بک آپ روی سرویس های ابری

Mohand.ES

کاربر عضو
یکی از مشکلاتی که در مدیریت سایت داریم بک اپ گرفتن از آنهاست چند نکته به تجربه مینویسم شاید بکار کسی اومد :

  1.  همیشه خودتون بک آپ بگیرید و به حرف پشتیبانی سرور هاتون خیلی اعتماد نکنید !
  2. به افسانه بک اپ گرفتن خودکار خیلی از سیستم های مدیریت محتوا گوش ندید داستانه ...
  3. گرفتن پشتیبان روی لپ تاب ، هارد اکسترنال ، فلش مموری و سی دی خیلی خوبه ولی چند تا ایراد داره ، خیلی وقتا با ما نیستن یا به نحوی مشکل براشون پیش میاد !!!
برید سراغ سرویس های ابری ، هم همه جای دنیا هستن ، هم امن هستن هم خیلی راحت با چند تا کلیک میتونید با افزونه های مختلف یه کپی از سایتتون رو ببرید روی ابرها !!!

اینا تجربه شخصی و چند بار از دست رفتن اطلاعات سایتم بود ، خوشحال میشم از دوستان برای تکمیل این مطلب در مورد افزونه ها و ترفند های پشتیبان گیری کمک کنن ، بخصوص افزونه های ارسال اتوماتیک به سرور های ابری مثل گوگل درایو و وان درایو  

 

.امیر

کاربر عضو
موضوع جالب وکاربردی هست ممنون میشم دوستان راجب تجارب خودشون صحبت کنن و اینکه بهترین افزونه جهت این کار رو معرفی بفرمایند

 

Obka

کاربر عضو
سلام

بهترين راه بكاپ براى سايت هاي بزرگ و حساس استفاده از سرورهاى بكاپ و استفاده بصورت mirror يا cluster هست كه البته راه اندازى اين سيستم نياز به دانش قبلى داره

موفق باشيد

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

jamshimi

کاربر عضو
اگر افزونه ای باشه که بشه باهاش فول بک آپ رو به گوگل درایور یا ... منتقل کرد خیلی خوب بود

دوستان اگر کسی تجربه ای داره ممنون میشم راهنمایی کنه

 

Mohand.ES

کاربر عضو
یک ویدیو از سایت جومینا که مراحل کامل کار رو توضیح میده با ریزه کاری ها البته کمی قدیمیه ولی الان همین روال هستن باز



روال اتصال وردپرس و دروپال هم دقیقا بهمین شکل هست ، امیدوارم کمکی کرده باشم .

 

cloudweb

تازه وارد
مزایای سرویس های ابری

اگر چه بیشتر شرکت‌ها، فناوری ابری را صرفا به دلیل این که آن‌ها را از خرید نرم‌افزار و سخت‌افزارهای گران‌قیمت بی‌نیاز کرده و یک فناوری نوین است، برای استفاده مناسب می‌دانند؛ اما استفاده از رایانش ابری مزیت‌های زیادی در بر دارد که توجه به آن‌ها سبب می‌شود تا شرکت‌هایی که هنوز از روش‌های سنتی استفاده می‌کنند رغبت بیشتری برای استفاده از این فناوری داشته باشند؛ مزیت هایی که باعث جذب شدن شرکت های ایرانی به سمت استفاده از این فناوری و رشد استفاده آن‌ها از سیستم‌های ابری مانند کلادینو می‌شود. همراه باشید و این مزایا را بیشتر بشناسید.

سازگار بودن محیط ابر
محیط ابر با انواع برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها سازگار است. فناوری ابری این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا کدها و برنامه‌هایشان را درون این بستر قرار داده و از آنها استفاده کنند و در مواقع نیاز با تسلطی که بر روی کد اصلی دارند آن را ویرایش نمایند.

قابل اعتماد بودن بستر ابر
از آنجایی که شرکت ارائه‌کننده خدمات میزبانی وب، بستر ابر را به کاربران ارائه می‌نماید، نگرانی از بابت از دست رفتن داده‌ها وجود نخواهند داشت. در صورتی که در فرآیند ذخیره‌سازی یا استفاده از داده‌ها مشکلی رخ دهد شما می‌توانید از طریق خدمات پشتیبانی آن را برطرف نمایید.

امن بودن فناوری ابری

با وجود این که حجم بالایی از اطلاعات مهم در این فضا ذخیره می‌شود، شرکت ارائه‌دهنده خدمات میزبانی ابری در دنیا و کلادینو در ایران، امن بودن فضای ابری را برای کاربران تضمین می‌کنند. در نتیجه شما می‌توانید با آسودگی خاطر اطلاعات را بر روی این بستر ذخیره کرده و تنها به افراد خاصی اجازه دسترسی به داده‌های متمرکز ذخیره شده در این فضا را بدهید.

مقیاس‌پذیری بالای بستر ابر

در برخی موارد، نرم‌افزار و برنامه‌هایی که در فضای ابری آپلود می‌شوند در بازه‌های زمانی مختلف توسعه پیدا کرده، حجم آن‌ها افزایش یافته و با برنامه‌های دیگر ترکیب می‌شوند. با توجه به مقیاس‌پذیر بودن فضای ابری این امکان برای کاربران وجود دارد تا در صورت نیاز در بازه‌های زمانی مختلف فضا و منابع بیشتری را برای ذخیره‌سازی و پردازش اطلاعات در نظر بگیرند.
 
بالا