درخواست كمك براي ثبت دامين ir.

amiredge

تازه وارد
با سلام.

من در nic.ir دامينم رو ثبت كردم و تاييد هم شد.حالا كمكم كنيد كه چه جوري اون رو در نمايندگي ها پرداخت كنم.ممنون ميشم كه آموزش بديد و چند تا سايت و نمايندگي معرفي كنيد.

با تشكر

 

m2121

تازه وارد
به سایت زیر برو :



آنلاین هم می تونی پرداخت کنی !

 

AHMAD-SE

تازه وارد
البته این سایت هم سایت خیلی خوبیه تعرفه های خیلی خوبی هم داره می تونید تو سایتشون ببیند من خودم تاحالا چنتا دومین خریدم یا تمدید کردم



 

cedar

کاربر عضو
من کلا اکثر کارها رو از طریق میهن نیک انجام میدم . پشتیبانیش فوق العاده هست .... چند وقت هم هست که پرداخت آی آر رو آنلاین و بلافاصله کمتر از یک دقیقه انجام میده . اما یکم گرون تر از جاهای دیگه هست .

پویاسازان هم بد نیست . ارزون تر هم هست .

 

jamshimi

کاربر عضو
مشکلی که من دارم اینه که در nic دامنه ثبت شده حالا از طریقی شرکتی که می خوام پرداخت انجام بده میگه که باید در پنل nic خودم رابطه های مجاز رو در قسمت صاحب امتیاز،رابط فنی،رابط مالی و رابط اداری تغییر بدی به خودم و نمایندگان، به نظرتون این کار چه مشکلاتی میتونه ایجاد کنه؟ وقتی من فسمت صاحب امتیاز رو به خودم و نمایندگان تغییر بدم آیا امتیاز این دامنه ای که ثبت میشه برای اون شرکت هم میشه؟ کلا از نظر امنیتی و امتیازی مشکل ساز نیست؟

 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام

دوست عزیز

اول شما باید در ایرنیک به طور کامل ثبت نام کرده باشید یعنی تکمیل فرآیند ثبت نام حقیقی با ارسال اسکن کارت ملی تا دامنه های خریداری شده شما توسط دیگران مورد ادعا قرار نگیره . سپس از شرکت های واسط که در سایت ایرنیک موجود هستند استفاده کنید . برخی شرکتها با علت خریدهای بالا قیمت پایین تری رو ارائه میدن . وقتی تنظیمات رو به خودم و نمایندگان تغییر دادید و از طریق پنل شرکت واسط خرید می کنید یادتون باشه خرید باید لحظه ای و آنلاین باشه و پس از اتمام خرید دامنه در پنل شما رویت بشه با نام شما و مشخصات شما ، در غیر اینصورت سایت مزبور رو ترک و از جای دیگه خرید کنید . ضمنا پس از اناجم خرید و تایید پرداخت می تونید دوباره تنظیمات رو به خودم تغییر بدید تا تمدید بعدی یا خرید بعدی . پس مشکلی وجود نخواهد داشت .

موفق باشید

 
بالا