دانلود اپل وان: استفاده از تمام امکانات آیفون بدون محدودیت های اپل

SaeidSakkaki

تازه وارد

اپل وان: استفاده از تمام امکانات آیفون بدون محدودیت های اپل

You must be registered for see images attach


آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بتوانید از تمام امکانات آیفون یا آیپدتان استفاده کنید؟ هر کاربر آیفون حداقل یک بار در زندگی حسرت این را خورده است که قابلیت هایی که به دلیل تحریم نمی تواند از آنها استفاده کند را حتی شده یک بار تجربه کند!

چه می شود اگر بتوانید تمام نرم افزارها و سرویس های اپل که کاربران خارج از کشور به راحتی از آنها استفاده می کنند را در دسترس داشته باشید و بدون نگرانی از تحریم ها بیشترین لذت را از کار با آیفون یا آیپد خودتان ببرید؟!



استفاده از آیفون بدون تحریم

استفاده از آیفون بدون تحریم خیلی جذاب است! تصور کنید! قفل آیفونتان را که باز می کنید با کلی آهنگ، بازی، فیلم و سریال، مجله و مقاله ی جدید رو به رو شوید و از این که آیفونتان همیشه چیز جدیدی برای سرگرم کردن شما دارد شگفت زده شوید!

مهم تر از این، دیگر نیاز نباشد نگران پر شدن حافظه ی آیفون یا آیپد خودتان باشید چون 2 ترابایت فضای آیکلود پلاس بکر و آماده دارید که در هر زمان، هر چیزی که اراده کنید را می توانید روی iCloud+ ذخیره کنید و همه جا در دسترستان باشد!

یا مثلا آیفونتان مثل یک مربی ورزش، دقیقا متناسب با سبک زندگی خودتان به شما برنامه ی ورزشی بدهد و آمار تمرینات روزانه ی شما را مثل یک مربی تحلیل کرده و به شما ارائه کند!

همچنین در هر ساعت از شبانه روز بتوانید به داغ ترین اخبار دنیا دسترسی داشته باشید؛ برای تحقیقات دانشگاهتان، دنیایی از مقاله های معتبر علمی داشته باشید و همواره تازه ترین اطلاعات را با آیفونتان دنبال کنید!

برای زمان استراحت، وقت هایی که از محل کار به خانه بر می گردید یا حتی در مهمانی ها و دورهمی های دوستانه آیفون شما برایتان کلی فیلم و سریال جذاب داشته باشد تا هیچ وقت احساس تنهایی نکنید و در کنار کسانی که دوستشان دارید به تماشای سریال ها و فیلم های جذاب و سرگرم کننده بنشینید!

یا بتوانید در طول روز کامل ترین گنجینه ی بازی های اختصاصی آیفون را در جیب خود داشته باشید تا هر وقت بی حوصلگی سراغتان آمد فقط آیفونتان را از جیب در آورده و شروع به بازی کنید و حسابی سرگرم شوید!

حتی تصورش هم لذتبخش است! مگر نه؟ تبریک می گویم! چون شما که این مقاله را می خوانید با این رویای زیبا و شگفت انگیز فاصله ای ندارید! دسترسی به تمام امکانات آیفون و رهایی از محدودیت های اپل به سادگیِ آب خوردن است! بله؛ درست خواندید! آب خوردن!

راه رسیدن به رویای استفاده از آیفون بدون محدودیت، اپل وان است!
You must be registered for see images attach





اپل وان چیست؟

اپل وان یک بسته از سرویس های اپل است که به صورت یکجا روی اپل آیدی شما فعال می شود و دسترسی شما به محبوب ترین سرویس های اپل را فراهم می کند تا بتوانید طعم جدیدی از کار با آیفون یا آیپدتان تجربه کنید. این سرویس ها شامل اپل موزیک، اپل آرکید، اپل تی وی پلاس، اپل فیتنس پلاس، اپل نیوز پلاس و از همه مهم تر، آیکلود پلاس با 2 ترابایت ظرفیت می شوند. فعالسازی اشتراک اپل وان روی اپل آیدی شما این امکان را می دهد تا روی هر کدام از دستگاه های اپل مانند مک بوک، آی مک، اپل تی وی، آیپد و آیفون که از همان اپل آیدی استفاده کنید، بتوانید به تمام سرویس هایی که در بالا نوشتیم دسترسی داشته باشید. اشتراک اپل وان 3 نوع مختلف دارد. در ادامه به بررسی می پردازیم.



انواع اشتراک های اپل وان

  • اپل وان شخصی یا individual: این نوع از اشتراک، فقط 4 سرویس اپل را ارائه می دهد + 2 گیگابایت فضای آیکلود پلاس. از لحاظ زمانی نیز نسبت به اشتراک های دیگر خیلی کوتاه تر است.
  • اپل وان خانواده یا Family: این نوع اشتراک هم همان 4 سرویس اشتراک شخصی را ارائه می دهد منتها 50 گیگابایت حجم آیکلود پلاس ارائه می دهد.
  • اپل وان حرفه ای یا Premier: کامل ترین و بهترین نوع اشتراک اپل وان، اشتراک اپل وان پریمیر است. با اپل وان پریمیر به تمام سرویس های محبوب اپل دسترسی دارید و همچنین 2 ترابایت فضای اختصاصی آیکلود پلاس را نیز دریافت می کنید!


خرید اشتراک اپل وان از سایت اپل 98 و نحوه فعالسازی اشتراک اپل وان

فقط کافیست یک سر به سایت اپل 98 به نشانی apple98.net بزنید و اشتراک اپل وان مدنظر خودتان را تهیه کنید! سایت اپل 98 ارائه دهنده ی اشتراک اپل وان پریمیر است که بهترین و کامل ترین اشتراک اپل وان به حساب می آید.

از سایت اپل 98 با تحویل فوری انجام می شود. اپل 98 اشتراک های اپل وان پریمیر را با قیمت فوق العاده استثنایی ارائه می دهد! چنین قیمتی را در هیچ کجا پیدا نخواهید کرد!

همچنین سایت اپل 98 برای فعالسازی اشتراک اپل وان نیز نیازی به رمز اپل آیدی شما ندارد و شما می توانید فقط با ارائه ی اپل آیدی و شماره موبایل (جهت دریافت لینک اشتراک اپل وان) به آسانی صاحب یک اشتراک اپل وان شوید و تمام محدودیت های آیفون و اپل را فراموش کنید!

اپل 98 ورود به دنیای نامحدود اپل را خیلی آسان کرده است! فقط کافیست وارد سایت اپل 98 شوید، اشتراک اپل وان مدنظر خود را انتخاب کنید، لینک فعالسازی را دریافت کنید و اشتراکتان را فعال کنید! به همین راحتی می توان به بهترین سرویس های اپل دسترسی داشت.

حتی اگر در هر کدام از مراحل خرید انواع اشتراک اپل وان از سایت اپل 98 با تحویل فوری نیاز به راهنمایی دارید اپل 98 با منابع آموزشی کامل از جمله ویدیوهای آموزشی، سوالات متداول و از همه مهم تر، پشتیبانی 24 ساعته آماده ی پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات شماست!

با ورود به سایت apple98.net و خرید اشتراک اپل وان از سایت اپل 98 با قیمت ارزان به دنیای نامحدود اپل وارد شوید و طعم آیفون بدون محدودیت های اپل را بچشید!

You must be registered for see images attach
 
بالا