ایجاد خودکار لندینگ پیج بر اساس ویژگی های محصولات یا دسته بندی

db_m_reza

تازه وارد
با سلام و احترام
برای اینکه بتونیم گروهی از محصولات رو بر اساس Attribute یا category داخل یک صفحه قرار بدیم چه راه حلی وجود داره؟ تصور کنید یک فروشگاه پوشاک نیاز داره همه محصولاتی که رنگ قرمز دارند و قیمتشون کمتر از 200 هزار تومان هست رو داخل یک لندینگ نمایش بده. یا یک لندینگ پیج شامل همه محصولاتی که در یکی از دسته بندی های پیراهن، جلیقه یا تیشرت هستند و تخفیف دارند. این صفحات باید به این صورت کار کنند که هر محصول جدیدی که این شرایط رو ارضا میکرد اتوماتیک واردشون بشه و هر محصولی که از این شرایط خارج شد از صفحه خارج بشه بدون نیاز به اینکه ادمین دستی اقدامی کنه.
لطفا راهنمایی کنید.
سپاس
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
منظور شما از لندینگ پیج اصلا مشخص نیست.
اگر منظور اینست یک دسته بندی خاص در صفحه اصلی باشد یا یک برگه که محصولات خاص را برای شما نمایش دهد شورت کدها ووکامرس اینکار را انجام می دهند . البته استفاده از ویژوال یا المنتور به شما در ایجاد راحتر دسته بندی یا ویژگی کمک می کند.
به صورت معمول شما باید این تنظیمات را خودتان انجام دهید اگر به درستی تنظیمات را انجام دهید می توانید بر اساس قیمت موجودی انبار محصولات جدیدتر رنگ بندی یا هر چیزی را به تنظیم کنید و سیستم به طور خودکار با نمایش آنها نهایی می شود.
فقط کافیست قیمت گذاری یا موارد دسته بندی را به درستی اعمال کنید. حتما باید ریز جزئیات ویژوال یا المنتور را تنظیم کنید .
ضمنا سعی کنید از واژگان فارسی استفاده کنید و در انتخاب کلمات دقت کنید هر واژه ای در هر جایی مصرف ندارد.
موفق باشید
 

db_m_reza

تازه وارد
ممنون از راهنمایی تون. منظور از لندینگ پیج همان صفحه فرود است. تصور کنید نیاز دارید در یک صفحه با آدرس url مشخص، محصولاتی که در فروشگاه شما قیمت کمتر از 100 هزار تومان دارند را به مشتری نمایش دهید. کاملا مشابه یک صفحه دسته، محصولات شما که در این شرط قرار می گیرند باید در این صفحه نمایش داده شوند. سوال بنده این است اگر نخواهیم به صورت دستی و یک به یک محصولات را در این صفحه قرار دهیم، چه افزونه یا راه حل اتوماتیکی وجود دارد که با تنظیم یک قانون هر محصولی که قیمتی کمتر از 100 هزار تومان دارد در این صفحه اضافه شود.
تشکر
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
توضیح دادم از کدوم روش باید استفاده کنید.
بازهم می گویم ساده ترین راه استفاده از افزونه های ویژوال کمپوزر یا المنتور در یک برگه یا پشت یا دسته بندی خاص است.
این افزونه ها رو اگر به درستی شورت کدهای قالب و افزونه های جانبی رو فرابخوانید می توانید از آن بدون نیاز به وارد کردن دستی اقدام کنید.
فقط باید قبلش تنظیمات مرتبط را در هنگام ایجاد صفحه مربوطه اعمال کنید.
بسیاری از زیر جموعه ویژوال ها این موارد رو شامل می شوند.
قیمت - ویژگی - دسته بندی - ID - زمان یا تاریخ انتشار - صعودی یا نزولی و موارد دیگر بر حسب قالب یا افزونه اصلی یا جانبی
یه چیزی شبیه اسلایدرهای دسته بندی محصولات که در صفحات اصلی قرار می گیرند. فقط شما بر حسب نیازتون اون رو به ابعاد دیگر تغییر می دهید.
موفق باشید
 
بالا