سوال در مورد سئو وب سایت تبلیغاتی

alihesari

کاربر عضو
سلام 
میخوام اگر کسی اطلاعات داره در مورد این سوال توضیحاتی بده
من میخوام سایتی با وردپرس راه اندازی کنم که برای تبلیغات تورهای مسافرتی است.  هر تور حدود یک ماه کمتر یا بیشتر در سایت نمایش داده میشه و بعد از این مدت از سایت حذف میشه. حالا بعد از حذف گوگل با خطای 404 روبرو میشه و افزایش این موارد برای سایت میتونه مضر باشه و به رتبه سایت در گوگل صدمه وارد کنه. لطفا راهنمایی و راه حل برای راه اندازی چنین سایتی بفرمایید.

مثلا سایت های تبلیغاتی که بعد از مدتی تبلیغات از سایت آنها حذف میشود از چه راهکاری استفاده میکنند؟

 

Mehr@ban

کاربر عضو
سلام

چیزی که من به نظرم رسید اینه که علاوه بر استفاده از افزونه ها و پلاگین های سئو

برگه هایی با عنوان ثابت برای هر عنوان تور ایجاد بشه و در اون لینک توضیحاتی که برای برنامه اجرایی اون سفر هست در اون برگه ثابت ایجاد بشه!

راه اول:

  1. مثلا تور زیارتی سیاحتی مشهد به عنوان یک برگه ایجاد بشه و دسترسی ربات های جستجوگر هم در درجه بالایی قرار بگیره
  2. سپس در نوشته ای دیگر توضیحات مربوط به اون تور رو بذارین البته با ثبت تاریخ انقضا، مدت زمان اجرایی سفر رو به بازدیدکننده اطلاع دهید.
راه دوم:

  1. بر روی برچسب ها بیشتر تمرکز کنید و کلمات کلیدی سایت رو با توجه به برچسب ها در نظر بگیرید.
  2. در اطلاعیه های مربوط به هر تور از برچسب های همان بخش استفاده کنید
  3. در تبلیغات خودتون که قصد لینک دادن به هر تور و سفری را دارید از آدرس تگها و برچسب های مربوطه استفاده کنید.
راه سوم:

  1. بعد از تعریف برنامه اجرایی هر سفر و تور، بخشی را در آن در نظر بگیرید که (مثلا مثل شمارش معکوس) مدت زمان فعال بودن تور را به کاربر اعلام میکنه در اینصورت باید فقط بخش مورد نظر را ویرایش کنید و نیازی به ایجاد نوشته ای جدید برای تور جدید نیست.


این موارد فعلا به ذهن من رسیده و اینکه چقدر اصولی هست رو اهل خبره سئو باید نظر بدن

 

جاویدان

کاربر عضو
با سلام

دوست عزیز

همونطور که دوست عزیز گفتن و روش درستی رو پیشنهاد دادن

شما چه برگه ایجاد کنید یا نوشته فرقی نمی کنه کلیت اصلی در پیوند یکتای شما و تیتر هستش که گوگل و سایر جستجوگرها می شناسند . پس استفاده از یک پیوند یکتای درست و ثابت و تیتری که قابلیت استفاده دائمی داره خیلی کارآمد خواهد بود . {دوستمون هم همین رو گفتن }

کافیست شما مثلا به این فکر کنید شما چند تا تور دارید مثلا مشهد یا اصفهان یا کویر گردی خب به طور ثابت این تور ها در هر دوره دوباره تکرار خواهد شد ولی مطالب و زمان بندی آن تغییر خواهد کرد . و نکته مهم اینست که در صفحه اول به این مطالب لینک دهید .

البته باید مد نظر داشته باشید ،درجه بندی سئو مطلب رو به صورت سالیانه یا ماهیانه از 0.1 تا 1 متغیر است رو به لینک مورد نظر الحاق کنید {روزانه نباشد} .

نکته مهم در برچسب یا ابر برچسب هاست که باعث میشه که ورودی درست و به موقعی داشته باشید مثلا کلیدی ترین کلمات در ابر برچسب باید وجود داشته باشد و بر چسب های زیر مجموعه که همخوانی با ابر بر چسب داشته باشد در مطالب یا تور ها .

استفاده از عکس های دارای بر چسب نیز خود بر سئو بهتر کمک می کند .

فعال بودن درست افزونه سئو و اینکه هر لینک شما در لیست ربات جستجو گر قرار می گیرد نیز بسیار مهم است.

کافیست در کنار تور ها بخش وبلاگی و توضیحی برای بروز بودن سایت رو فراموش نکنید کافیست هر هفته به طور یکسان 1 یا 2 یا  3بار به صورت مداوم مطالبی هر چند خلاصه ولی کاملا اختصاصی برای مناطق تور گردی یا آشنایی را منتشر کنید .

موفق باشید

 

alihesari

کاربر عضو
ممنون از مطالبی که ذکر کردین مطالعه کردم.

سیستم سایت رو بیشتر توضیح میدم و همچنین راه حلی رو که خودم فعلا میخوام استفاده کنم. لطفا نظر بدین:

سایت بدین صورت است که کاربران (آژانس های مسافرتی) پس از عضویت در سایت قادر به ثبت تور مسافرتی هستند و هر طور تاریخ انتقضایی داره مثلا از 5 فروردین تا 30 فروردین مهلت ثبت نام داره. بعد از 30 فروردین اطلاعات این تور به طور کامل و بدون تغییر در سیستم باقی می ماند ولی در صفحه اصلی نمایش داده نمیشود در صورتی که کاربر از داخل حساب کاربری خود اطلاعات تور ثبت شده رو ویرایش کند و تاریخ ثبت نام را آپدیت کند مجدد به نمایش گذاشته می شود.

حالا اگر بازدید کنده لینک اون تور رو که منقضی شده وارد کرد بجای نمایش اطلاعات تور فقط یه پیام نمایش داده میشه که مهلت ثبت نام طور به پایان رسیده است.

من سایت شیپور تبلیغاتی شیپور رو بررسی کردم. تبلیغات کالاهای فروشی کاربر پس از انقضا فقط محتواشون نمایش داده نمیشه و بجاش یه پیام خاص نمایش داده میشه. ولی لینکش فعاله و اون مطلب به طور کلی از سیستم حذف نمیشه.

حالا اگر اشتباهی در روش من هست نظر بدین و ذکر کنید.

 

Mehr@ban

کاربر عضو
@totaldesign

سلام

فک کنم شما اگر از سیستم وردپرس استفاده کنید و برای ثبت ثبت نام های مشتریان از فرم ساز گراویتی که انعطاف زیادی داره و جناب ستوده پشتیبانی اون رو به عهده گرفتن استفاده بشه، به راحتی میتونید فرم های خودتون رو تنظیم و درج کنید.

برای اینکار شما یه نوشته یا برگه ایجاد میکنید که اطلاعات کامل فرم تور و سفر خودتون رو در این بخش ذکر میکنید.

از طریق فرم ساز یه فرمی طراحی میکنید که اطلاعات مورد نیازتون رو از مشتری دریافت میکنه و در تنظیمات فرم هر بخش هم تاریخ های فعال بودن فرم رو ایجاد میکنید.

این صورت یه مزیتی داره که:

  1. فقط کاربران و اعضای سایت میتونن ثبت اطلاعات داشته باشن، لذا رباتهای جستجوگر دیگه به این بخش دسترسی ندارن. البته رباتها اطلاعات کلی تور و سفر رو رصد میکنن. دقت داشته باشید همونطور که دوست گرامی @جاویدان عزیز عنوان کردند، بازه های بررسی توسط رباتها را به صورت ماهانه یا سالانه قرار بدین.
  2. نیازی به ایجاد نوشته یا برگه جدیدی برای تورهای تکراری نیست و با تغییرات از طریق تنظیمات فرم مربوطه به هر تور اون رو در دسترس اعضا قرار بدین.

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
این روش منطقیه... پیشنهاد میکنم همین کار رو بکنید

لینک بمیره... ضربه میزنه...

 

moalsi

تازه وارد
سلام دوستان . 

برای سایت سیستم امنیت https خریداری کردم ولی سایتم از قبل http بود حالا بعد از این اتفاق کلی صفحه نات پیج درست شد . مجبور شدم به حالت اولیه یعنی http برگردونم . حالا با این صفحات نات پیج ایجاد شده چه کار کنم . 

لطفا راهنمایی کنید . 

 
بالا