درخواست راه حل برای ویرایش صفحه داخلی محصول

hamisoft

تازه وارد
سلام. من از قالب استادیار استفاده میکنم که با ویژوال کامپوزر صفحه اصلی و صفحات داخلی اون آماده شده.
من دنبال افزونه ای هستم که بتونم تمام اجزای صفحات داخلی محصول رو ویرایش کنم.
تاکید میکنم قصد ساخت دوباره از نو رو ندارم و صرفا می‌خوام صفحه داخلی محصول رو تغییرات بدم.
مثلا صفحه داخلی محصول الان به صورت آماده هست می‌خوام اندازه تصویر شاخص رو در این صفحه تغییر بدم با بتونم به جای تصویر شاخص از یک تصویر دیگه در این صفحه استفاده کنم.
ممنون
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
اگر کمی به نوشته خودتان توجه می کردید پاسخ در آن هست کافیست از فعال بودن افزونه ویژوال مطمئن شوید و سپس برگه های مورد نظر را از پنل مدیریت وردپرس ویرایش کنید. به طور معمول هیچ قالبی پیش فرض از کدهای فعال ویژوال استفاده نمی کند و بیشتر بر اساس شورت کدها هستند.
ضمنا بخشی در سمت راست وجود دارد که تغییر نمایه را از حالت گفتگو، عادی، فیلم، صوت و ... تغییر می دهد که می تونید اون رو هم تست کنید.
اگر از دمو آماده استفاده کرده اید کافیست برگه ها نوشته ها محصولات را باز کرده و شورت کدها را تغییر دهید. این شامل عکس شاخص نیز هست کافیست رویش کلیک کنید تا عکس جایگزین را بارگذاری یا فراخوان کنید
موفق باشید
 

hamisoft

تازه وارد
ممنون دوست عزیز.
من تمام برگه هارو به دقت و دونه دونه چک کردم اما صفحه داخلی محصول در لیست برگه ها نسیت .
من دقیقا میخوام کل صفحه داخلی محصول رو ادیت کنم. امکانات ویژوال کامپوزر در قالب آماده ( استادیار) محدود به ویرایش المان های بدنه است.
در مورد صفحه داخلی محصول فقط میتونیم نوشته های توضیحات رو با ویژوال کامپوزر بسازیم یا تغییر بدیم.
من میخوان دسترسی به کل صفحه داخلی محصول داشته باشم و مصلا بتونم جای کادر محصولات مرتبط یا بتونم اندازه تصویر شاخص نمایش داده شده در صفحه داخلی محصول رو تغییر بدم.
باتشکر
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
چیزی که شما می گویید ربطی به تنظیمات داخلی قالب ندارد بلکه سفارشی سازی صفحات است .
اولا برای تغییر اندازه عکس تصویر شاخص دو محل وجود دارد نیازی به تغییرات آنچنانی نیست مگر اینکه ابعاد دیگری استفاده شده باشد اولی در نمایش - سفارشی سازی - ووکامرس - عکس ها دومی هم در تنظیمات وردپرس- رسانه که تغییرات بسیاری را اعمال می کند.
برای تغییر محل کادر محصولات مرتبط یا اندازه شاخص به صورت سفارشی شما باید تسلط نسبی روی html و css داشته باشید و سپس این تغییرات را اگر قالب شما css سفارشی داشته باشد در آن ذخیره و اعمال کنید
موفق باشید
 
بالا