WooCommerce راهنمایی در مورد افزونه حمل و نقل ووکامرس

ghareei

تازه وارد
سلام دوستان وقت بخیر
من محتوای انجمن رو خیلی سرچ کردم متاسفانه نتوتستم برای مشکلم راه حلی پیدا کنم.

من کلیه تنظیمات لازم رو طبق آموزش انجام دادم ولی مشکلی که دارم این هست که موقعی که به صفحه پرداخت میرم.
با وجود اینکه کاربر ثبت نام شده هست و قبلا مشخصاتش پر شده هست موقع ثبت سفارش سیتم خطا میده و میگه ".جهت ادامه، یک آدرس وارد نمائید."
آدرس رو مجددا با نوشتن جدید تکمیل میکنم باز هم همین خطا رو میگیره سیستم.
و ضمن اینکه با وجود اینکه همه تنظیمات درست اعمال شده برای روش حمل و نقل خطا میگیره و میگه
"هیچ گزینه ای ارسال در دسترس نیست. لطفا اطمینان حاصل کنید که نشانی شما به درستی وارد شده است، یا اگر به کمک نیاز دارید با ما تماس بگیرید."

مشکل از چی میتونه باشه و اینکه ممکن هست با افزونه ای تداخل داشته باشه؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
اول اینکه قبل از همه چیز شما باید این بخشها را تنظیم کرده باشید.
در پیکربندی ووکامرس - همگانی - فروش به کشورهای خاص - ایران را تنظیم کنید.این شامل مکان های فروش و حمل و نقل و ارسال آنست . ضمنا مکان پیش فرض مشتری را هم که ووکامرس فروشگاه در نظر می گیرد می توانید به بدون پیش فرض تغییر داده یا مکان یابی را انتخاب کنید.
ضمنا در همین صفحه باید آدرس فروشگاه را نیز تنظیم کنید.
سپس در همان مسیر پیکربندی ووکامرس - حمل و نقل - افزودن منطقه حمل و نقل - ایران (نام منطقه) - ایران (نام ناحیه) را تنظیم کنید اگر می خواهید در کل کشور خدمات دهی داشته باشید. یادتان باشد در صورت استفاده منطقه ای خاص سایر مناطق با همان خطا مواجه می شوند.
سپس افزونه حمل و نقل را که باید ووکامرس فارسی نیز نصب و فعال باشد را تنظیم کنید. بهتره در افزونه ووکامرس فارسی فعال سازی شهرها در بخش ابرازها تایید نشود. و از خود افزونه حمل و نقل در این زمینه استفاده کنید. فقط در صورتی که بارگذاری با مشکل مواجه شد تیک های این بخش را دونه دونه فعال کرده و تست بدون ادمین بگیرید. یادتان باشد 4 گزینه مرتبط با کد پستی و تلفن همراه در این بخش را فعال کنید تا مشکلات خطا نداشته باشید.
حالا دوباره در بخش پیکربندی وکامرس - حمل و نقل - مناطق حمل و نقل ویرایش را زده و وارد قرار دادن جزئیات حمل و نقل شوید.
پس از تایید شیوه های حمل و نقل یادتان باشد وارد ویرایش آنها شده و حتما استان مبدا را انتخاب کنید. بسیاری این مورد را به علت اینکه فکر می کنند افزونه می داند ما در کجا هستیم اشتباه گرفته و از تنظیمات و صحت آن خودداری می کنند و به مشکل می خورند.
یادتان باشد در هر مرحله ذخیره سازی را باید انجام دهید و فکر نکنید ذخیره سازی ها یکجا صورت می پذیرد.
حتما و در پایان کار تنظیمات کش کل سرور را خالی کنید. بسیاری با همین اشتباه پیش می روند . به طور عادی افزونه های کش نباید سبد خرید و بخش تراکنش و پرداخت را کش کنند ولی برخی اشتباها این موارد را الزامی می کنند پس مطمئن شوید کش نشود.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: ghareei
بالا