طراحی سایت آپلود سنتر به همراه کوتاه کننده لینک دلخواه !!!

Mohand.ES

کاربر عضو
با سلام وقت بخیر

چند ماه پیش به واسطه محل کار جدیدم و مشکلات آن تاپیکی با عنوان بالا مطرح کردم ( که در زیر همین متن قرار دادم ) و نتیجه بر استفاده از فضای ابری شد !

اما !!!

مشکل جدید از آنجایی شروع شد که مجبورم از خیلی سیستم های دیگر ( و موبایل های مختلف ) فایل آپلود و دانلود کنم و امکان استفاده از فضاهای ابری را ندارم و نیاز به اسکریپ فوق را دارم .

در صورتی که چنین اسکریپتی وجود دارد لطفا معرفی بفرمایید در غیر اینصورت آیا امکان طراحی اسکریپت فوق را دارید ؟ +( هزینه تقریبی)





سلام وقت بخیر

برای جابجا کردن فایل ها بین : منزل - موبایل - محل کار و محل چهارمی از فضاهای ابری استفاده می کردم ولی چند مشکل داشتم که مهم ترین آنها آدرس های طولانی و عجیب و بهم ریخته بود !!! و مجبور بودم یکبار فایل رو آپلود کنم و یکبار آدرس رو کوتاه کنم !

چه چیزی احتیاج داریم : اسکریپتی که خیلی ساده باشه و البته پایدار و ایمن که بتونیم برای فایل آپلود شده ما آدرس انتخابی در نظر بگیریم و البته مستقیم دانلود بشه !!!

آیا با همچین اسکریپتی برخورد داشتید ؟ میشه ساخت ؟ اگه نمیشه یکی از بهترین آپلود کننده ها و کوتاه کننده لینک رو لطف میکنید معرفی کنید که حداقل روی یک دامنه شخصی بالا بیارم .

  پیشاپیش از راهنمایی شما متشکرم

پیوست : فایل ها با بازه حجم 100 کیلو تا 200 مگ هستند و اغلب شامل فایل های زیر هستند : zip / rar / jpg / png / Doc / pdf / dwg

 

Qalekhani

قلعه‌خانی
ساده‌ترین راه به نظرم استفاده از یک سرور مجازی و اتصال دامنه بهش هست. فایل‌ها رو روش آپلود کنید و لینک مستقیم‌شون رو به دست بیارید.

حالا به راحتی با هر اسکریپت کوتاه‌کننده‌ای می‌تونید برای خودتون لینک کوتاه تولید کنید. نمونه‌ای از این اسکریپت‌ها در موجود است.

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
اکثر سیستم های cloud شخصی این امکان رو دارن دوست من

 

Mohand.ES

کاربر عضو
ممنون از پاسخ گویی شما ، من تا امروز ازین سیستم مورد بحث شما استفاده می کردم ولی مشکل اینجا بود روی بقیه کامپیوتر های شرکت ها نمی خوام به سرور ابری خودم لاگین بشم برای آپلود و دانلود الان یه اسکریپت مثل همین اسکریپت آپلود پرشین بلاگ میخوام ولی با این تفاوت که آدرس طولانی رو همونجا کوتاه کنه یا آدرس فایل آپلود شده انتخابی باشه !

 

Mohand.ES

کاربر عضو
اگر از دوستان کسی هست که میتونه طراحی این اسکریپت رو انجام بده به پی وی پیام بده + قیمت

باز هم تشکر از وقتتون

 

Mohammad

مدیر انجمن
پرسنل مدیریت
توی تمام این سیستم هایی که من ذکر میکنم (زحمت سرچ رو بکشید) قابلیت public link دارن و نیاز به login to account ندارند!

 

Mohand.ES

کاربر عضو
توی تمام این سیستم هایی که من ذکر میکنم (زحمت سرچ رو بکشید) قابلیت public link دارن و نیاز به login to account ندارند! 
میدونم دوست عزیز ولی قابلیت کوتاه کننده لینک رو ندارن !

از زمانی که روی نیوک بودید کاربرتون هستم و با تک تک اسکریپت ها و تم هاتون آشنا هستم و نیازی به سرچ ندارم فقط زمانی که چیزی رو نمی دونم واقعا می پرسم و جواب ملت رو سرسری نمیدم .

 
بالا