جذب مدرس برای تدریس

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

rezahashemian

تازه وارد
با سلام

​​فرادرس،​ بزرگترین​ ​پروژه آموزش ​دانشگاهی ​کشور بر بستر وب است. ​تا ​کنون بیش از هزار ساعت آموزش آنلاین، در زمینه ها و رشته های مختلف، ​در این پروژه ارائه شده و​ در اختیار بیش از 35 هزار دانشجوی​ این دانشگاه در سراسر ایران و خارج از ​کشور قرار گرفته اند.

دعوت به همکاری آموزشی و عضویت در هیات علمی


​تا کنون بیش از 70 عضو هیات علمی آن به عنوان مجرب ترین اعضای جامعه دانشگاهی کشور، بیش از یک هزار ساعت از تجربه دانشگاهی خود را در ​​فرادرس به عنوان بزرگترین حرکت آموزش دانشگاهی کشور در بستر وب،​ به مشتاقان آموختن، ارائه کرده اند.

​فرادرس از همه متخصصین، مدرسین و اعضای هیات علمی کشور دعوت می کند تا دانش ​و تجربه آموزشی ​خود را به بیش از 35 هزار دانشجوی فرادرس ارائه نما​یند​​.


انعکاس فرادرس در رسانه ها


در هفته ها و ماههای اخیر، رسانه های معتبر (چاپی و آنلاین) کشور توجه خود را به ​​فرادرس به عنوان بزرگترین حرکت علمی-آموزشی کشور در بستر وب معطوف کرده اند. در ادامه لینک چند مورد از پوشش های رسانه ای اخیر مرتبط با فرادرس آمده است.

پلن های مالی و میزان پرداختی به مدرسین


به منظور قدردانی از زحمات مدرسین، مبلغی هر چند ناچیز به عنوان حق التدریس برای پرداخت به مدرسین در نظر گرفته شده است. در لینک زیر توضیحات بیشتری در مورد این پلن ها در دسترس می باشد. پرداختی به مدرسین بر حسب گروه تدریسی هر مدرس می باشد. این عدد هم اکنون از یکصد تا ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر یک ساعت از آموزش می باشد.

عبور آموزش ها از مرز یک هزار ساعت و 150 ساعت آموزش جدید ماهانه


اگر موضوعات آموزشی را به مباحث هوش مصنوعی و سیستم های هوشمند محدود کنیم، شاید فرادرس را بتوان بزرگترین کتابخانه دیجیتال آموزشهای سیستم های هوشمند دنیا نیز در نظر گرفت. این در حالی است که سرعت توسعه بزرگترین پروژه عمومی سازی دانش دانشگاهی کشور از حدود 15 ساعت آموزش ماهانه در تابستان 93 به میانگین 150 ساعت ارائه ماهانه آموزش در پاییز​ 94 رسیده است (نرخ توسعه 10 برابر بیشتر نسبت به سال قبل). سرعت توسعه این پروژه هم اکنون معادل و حتی بیشتر از مشابه های خارجی است.

دعوت به همکاری آموزشی و عضویت در هیات علمی


ما از همه ​اساتید و مدرسین مجرب کشور​ ​دعوت می کنیم تا کمک ها، حمایت ها و تجربه آموزشی خود را در اختیار چندین ده هزار دانشجوی کشور بگذارند.

​​تدریس در فرادرس به دانش و تخصص مدرسین، دایره اثری به وسعت کل کشور می بخشد. دانش و تجربه ای که تا کنون محدود به مرز زمان و جغرافیا بود، در فرادرس اوج گرفته و فارغ از هر گونه مرزی می گردد. تدریس در فرادرس، تدریس برای آرمان «دانش بدون​ مرز​» است.​​​

​جهت کسب اطلاعات بیشتر و اعلام همکاری، می توانید به لینک فوق مراجعه نمایید. 

فرادرس
دانش، در دسترس همه

 


                           ​
 

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Qalekhani

قلعه‌خانی
اگر روزی تمایل به توسعه فعالیت در حیطه علوم پایه (شیمی) داشتید، اطلاع رسانی کنید.

 

rezahashemian

تازه وارد
سلام

لطفا اطلاعاتتون رو از طریق پیام ارسال کنید.

خیلی ممنون

 

داش علی

کاربر عضو
سلام
برای راه اندازی یک وبسایت در زمینه ارائه فیلم اموزشی، به دنبال جذب مدرس هستیم. 
حق التدریس در نظر گرفته شده هم از ساعت 100 هزار تومان شروع میشه تا ساعت 280 هزار تومان بر اساس رزومه مدرس تعیین میشه.
لطفا افرادی که مایل به تدریس هستند اطلاعات خودشون رو از طریق پیام خصوصی ارسال کنند تا در اولین روز کاری پیش رو از طرف شرکت تماس گرفته بشه.
اطلاعات مورد نیاز شامل شماره تلفن، ادرس ایمیل و اسم شریفتون و همینطور عناوینی که برای تدریس مدنظر دارید هست.
در زمینه آموزش ها هم خدمتتون عرض کنم که اموزش ها با نام مدرس در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت میشه یعنی مدرس حکم مولف بسته آموزش رو داره و مجموعه ما حکم ناشر رو.
مباحث هم فرقی نمی کنه برای چه رشته ای باشه و چه مدت زمانی داشته باشه فقط در زمینه رشته های فنی مهندسی حالا مباحث مربوط به بازار کار یا مباحث و دروس دانشگاهی تفاوتی نداره.
از یک مبحث 2 ساعت تا یک آموزش 20 ساعته مورد استقبال هست برای تهیه.
یعنی کلا به مدرس ساعتی 100 تا 280 تومن می دهید و دیگر تو فروش های شما سهمی ندارد؟؟

بعد اینکه گفته اید "اموزش ها با نام مدرس در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت میشه" یعنی فرد بعد از زمان مشخص امکان فروش مستقل را دارد؟

در کل اگه تو فروش هم سهیم هستیم بفرمایید تا بنده هم براتون رزومه بفرستم.

در زمینه رباتیک، سخت افزار ،وب دروس دبیرستانی و دانشگاهی.

 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا