سری تراشی cnc

ahankar

تازه وارد
اولین شواهد مربوط به در حدود سال 1300 قبل از میلاد به مصر باستان برمی گردد. در فرآیند هایی مانند عملیات ماشین کاری که روانکاری به اندازه خنک کردن اهمیت دارد، از امولسیون غلیظ تری استفاده می کنند. گفتیم که می توانیم از دستگاه در کاربرد های مختلف استفاده کنیم. از مغار پهن در مراحل اولیهی خراطی و به منظور گرد کردن سطح قطعه کارهایی با دیگر اشکال هندسی استفاده میشود. برای برش انتهایی و ساخت اتصالات چوبی و همچنین برای برش قوس های بیرونی و داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. در کار دقیق و در بعضی از کلاس های تکرار ، قطعه های کار استوانه ای معمولاً در یک ستون که در داخل دوک نخ ریخته شده نگه داشته می شوند و یا توسط یک نوار رسم ، یا توسط یک درپوش بستن کلکه روی دوز محکم می شوند. در نرم افزار EdgeCAM ، ابزارهای طراحی CAD نیز توسعه یافته و طرحهای رسم شده در آن هیچ تفاوتی با دیگر نرمافزارهای طراحی ندارد.

همچنین می توانید تنظیمات مختلف سه نظام را در نرم افزار ذخیره کنید و بعداً برای شبیه سازی استفاده کنید. تراش دستی - در این تراش ها ، دست زدن به ابزار به صورت دستی انجام می شود و بنابراین دقت کار به مهارت شخصی که دستگاه را نیز بر عهده دارد بستگی دارد. به این ترتیب عملیات تولید سریع انبوه و سفارشی را با کمترین هزینه و بدون توقف طولانی دستگاه مقدور میسازد. این برنامه توانایی مدل نمودن، آزمایش و سنجیدن تولید، و همچنین ایجاد تغییرات و به روز رسانی سریع در تولید هر قطعهای را دارد. این سطح عملکردی تنها چند دهم میلی متر از ضخامت دارد و "لنگر" را برای لبه مواد به قطعه کار نشان می دهد که ذوب می شود ، نفوذ می کند و سرد می شود. پس از سال 1950 ، بسیاری از طرح های جدید ساخته شد که دقت کار را بهبود می بخشید. این احتمال وجود دارد که مودسلی از کار ووکانسون آگاهی نداشته باشد ، زیرا اولین نسخه های وی در مورد اسلاید استراحت دارای بسیاری از خطاهایی بود که در تراش Vaucanson وجود نداشت.
تراش وظیفه سبک
این به عنوان یک عملیات مدل طبقه بندی می شود. تراش وظیفه سبک - این دستگاه ها کاربردهای خود را در صنایع اتومبیل ، الکترونیکی ، برق پیدا می کنند و از مواد اولیه آزمایش شده با کیفیت ساخته می شوند. این نرمافزار تجربه موفقی در طراحی و ساخت قالبهای تزریق پلاستیک و ریخته گری دقیق و پیشرفته از خود بجا گذاشته است. در انگلستان، با توجه به نیاز صنعت به تراشکاران ماهر، این شغل به عنوان یکی از شغلهای مورد نیاز در فهرست مشاغل Shortage Occupation List قرار دارد. این برنامه ساخت شرکت فناوری و تولید Surfware میباشد که بر پایه بیش از یک سال تجربه و آزمایش در ساخت و تولید این شرکت تهیه گردیده است. ماشینکاری یکی از روشهای تولید محصولات مختلف است که در گذر زمان پیشرفتهای شگرفی داشته است. این ماشین ها با نام ماشین های سوئیس تایپ نامگذاری شدند که عمدتا در صنعت ساعت سازی استفاده می شد. توجه : نرم افزار Mastercam X9 تنها بر روی ویندوزهای ۶۴ بیتی ۷ و ۸ و ۱/۸ نصب می شـود. این نرمافزار مانند دیگر برنامههای طراحی مهندسـی (CAD) به حرفهایهای دنیای صنعت فرز، تراشکاری، برش کاری و ماشین کاری کمک میکند تا به مدلسازی جامدات و سطوح و طراحی دو بعدی/سه بعدی اجزای مکانیکی و قطعات صنعتی و سپس برش دادن و یا ماشین کاری بر روی قطعات صنعتی پرداخته و عملکرد آنها را بررسی کنند.

فرامین و دستورات لازم کنترلی برای ماشینهای تراشکاری و ماشین کاری

این برنامه بر اساس طرح ایجاد شده، فرامین و دستورات لازم کنترلی برای ماشینهای تراشکاری و ماشین کاری تهیه میکند. و قابلیت دستور دادن مستقیم به ماشینهای CNC و NC و کنترل عددی دیگر را دارد. متناسب با نوع ماشینهای تراشکاری، وظایف هر تراشکار نیز متفاوت است. بنابر این تقریبا می تواند حالا هر ماده ای در نظر گرفته شود. چرخ سفالگر که همانطور که آن را با دستان خود شکل می دهید ، رس را تبدیل می کند ، در واقع نوعی تراش است. موضوع درس سوم ماشینکاری تراش به کمک CATIA است که در قالب یک مثال کاربردی ارائه شده است. طبق استاندارد DIN آلمان، یک ابزار پرداخت کاری دیگر هم وجود دارد که نوک آن برخلاف این مدل تیز است و باشماره DIN4975 شناسایی میشود. این برنامه به همراه راهنمای استفاده و همچنین پشتیبانی نرم افزاری ارائه شده است. البته لازم به ذکر است که این مدل ریش تراش هم همچون گزینههای هم ردهی خود کاملا ضد آب نیست، بنابراین قابلیت استفاده در زیر دوش حمام را ندارد!
منبع :
 
بالا