مشکل ایجاد کامنت و تعداد خرید

Sajadszm

تازه وارد
سلام و خسته نباشید خدمت دوستان گرانقدر.
من میخوام از همکاری در فروش دیجیکالا استفاده کنم و بعضی از محصولاتشونو توی سایتم بیارم.
سوال اینکه با توجه به اینکه نمیخوام محصولاتی که میارم همشون صفر خرید و بدون کامنت باشن،چطور میتونم به طور دستی کامنت های دیجیکالا رو کپی و پیست کنم و تعدادی کامنت رو بدون زحمت خاصی ایجاد کنم؟همچنین میخوام تعداد خرید محصول رو با دیجیکالا یکی کنم.راهی برای تغییر این موارد هست؟
 

پیام یزدانیان

کاربر عضو
خود دیجی کالا همکاری در فروش انجام میده ! ..بخواید شماهم با دیجی کالا اینکارو کنید..چیزی جز تبلیغ رایگان ومجانی شما برای دیجی کالا انجام ندادید و هیچی عایدتان نمی شود..بهتر است خودتان دست ب کار شوید..با چند نفر بازاری ک عمده فروشی می کنند صحبت کنید ، ب قیمت کمتر بهتون بدن یا اجازه بدن محصولاتشون رو بفروشید، محصول را بفروشید و هم سودی گیرتون میاد بیشتره هم اینکه بعد از مدتی خودتون مستقیم میتونید خرید کنید عمده. بنظر من جوراب بازار خوبی میتونه داشته باشه تو رسته پوشاک..تو صنف جانبی هم .. لوازم جانبی اورجینال سامسونگ خوبه .چون خود سامسونگ تبلیغشو میکنه شما یکم قیمت کمتر بدید همه میخرن.. خلاصه هرکاری کنید بغیر از گذاشتن محصولات دیجی کالا .. از طرفی گذاشتن کامنتهای ی سایت دیگه... فکر سئوتون هم باشید..
 

Sajadszm

تازه وارد
خود دیجی کالا همکاری در فروش انجام میده ! ..بخواید شماهم با دیجی کالا اینکارو کنید..چیزی جز تبلیغ رایگان ومجانی شما برای دیجی کالا انجام ندادید و هیچی عایدتان نمی شود..بهتر است خودتان دست ب کار شوید..با چند نفر بازاری ک عمده فروشی می کنند صحبت کنید ، ب قیمت کمتر بهتون بدن یا اجازه بدن محصولاتشون رو بفروشید، محصول را بفروشید و هم سودی گیرتون میاد بیشتره هم اینکه بعد از مدتی خودتون مستقیم میتونید خرید کنید عمده. بنظر من جوراب بازار خوبی میتونه داشته باشه تو رسته پوشاک..تو صنف جانبی هم .. لوازم جانبی اورجینال سامسونگ خوبه .چون خود سامسونگ تبلیغشو میکنه شما یکم قیمت کمتر بدید همه میخرن.. خلاصه هرکاری کنید بغیر از گذاشتن محصولات دیجی کالا .. از طرفی گذاشتن کامنتهای ی سایت دیگه... فکر سئوتون هم باشید..
با سلام
بله این موضوع رو میدونم.اما دیجیکالا یک سیستمی مشابه آمازون رو ساخته به این آدرس و هدف من صرفا یک سایت کوچیکه نه یه سایت بزرگ و پردرآمد.در نتیجه صرف نمیکنه برم پی دریافت محصول.
نکته ی دیگه اینکه بدون شک قرار نیست کپی پیست کنم محصولات رو و صرفا میخواستم نظرات مشتری ها رو به سایت انتقال بدم که اگر از دراپ شپینگ اطلاع داشته باشید توی آمریکا اینکار یک مسئله ی عادیه که انجام میشه.سئو هم بدون شک مورد نظر هست.
شما راهی رو برای ایجاد نظر و بدون اینکه هی اکانت بسازم میشناسید یا همینطور دستی باید اینکار رو انجام داد؟
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
شما در مورد فروش درست می فرمایید ، این شیوه در دنیا استفاده می شود برای فروش بیشتر که بسیار عالی است
اما نکته ای وجود دارد آمازون قوانین و قیمتهایش و نحوه درآمد زایی را کاملا مشخص کرده و قابل دسترسی است
در دیجی کالا چیزی دیده نمی شود آیا شما قوانین مرتبط با این جریان را خوانده اید؟ توصیه می کنم حتما قوانین مرتبط رو که زده در بخش ثبت نام کامل و بدون هرگونه عدم دقتی بخونید چندبار هم بخونید تا بعدها متضرر نشید.
در مورد سوال شما
اول اینکه شما در این زمینه نیازمند یک قالب همگام و مناسب هستید البته معلوم نیست شما فعلا از چه قالبی استفاده می کنید اما به شخصه به شما توصیه می کنم به قالب نگاهی بی اندازید که خیلی دقیقا اصلا برای مدل آمازون طراحی شده ولی احتمالا برای مصرف داخلی نیز قابل استفاده است . و تنظیمات فراوان و کاربری بسیاری مناسبی برای هرگونه کاری دارد.
دوم توصیه می کنیم که از ایجاد کامت های قلابی و خود ساخته تشویقی خودداری کنید (بدور از عرف اخلاق فرهنگ سلامت و شان انسانیت و راستگویی است) اما یک نکته وجود دارد آیا شما اصلا از ورودی ها و نحوه اطلاعات به سایت شما توسط دیجی کالا اطلاع دارید مثلا این نمونه را نگاه کنید در این سایت شما چیزی به اسم نظرات یا موارد مشابه را ندارید یعنی یک کد احتمالا برای شما ارسال می شود که به صورت هوشمند یک محصول توسط دیجی کالا برای شما نمایش داده می شود و پس از ارجاع به سایت همکاری در فروش به صفحه اصلی دیجی کالا ارجاع می شوید . پس نیازی به نظرات نیست
یا مثلا نسخه سایت رو ببینید اصلا چیزی به اسم نظرات نیست تازه پس از زدن کلیک به صورت خودکار مانند سایت اولی ارجاع داده نمی شود و در صفحه همکاری در فروش می ماند تا تایید کاربر ، این نکته مهمی است که حداقل کاربر نترسد یا صفحه را ببندد و بیخیال شود.
اینها سایتهای پرفروش همکاری بودند که در صفحه زده بود پس بهتره قبل از هر کاری اول بفهمید شما چه خروجی و چه شکلی قرار است در ارتباط باشید.
بهتره قبل از هرکاری اول با خود دیجی کالا در تماس باشید تا ببینید به شما اجازه این شیوه را می دهند یا خیر چون قوانین هر مجموعه و روش فرق می کند و خروجی آنها چگونه است .
اما نظرات همیشه از داخل هر پست تولیدی توسط شما قابل ایجاد است کافیست در هر پست (مهم نیست شما آنها را در حالت وردپرس بزنید یا وکامرس ) پس از انتشار (تاکید می کنم فقط در صورت انتشار قالب رویت و استفاده است ) گزینه دیدگاهها از تنظیمات صفحه در بالای مدیریت فعال باشد تا در زیر پست نشان داده شود با باز کردن فروریز دیدگاه ها افزودن دیدگاه هست که به شما اجازه ایجاد پیام های جدید را می دهد
موفق باشید
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sajadszm

Sajadszm

تازه وارد
با سلام دوست عزیز
شما در مورد فروش درست می فرمایید ، این شیوه در دنیا استفاده می شود برای فروش بیشتر که بسیار عالی است
اما نکته ای وجود دارد آمازون قوانین و قیمتهایش و نحوه درآمد زایی را کاملا مشخص کرده و قابل دسترسی است
در دیجی کالا چیزی دیده نمی شود آیا شما قوانین مرتبط با این جریان را خوانده اید؟ توصیه می کنم حتما قوانین مرتبط رو که زده در بخش ثبت نام کامل و بدون هرگونه عدم دقتی بخونید چندبار هم بخونید تا بعدها متضرر نشید.
در مورد سوال شما
اول اینکه شما در این زمینه نیازمند یک قالب همگام و مناسب هستید البته معلوم نیست شما فعلا از چه قالبی استفاده می کنید اما به شخصه به شما توصیه می کنم به قالب نگاهی بی اندازید که خیلی دقیقا اصلا برای مدل آمازون طراحی شده ولی احتمالا برای مصرف داخلی نیز قابل استفاده است . و تنظیمات فراوان و کاربری بسیاری مناسبی برای هرگونه کاری دارد.
دوم توصیه می کنیم که از ایجاد کامت های قلابی و خود ساخته تشویقی خودداری کنید (بدور از عرف اخلاق فرهنگ سلامت و شان انسانیت و راستگویی است) اما یک نکته وجود دارد آیا شما اصلا از ورودی ها و نحوه اطلاعات به سایت شما توسط دیجی کالا اطلاع دارید مثلا این نمونه را نگاه کنید در این سایت شما چیزی به اسم نظرات یا موارد مشابه را ندارید یعنی یک کد احتمالا برای شما ارسال می شود که به صورت هوشمند یک محصول توسط دیجی کالا برای شما نمایش داده می شود و پس از ارجاع به سایت همکاری در فروش به صفحه اصلی دیجی کالا ارجاع می شوید . پس نیازی به نظرات نیست
یا مثلا نسخه سایت رو ببینید اصلا چیزی به اسم نظرات نیست تازه پس از زدن کلیک به صورت خودکار مانند سایت اولی ارجاع داده نمی شود و در صفحه همکاری در فروش می ماند تا تایید کاربر ، این نکته مهمی است که حداقل کاربر نترسد یا صفحه را ببندد و بیخیال شود.
اینها سایتهای پرفروش همکاری بودند که در صفحه زده بود پس بهتره قبل از هر کاری اول بفهمید شما چه خروجی و چه شکلی قرار است در ارتباط باشید.
بهتره قبل از هرکاری اول با خود دیجی کالا در تماس باشید تا ببینید به شما اجازه این شیوه را می دهند یا خیر چون قوانین هر مجموعه و روش فرق می کند و خروجی آنها چگونه است .
اما نظرات همیشه از داخل هر پست تولیدی توسط شما قابل ایجاد است کافیست در هر پست (مهم نیست شما آنها را در حالت وردپرس بزنید یا وکامرس ) پس از انتشار (تاکید می کنم فقط در صورت انتشار قالب رویت و استفاده است ) گزینه دیدگاهها از تنظیمات صفحه در بالای مدیریت فعال باشد تا در زیر پست نشان داده شود با باز کردن فروریز دیدگاه ها افزودن دیدگاه هست که به شما اجازه ایجاد پیام های جدید را می دهد
موفق باشید
خیلی ممنون از پاسخ کاملتون.
 
بالا