خطای 503 و عدم نمایش

1novinbartar

تازه وارد
درود

من قالب  رو نصب کردم ودارم روش کار میکنم .تمام مراحل نصب وانجام دادم و افزونه های لازم و نصب کردم و خیلی خوب داره کار میکنه.ولی ی وقتایی یهو سایت از دسترس خارج میشه و باید برم از هاست پلاگین هارو غیرفعال کنم و دوباره فعال کنم تا درست بشه!!! علت این اتفاق چیه ی وقتایی اروو503 میده ی وقتایی هم هیج ارروی نمیده وسایت از دسترس خارج میشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. این بخاطر لایسنس خوده تم نیست؟؟

 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز

باید بدانید خطاهای 500 به بالا مرتبط با سرور و خطاهای 400 و مجموعه مرتبط با نرم افزار است .

اینکه چرا فکر می کنید از دسترس خارج شدن مرتبط با افزونه ها یا قالب است معلوم نیست ؟ اگر اینچنین باشد به علت پردازش زیاد پشتیبانی هاست قطعا شما را ساسپند خواهد کرد یا اخطار می دهد.

شما باید بخش های پنل ادمین وردپرس و روت سرور را مشاهده کنید تا اگر فایل لاگ وجود داشت آنها را بررسی کنید.

نکته اینجاست اگر شما بیشتر اوقات خطای مجموعه 500 را دریافت می کنید یعنی سرور شما ایراداتی دارد یا محدودیتهایی دارد یا حتی ممکن است سرورهای نمایندگی یا ضعیف باشد .

نکته مهم اینجاست اگر شما به کرات خطای 503 دریافت می کنید آنوقت بخشی از این مشکلات می تواند از سوی شما باشد نه همه آن بهتر است از پشتیبانی درخواست بررسی کنید. اگر خطا از سوی شما اعلام شد و مستندات دادند انوقت بهتر است به ماجرا با جدیت بیشتری نگاه کنید

موفق باشید

 

mostafa65_65

تازه وارد
دوست عزیز وقتی می گید افزونه ای راغیر فعال می کنید و سایت بالا می یاد به این معنا هستش که با اجرا شدن یک پلاگین خاص توابعی اجرا می شود که باعث اختلال در لود وب سایت می شود برای بهتر متوجه شدن این امر که کدام پلاگین تاثیر منفی در سایت می گذارد در فایل کانفیگ در روت سایت گزینه debug  رو روی true  قرار بدین و در صفحه ای که قبلا ارور می داد مراجعه کنید و خطای متنی که در صفحه ظاهر می شود را پیگیری و رفع خطا نمایید

 
بالا