راهنمایی جهت راه اندازی فروشگاه

cussed

تازه وارد
سلام، امیدوارم که خوب باشید.

راستش تا دو روز پیش از جامعه فارسی زبان وردپرس ناامید شده بودم تا اینکه اتفاقی به این سایت برخوردم. یه سؤال داشتم راجع به وردپرس، تقریبا از نه نفر پرسیدم، اما متأسفانه از هیچکدوم پاسخی دریافت نکردم. الان تنها امید من شما هستید. خواهش می کنم در صورت امکان پاسخ بدید.

بنده مشغول طراحی یه فروشگاه آنلاین هستم. از طریق یه بات قادر به افزایش فالوور و لایک شبکه های اجتماعی هستم. حدود سه چهار هفته ست که دارم روی ساخت جدول قیمت کار می کنم و خوشبختانه سه چهار ساعت پیش با افزونه elegant page buider موفق به ساخت شدم. اما مشکل اصلی اینجا شروع می شه. مشتری باید یکی از پلن ها رو انتخاب کنه و منتقل بشه به یه صفحه و این اطلاعات رو به ترتیب وارد کنه.

۱- نام کاربری شبکه اجتماعی

۲- ایمیل

۳- شماره تماس

بعد از وارد کردن این اطلاعات هم به درگاه پارس پال منتقل بشه.

الان سؤالم از شما اینه که اون صفحه اطلاعات رو چطوری بسازم و در صورت ساخت، اطلاعات مشتری کجا ذخیره می شه؟ آیا افزونه خاصی برای انجام این کار وجود داره یا نیاز به برنامه نویسی خاصی هست؟



این لینک رو لطفا مشاهده کنید. خریدار یکی از پلن ها رو انتخاب می کنه، بعد اسم اکانت اینستاگرام و ایمیلش رو وارد می کنه، در مرحله بعدی هم شماره تماس و نام و نام خانوادگیش رو وارد می کنه و در مرحله آخر هم به درگاه پارس پال منتقل می شه.

کار من هم دقیقا مشابه این سایته. چطوری می تونم این صفحه ها رو ایجاد کنم؟



حتی تو این سایت، کاربر بعد از وارد کردن نام کاربری اینستاگرام، عکس اکانت و اطلاعات دیگه ش جهت تأیید نمایش داده می شه!

ممنون می شم روش کار رو هرچند محدود ذکر کنید کنید. اگر هم نیاز به برنامه نویسی خاصی هست، لطفا هزینه رو اعلام کنید که واریز کنم.

+ جدول های این سایت هایی که لینکشون رو دادم ( مخصوصا دومی) با چه افزونه ای ایجاد شدن؟

باز هم ممنون

 

saeedpersian

کاربر عضو
دوست عزیزمون حنان یکی از کاربرای همین انجمن همچین افزونه ای رو درست کردن و همین چند روز پیش هم معرفی کردن که فعلا با زرین پال کار میکنه.

یه نگاه بنداز ببین چجوریاست:





جدول رو هم با افزونه go pricing درست کردن

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
سایت دومی شما هم ، با وردپرس نیست اصلا و یک سیستم دست نویسه

 
بالا