تغییر سایز فونت ووکامرس

yusof

تازه وارد
سلام، من قالب Be را نصب کردم و با صفحه ساز المنتور صفحه اصلی رو ساختم. توی المنتور یک المان به اسم Be.shop داره که محصولات ووکامرس را نمایش میده.
حالا من می خوام فونت عنوان و قیمت رو عوض کنم یا حتی فونت رو کوچیک تر کنم. کلا هیچ دسترسی از توی تنظیمات قالب و المنتور برای فونت این قسمت نیست.
You must be registered for see images attach

این یکی از محصولاتی هست که داره تو صفحه اصلی نمایش داده میشه. هم می خوام فونتش رو کوچیک کنم و هم مثل دیجیکالا اگر عنوان محصول طولانی بود کلش رو نمایش نده.
You must be registered for see images attach

الان عکس بالا چون عنوان محصول طولانی هستش، بخشی از عنوان هست و بقیه خلاصه شده و سه نقطه زده.
چطور می تونم هم سایز رو کیچیک کنم و هم عنوان های طولانی رو خلاصه کنم شبیه دیجیکالا.
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
در تنظیمات قالب شما احتمالا بخشی مرتبط با اندازه فونت وجود دارد . کافیست در آن اندازه فونت h4 رو به مثلا 16px تغییر دهید.
حتی به صورت معمول هم یک بخش css سفارشی وجود دارد که اینکار عملی است. یعنی به این شکل
CSS:
.h4 {font-size=16px};
در تنظیمات المنتور مرتبط با اندازه آدرس مطلب اطلاعی ندارم باید دوستانی که تسلط بیشتری دارند و استفاده از این افزونه را داشته اند نظر بدهند.
ضمنا توصیه به شما اینست که برای ارسال عکس از موبایل استفاده کنید از شات اسکرین روی کیبرد PrtScrn استفاده کنید و با زدنش یکبار عکس از صفحه گرفته می شود و کافیست آنرا در برنامه نقاشی پیست کنید. مرورگرها هم اخیرا با کلیک راست یک Take a Screenshot دارند.
دوم اینکه بهتره نسخه بروز شده قالب رو استفاده کنید.نسخه فعلی شما با بسیاری از تغییرات وردپرس ووکامرس هماهنگ نیست. نسخه بروز فعلا 21.9.3 هستش. البته توصیه شخصی بنده اینست که اگر تمرکز فروش دارید از یک قالب فروشگاهی استفاده کنید نه قالب بی چون این قالب در بخش فروشگاهی احتمالا بسیاری از خواسته های شما رو الان و بعدا تامین نمی کنه. می تونید از قالب های چون وود مارت یا پورتو یا فلت سام یا کات شاپ یا الکترو وردپرس یا موارد دیگر استفاده کنید. قالب هایی که با افزونه دکان مصرفی شما هماهنگی بیشتری هم دارند.
موفق باشید
 
بالا