دانلود بهترین موسسات برگزارکننده آزمون آزمایشی ماک آیلتس MOCK

tatschool

تازه وارد
اگر شما هم یک آزمون بین‌المللی زبان انگلیسی مثل آزمون آیلتس را پیش ‌رو داشته باشید، احتمالا از دیدن هزینه‌ی بالای آن جا خورده‌اید. بهتر است بدانید که هزینه آزمون آیلتس در کشورهای مختلف متفاوت است. متاسفانه قیمت بالا در کنار ارزش پایین واحد پولی کشورمان باعث شده است که مبلغ نهایی آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی بالا باشد. در چنین شرایطی هیچ فردی دوست ندارد نمره موردنظر خود را در آزمون کسب نکرده و مجبور به شرکت دوباره در آزمون و پرداخت مجدد هزینه شود.

نگران نباشید؛ با شرکت در آزمون آزمایشی می‌توانید با آمادگی کامل و تنها زمانی که مطمئن شدید دانش لازم برای شرکت در امتحان اصلی را دارید، هزینه را پرداخت کرده و در آزمون اصلی شرکت کنید. شرکت در هر آزمون آزمایشی نمی‌تواند به شما کمک کند. در این مقاله ما قصد داریم بهترین موسسات برگزارکننده آزمون آزمایشی MOCK آیلتس را معرفی کنیم تا به این ترتیب شما بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

عوامل موثر در انتخاب بهترین مراکز برگزاری آزمون ماک آیلتس​

در زمان انتخاب بهترین مراکز آزمون آزمایشی IELTS باید به عوامل مختلفی دقت کنید. البته این عوامل ممکن است برای هر متقاضی متفاوت باشد؛ به عنوان مثال فردی که قصد شرکت در امتحان آزمایشی کامپیوتری را دارد، باید به سراغ بهترین موسسه‌ای برود که آزمون‌های کامپیوتری را نیز برگزار می‌کند.

علی‌رغم اینکه بهترین انتخاب شما می‌تواند موسسه‌ای باشد که قصد دارید آزمون اصلی را در آنجا شرکت کنید، موسساتی نیز وجود دارند که با وجود برگزار نکردن آزمون اصلی، آزمون های آزمایشیِ با کیفیتی برگزار می‌کنند؛ زیرا امکانات و دانش بالایی دارند.

معمولا تمام موسسات برگزاری آزمون آیلتس، امتحان ماک را نیز برگزار می‌کنند. علاوه بر اینها ارائه نتیجه به صورت تشریحی عامل دیگری است که می‌تواند در بهبود روند آموزش و در نهایت کسب نمره بهتر به شما کمک کند.

بهترین مراکز برگزارکننده آزمون آزمایشی ماک (Mock) آیلتس​

با توجه به نکاتی که ذکر شد، می توان موسساتی را که در انجام این آزمون آزمایشی عملکرد بهتری دارند را معرفی نمود:

موسسه فرهنگی ایرسافام (Irsafam)​

موسسه زبان ایرسافام یکی از بهترین موسسات برگزارکننده آزمون آزمایشی آیلتس است. این موسسه زبان در شهرهای مختلف از جمله اهواز، رشت، مشهد، ساری، شیراز و اصفهان شعبه دارد؛ بنابراین متقاضیان سراسر کشور می‌توانند به نزدیک ترین شعبه موسسه مراجعه و در آزمون اصلی و یا آزمون mock ielts شرکت کنند.

آزمون های آزمایشی این موسسه در نوع کاغذی (Paper based Ielts Mock Test)، آنلاین (Online Ielts Mock Test) و کامپیوتری (Computer Delivered Ielts Mock Test) برگزار می‌شوند. معمولا بهتر است افراد زیر آزمون آنلاین و یا کامپیوتری را انتخاب کنند:

  • افرادی که از محل برگزاری آزمون دور باشند؛
  • افرادی که مهارت‌ تایپ کردن آنها قوی‌تر از مهارت نوشتاری بر روی کاغذ است؛
  • افرادی که آزمون اصلی آنها از نوع کامپیوتری است.

آیلتس تهران (Ielts Tehran / Proshot Language Academi)​

موسسه زبان آیلتس تهران مرکز دیگری است که شما می‌توانید آزمون ماک آیلتس را در آنجا شرکت کنید. این موسسه یکی از موسسات برگزارکننده آزمون اصلی آیلتس نیز به شمار می‌آید بنابراین می‌توانید مطمئن باشید آزمون شما با کیفیتی بسیار نزدیک به آزمون اصلی برگزار خواهد شد.

آزمون‌هایی که این موسسه برگزار می‌کند، از نوع کاغذی، کامپیوتری و آنلاین و در دو بخش آکادمیک و جنرال برگزار می‌شود.

برای اطلاع از سایر موسساتی که آزمون ماک را برگزار می‌کنند و چگونگی برگزاری آن در این موسسات می‌توانید به مقاله بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آزمایشی ماک آیلتس رجوع کنید.
منبع:


با آرزوی موفقیت برای شما.
 
بالا