روش شمارش پاپ آپ

arvin40

تازه وارد
سلام
مثلا یه سایت روزانه 1000 تا ورودی داره 500 تاشون شاید رو هیچ لینکی کلیک نکنن و صفحه رو ببندن 500 تا دیگه براشون پاپ اپ باز بشه شمارگر پاپ اپ 500 تا محاسبه میکنه درسته؟

خب حالا فرض کنید بعضی از کسایی که پاپ اپ براشون باز میشه قبل از لود شدن پاپ اپ صفحه ی پاپ اپ رو ببندن مثل خود من بلافاصله بعد از اجرای پاپ اپ یه سایت قبل از اینکه چیزی نشون بده میبندمش و بخاطر سرعت پایین نتم معمولا چیزی از پاپ اپ بالا نمیاد.خب حالا شمارشگر اون پاپ اپی که سریعا شده رو هم حساب میکنه یا نه؟
 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام دوست عزیز
ملاک بسیاری از سایت های واسط پاپ آپ فقط کلیک و باز شدن لحظه ای است و قانونی برای باز شدن کامل ندارند
یعنی حتی به ورودی سایت شما هم کاری ندارند ، ملاک آنها فقط کلیک و ثبت آن در سیستم خودشان است به علت ریدایرکت از دامنه خودشان (یکی از سایتهای رده بالای جهانی از داخل کشور خودمان به همین شیوه در رده های بالایی قرار گرفته یعنی مجانی با پول دیگران و زحمت دیگران هم پول درآورده هم در بالاترین نقطه ایستاده هرچند سایت های پر سابقه تر از اون حتی درلیست 100 ها هم نیستند).
چون اگر بخواهند با یک مدل واقعی جلو بروند جلوی سود بالاشون گرفته میشه .
و نکته اینجاست این پاپ آپ ها هیچگونه افزایش رتبه در جستجوگرها ایجاد نمی کند گاهی قضیه بلعکس می شود و حتی مرورگرها شما را تنبیه همی می کنند چون فکر می کنند قصد فریب آنها را دارید .
به لحاظ سئو اگر کاربری زیر 15 ثانیه در سایت شما بماند با زمان لود سایت اصلا در محاسبات روبات های جستجوگر محاسبه نمی شود یا در لیست لحظه یا قرار می گیرد. یکی از سایت های تبلیغاتی که بنده زیر نظر داشتم با روش های دیگری در صورتی که کاربری بخواهد از پاپ آپ استفاده کند کاربر مصرف کننده پاپ آپ را با شیوه های خودشان تا 15 ثانیه در صففحه مذکور نگه می داد یا از روش های قدرتمند تری برای افزایش رتبه چون جستجو خاص استفاده می کند. این مجموعه ایرانی خیلی هوشمندانه بر اساس قوانین سئو پیش می رود و قطعا زمان بندی در نوع تبلیغات اثرش به خود شما باز خواهد گشت
موفق باشید
 
آخرین ویرایش:
بالا