زمان طولانی برای انتقال از صفحه تسویه حساب به صفحه تشکر از خرید

mmirafshar

تازه وارد
دوستان سلام. ممنون میشم در این مورد راهنمایی بفرمایید.

بعد از اینکه مشتری کالا را به سبد اضافه میکند و به بخش تسویه حساب میرود و اطلاعات ارسال کالا و نحوه پرداخت و سایر موارد را انتخاب میکند و تسویه حساب نهایی را کلیک میکند مدت زمان طولانی حدودا بین 2 تا 3 دقیقه طول میکشد که سفارش ثبت شود. بعد از جستجو در وب به راه حل هایی از قبیل غیرفعال کردن ارسال ایمیل به مدیر یا غیرفعال کردن yoast رسیدم که البته هیچکدام جواب ندادند. ممنون میشم اگر وقت و حوصله داشتید به بنده کمک کنید.

آدرس : atrpasand.com

 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام

دوست عزیز

احتمالا آیا شما افزونه کش نصب کردید اگر دارید کلا غیر فعالش کنید . ضمنا انگاری دیتابیس سرور شما کمی تا حد بسیاری کند تشریف دارند . ضمنا شما وقتی درگاه فعال ملت ندارید ازش استفاده نکنید . 1 مورد دیگه اینه وردپرس و ووکامرس فعلی شما چیه چون این تغییرات در ایجکس سایت شما بیشتر نمود داره ورژن php فعیلتون رو بنویسید شاید نیاز باشه به 5.4 یا 5.5 ارتقا بدید . البته برورسانی دیتابیس و اپتیماز کردنش هم خالی از لطف نیست . اگر از ورژن های بالای وردپرس و ووکامرس استفاده می کنید مطمئن شوید قالبتون هم باهاش بروز باشه

موفق باشید

 

mmirafshar

تازه وارد
سلام. بسیار ممنون که وقت گذاشتید و چک کردید. از افزونه کش کردن استفاده میکنم و تقریبا خودم هم به اینتیجه رسیده بودم که دیگه استفاده نکنم. نسخه وردپرس 4.4.1 و ووکامرس 2.5 استفاده میکنم و قالب flatsome اوریجینال که فروشنده 2-3 روز پیش قالب رو آپدیت و مناسب ووکامرس 2.5 ارائه کرده بود و من هم آپدیت کردم. البته این مشکل سرعت در کل وب سایت دیده میشه اما تو صفحه تسویه حساب واقعا خارج از حده. حتی قالب 2015 هم امتحان کردم و در همی بخش مجددا مشکل سرعت وجود داشت. درگاه ملت هم در دست اقدامه، بهرحال که باید باشه. 

سایر اطلاعات : 

  • PHP version: 5.4.43 که به نسخه 5.6 ارتقا داده شد
  • Server version: 5.6.26-cll-lve - MySQL Community Server (GPL)
  • [SIZE=13.12px]phpmyadmin = [/SIZE]Version information: 4.4.11, latest stable version: 4.5.3.1  
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

mmirafshar

تازه وارد
@

مدیر محترم در خصوصی اطلاعات ارسال شد

 

خلیل دلاوران

مدیر انجمن ووکامرس
بررسی شد. مشکل شما از پوسته ست. فایلهای جی کوئری پوسته، از منابع سرور بیش از حد استفاده می کنند

 

mmirafshar

تازه وارد
سلام

خیلی ممنون از وقتی که گذاشتید. فایل های خاصی هستند که بخوام به فروشنده قالب اعلام کنم؟ یا فقط همین مورد که شما گفتید رو اعلام کنم؟

 

خلیل دلاوران

مدیر انجمن ووکامرس
بله فایلهای خاصی هستند. سازندگان بهتر می تونند قالب خودشون رو تجزیه تحلیل کنند و مشکل رو برطرف کنند

 

mmirafshar

تازه وارد
@

مدیر محترم. بالاخره با صرف کلی وقت متوجه شدم که افزونه pdf invoice فارسی شده که اتفاقا از همین تالار هم گرفته بودم موجب اون مشکل شده بود. با حذف افززونه مشکل حل شد.

مجددا از وقتی که بنده اختصاص دادید تشکر میکنم

 

خلیل دلاوران

مدیر انجمن ووکامرس
زمانی که تمامی افزونه ها بجز ووکامرس غیرفعال می باشد، مشکل شما همچنان وجود دارد.

درباره افزونه موردنظر شما، این افزونه خیلی وقت پیش ارائه شده و قدیمی شده، و مسلما ناسازگاری داره، باید نسخه جدیدش رو گیر بیارین.

می تونید از افزونه jquery monitor استفاده کنید، که همچنان در سبد خرید و تسویه حساب ، خطاها رو نشون می ده

 
بالا