با سلام دوست عزیز
شما در مورد فروش درست می فرمایید ، این شیوه در دنیا استفاده می شود برای فروش بیشتر که بسیار عالی است
اما نکته ای وجود دارد آمازون قوانین و قیمتهایش و نحوه درآمد زایی را کاملا مشخص کرده و قابل دسترسی است
در دیجی کالا چیزی دیده نمی شود آیا شما قوانین مرتبط با این جریان را خوانده اید؟ توصیه می کنم حتما قوانین مرتبط رو که زده در بخش ثبت نام کامل و بدون هرگونه عدم دقتی بخونید چندبار هم بخونید تا بعدها متضرر نشید.
در مورد سوال شما
اول اینکه شما در این زمینه نیازمند یک قالب همگام و مناسب هستید البته معلوم نیست شما فعلا از چه قالبی استفاده می کنید اما به شخصه به شما توصیه می کنم به قالب
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
نگاهی بی اندازید که خیلی دقیقا اصلا برای مدل آمازون طراحی شده ولی احتمالا برای مصرف داخلی نیز قابل استفاده است . و تنظیمات فراوان و کاربری بسیاری مناسبی برای هرگونه کاری دارد.
دوم توصیه می کنیم که از ایجاد کامت های قلابی و خود ساخته تشویقی خودداری کنید (بدور از عرف اخلاق فرهنگ سلامت و شان انسانیت و راستگویی است) اما یک نکته وجود دارد آیا شما اصلا از ورودی ها و نحوه اطلاعات به سایت شما توسط دیجی کالا اطلاع دارید مثلا این نمونه را نگاه کنید
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
در این سایت شما چیزی به اسم نظرات یا موارد مشابه را ندارید یعنی یک کد احتمالا برای شما ارسال می شود که به صورت هوشمند یک محصول توسط دیجی کالا برای شما نمایش داده می شود و پس از ارجاع به سایت همکاری در فروش به صفحه اصلی دیجی کالا ارجاع می شوید . پس نیازی به نظرات نیست
یا مثلا نسخه سایت
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
رو ببینید اصلا چیزی به اسم نظرات نیست تازه پس از زدن کلیک به صورت خودکار مانند سایت اولی ارجاع داده نمی شود و در صفحه همکاری در فروش می ماند تا تایید کاربر ، این نکته مهمی است که حداقل کاربر نترسد یا صفحه را ببندد و بیخیال شود.
اینها سایتهای پرفروش همکاری بودند که در صفحه زده بود پس بهتره قبل از هر کاری اول بفهمید شما چه خروجی و چه شکلی قرار است در ارتباط باشید.
بهتره قبل از هرکاری اول با خود دیجی کالا در تماس باشید تا ببینید به شما اجازه این شیوه را می دهند یا خیر چون قوانین هر مجموعه و روش فرق می کند و خروجی آنها چگونه است .
اما نظرات همیشه از داخل هر پست تولیدی توسط شما قابل ایجاد است کافیست در هر پست (مهم نیست شما آنها را در حالت وردپرس بزنید یا وکامرس ) پس از انتشار (تاکید می کنم فقط در صورت انتشار قالب رویت و استفاده است ) گزینه دیدگاهها از تنظیمات صفحه در بالای مدیریت فعال باشد تا در زیر پست نشان داده شود با باز کردن فروریز دیدگاه ها افزودن دیدگاه هست که به شما اجازه ایجاد پیام های جدید را می دهد
موفق باشید