحه همین قدری فقط مواجه است و اگر به سمت راست و اسکرول دقت نکند شاید فقط با منو ها سرگرم شود.

دیباچه بسیار نزدیک عکس های گزارشی است یعنی یه چسبیدگی غیر تراز دارد و با منو ساید بار بالایی هم تراز نیست یعنی در یک راستا قرار ندارد این باعث می شود در پایین زیادی چسبیده شود اگر 15 تا به چپ برود تقریبا درست می شود. البته در جناح راست نیز کمی به سمت راست برود وتراز بالایی قرار بگیرد نیز نافع است .(البته اینم نظر شخصی بنده است)

مقداری فاصله سفید بین بخش اخبار ویژه با اسلایدر بالا و کادر اسلاع رسانی اعیاد در پایین دیده می شود که قابل درک نیست البته سلیقه ای است شاید هدفی دارید که اگر هدف را مشخص کنید شاید کمتر اذیت کند . البته وقتی در حالت رایانه ابعاد 1400 به بالا می رود و نگاه کنیم یعنی نشان می دهد شما از یک مانیتور 21 یا بالاتر اینچ استفاده می کنید و خواستید که هر قسمتی دقیقا یک تمام صفحه مجزا باشد که این حرکت خوبی است اما در این حالت منوی پس زمینه سفیدبرخی منو های این بخشها را مخفی می کند و در برخی درست اعمال می شود مثلا در اسلایدر درست است در قسمتی که مرتبط با گزارشات و گلدونی و عینکی است درست است (این نظر شخصی است : حتی با یک اسلایدر دیگر می تواند فوتر را هم تقریبا به همین حالت در آورد می شود در نیاورد یا حتی به جای یک اسلایدر لینک به سایتهای دیگر که برای این نوع افراد بسیار مهم است وحتما قرار می دهند)

البته اگر قصد شما این شکل طراحی باشد یعنی تعادل در یک فرم که بسیار هم خوب است و شاید نیاز باشد برخی فرم های دیگر را کمی تعدیل کنید تا به این تناسب برسد که امکان پذیر هست البته بازهم نظر شما ارجحیت دارد و نظر مشتری .

پایین فوتر کمی ابعاد شبکه ای اجتماعی کوچک هستند نسبت به ابعادی که داخلش هستند . می شود بزرگتر شوند یا پس زمینه کوچکتر شود

و نکته آخری بهتر است در حالتی که فعلا تست اولیه شماست عکسهای بخشهایی که کوچک هستند را از نظر اندازه اصلی پایین بیاورید منظورم پایین بردن حجم و طول است زیرا فعلا قرار نیست که کسی رویشان کلیک کند سایز بزرگ تحویل بگیرد .

 در مورد فونت ها در بخش رایانه ای برخی قسمتهای کمی ریز هستند البته شاید به نظر بنده اینطور باشد.

بنده نیز به شما از 100 همون 100 رو میدم  :53: ولی فقط برای یک تک برگ :)

موفق باشید

 
بالا