دانلود بهترین کتاب ها و منابع لغات آیلتس + سلف استادی

tatschool

تازه وارد
وقتی برای آزمون آیلتس آماده می‌شوید، اولین نگرانی شما باید به بهبود دایره لغات باشد. درک لغات کلیدی نقش مهمی در موفقیت در بخش‌های مختلف آزمون آیلتس ایفا می‌کند. داشتن دایره لغات گسترده کمک زیادی به درک بخش‌های ریدینگ و لیسنینگ می‌کند و در بخش‌های اسپیکینگ و رایتینگ هم باعث جذابیت و تأثیرگذاری بیشتر گفتار و نوشتار شما می‌شود. یادگیری و تمرین لغات با بهترین منابع آیلتس امری ضروری است.

منابع مختلفی برای یادگیری لغات آیلتس وجود دارند که می‌توانید از آنها بهره ببرید. این منابع شامل راهنمای آموزشی‌ها و کتاب‌های خاص لغات آیلتس می‌شوند. انتخاب بهترین منابع برای مطالعه و تمرین لغات آیلتس می‌تواند مسیر یادگیری شما را بهبود بخشد.

لیست بهترین منابع لغات آیلتس

1. Collin’s Vocabulary for IELTS،( از قدیمی ترین منابع لغات آیلتس)

این کتاب یکی از بهترین منابع برای یادگیری لغات آیلتس بشمار می‌رود. با استفاده از این کتاب شما می‌توانید دایره لغات خود را با مطالعه شخصی افزایش دهید و شانس خود را برای کسب نمره 6 یا بالاتر از آن بالا ببرید. در این کتاب که از 20 فصل تشکیل شده، با ارائه‌ی تعریف لغات، مثال‌هایی در خصوص نحوه استفاده از آن‌ها‌ در یک جمله، راهبردها و نکات مفید به آموزش لغات آیلتس پرداخته شده است.



2. Barron’s Essential Words for the IELTS (کتاب برتر لغات آیلتس)

اگر برای یادگیری لغات آیلتس به کتاب نه چندان مبسوطی نیاز دارید، کتاب حاضر می‌تواند منبع مناسبی برای شما باشد. نام این کتاب ماهیت آن را دقیقاً مشخص می‌کند. این کتاب 600 کلمه خاص را که اغلب در آزمون آیلتس بکاربسته می‌شوند شامل می‌شود.



3. IELTS Band 9 Vocab Secrets (از به روز ترین منابع کلمات آیلتس)

همانطور که از نام آن پیداست، این کتاب به شما کمک می‌کند تا در آزمون آیلتس نمره 9 را بدست آورید. کتاب حاضر بخشی از مجموعه کتاب‌های IELTS band 9 secrets بوده و توسط تیم مشاوران آیلتس کمبریج تالیف شده است.



4. ...



تمام کتاب‌های توصیف شده در این مقاله می‌توانند منبع مفیدی برای بسط دایره لغات انگلیسی و در نتیجه کسب نمره بالا در آزمون آیلتس باشند. اما با این حال، شما باید با توجه به سطح دانش و توانمندی‌خود، فرصتی که برای مطالعه در اختیار دارید، و محتویات و خصوصیات هر یک از این کتاب‌ها، بهترین گزینه‌ (گزینه‌ها) را برای مطالعه خود انتخاب کنید و با تکیه بر آن‌‌ بر دانش زبانی خود در حوزه واژگان بیافزایید. برای دریافت لیست کاملی از بهترین منابع لغات آیلتس و توضیحات مربوط به این کتاب ها می توانید به مقاله بهترین کتاب ها و منابع لغات آیلتس مراجعه کنید.

منبع:
موفق باشید.
 
بالا